VOIMAKAS MAANJÄRISTYS SUOMEEN

Teitä on varoitettu

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm

Lisätty viimeksi eli 22.3.2011:
1. Profetioita 2 -osioon Kristian Aallon ennustus maanjäristyksestä 19.3.2011

Sain Kristian Aallolta seuraavan viestin.

Terve

Kirjoitin ennustuksen välittömästi suomi24 maailmanmenoa sivulle nimimerkillä mikael agrikola.
Nyt se on poistettu.

Kirjoitin ennustuksen nopeasti sen enempää ajattelematta ja laitoin 13.02 pilke silmäkulmassa, kun ajattelin että on parempi laittaa tarkka minuuttiluku kuin kirjoittaa "yhden jälkeen". Mäntsälän lähellä maanjäristys tapahtuikin 19.3 kello 13.21. Asun itse Keravalla ja tarkasti myöhemmin netistä ko. tapahtuman koska tiesin että maa oli järissyt. Keskustelusivulla joku ihmetteli kuinka tiesin! Kerroin pelastuksesta ja kehotin jättämään elämän Jeesukselle syntinsä tunnustaen ja että Jeesus tulee pian.

Tiesin että maanjäristys tulee ja tiedän uskovana että vain Jumala voi ilmoittaa Jeesuksessa pelastetuille tulevia asioita. Kaikki maailman tapahtumat ja luonnon ilmiöt ovat Jumalan kontrollissa.

Kirjoitin myös että Suomen maanjäristys johtuu maailmanlaajuisesta vavahtelusta joka koskettaa näin myös Suomea. Itse Suomen alla ei ole maanjäristystä vaan se olisi "heijastumaa" muualta.

Näin lokakuussa unen jonka vaimonikin muistaa. Unessa oli päivä ja yllättäen alkoi voimakas maanjäristys. Unessa ei ollut enää lunta maassa vaan kesäisempää kuin nyt. Ensin suhtauduin maanjäristykseen huvittuneena ja hämmentyen. Sitten vakavoiduin ja päättelin sekä sanoin myös vaimolleni: "Eihän Suomessa tapahdu maanjäristyksiä, nyt muualla järisee ja kovaa." Maanjäristys oli niin voimakas, että huonekalut heiluivat ja hädin tuskin pysyi pystyssä. Järistys oli huojumista. Uni oli lyhyt, mutta tiesin että koko maapallo huojuu.

Kerroin unesta vaimolleni aamulla ja hän myös muistaa uneni.

Vaikka ennustin 19.3. tapahtuneen ennustuksen, oli se vasta "alkusoittoa". Maa tulee Suomessakin aivan lähiaikoina vavahtelemaan erittäin voimakkaasti.

Kehotus varautumaan kriisiin:
Hamstratkaa ruokaa 3 kuukauden tarpeisiin. Huomioikaa lapset ja vanhukset. Ruoan oltava säilyvää, kuiva-, säilykeruokia ja helposti käsiteltäviä. Laskekaa 3 kuukauden tarpeet huolella etukäteen liioittelematta ja tekemättä kohtuuttoman suurta ruokavarastoa. Tehkää tämä toimenpide rauhallisesti ja suunnitelmallisesti.

Kristian Aalto

_ _ _ _ _ _ _

Jouko Pihon kommentti 22.3.2011

Vahvistan Kristian Aallon sanoman. Monet muutkin profeetat ovat tuoneet esille sitä, että vaikka Suomessa ei yleensä esiinnykään suuria maanjäristyksiä, vaan ainoastaan pienempiä järistyksiä, kuten viimeksi Keski-Uudellamaalla jokin päivä sitten 2,8 magnituudin voimalla, niin tulevaisuudessa myös Suomessa tulee olemaan huomattavasti voimakkaampia maanjäristyksiä.

Kehotus kriisin varautumiseen on myös oikein. Sitä samaa minä olen tuonut esiin jo vuosien ajan. On syytä varastoida ruokaa ja vettä. Sen lisäksi on syytä varautua tuleviin kriiseihin monin muinkin tavoin, kuten valmistautumalla ennen kaikkea siihen, että voi tulla aika, jolloin sähköä ei ole. On syytä miettiä, miten sitten tullaan toimeen, kun sähköt ovat pitkän aikaa poikki. Tämä ei ole pelottelua. Tämä on realismia. Se mikä on todellista puutetta japanilaisille tänään, voi olla yhtä todellista hätää jonain päivänä meille suomalaisille.

177

4026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      "Vahvistan Kristian Aallon sanoman."

      Saisiko kysyä, miten vahvistat sen? Ja mitä tarkoitat vahvistamisella? Oltko jonkinlainen profetia-auktoriteetti, jolla on valtuudet vahvistaa tai olla vahvistamatta profetioita? Jos olet, kenen valtuuttamana?

    • voit olla...

      Voit olla ihan oikeassa, mutta haluaisin sanoa tuosta ruuan ja perustarpeitten varastoimisesta jotain.

      Niin kauan kun itse muistan on tullut samanlaisia kehoituksia ja olen itsekkin ollut niissä mukana. Aina 80 luvulta asti lähes vuosittain sama viesti on noussut esille, voi olla että näin on ollut aina, mutta itse olen ollut mukana tämän ajan.

      En enää jaksa kantaa mukanani viikkojen varastoa, jos Jumala ei ilmoita selvästi koska ja kuinka kauan, ja vielä itselleni niin en lähde enää niihin mukaan. Toisilta tullut vahvistus on ihan hyvä, mutta tarvitsen myös henkilökohtaisen tarkemman viestin samasta.

      Joskus tulee varmasti aika jolloin pienen varaston pitäminen on järkevää, mutta se on liian raskasta elinikäisenä tehtävänä, enkä silti voi tietää tarvitaanko viikon vai vuoden varastoa.

      • Puolustusvoimajaksa

        Voi yksinkertaisuus! Miksi et jaksa? Onko kauppa liian helppo hankintapaikka.
        Maaseudullahan ennen varastot lisääntyivät kesän aikana koko talveksi- eikä varmasti ilman ihmisen jaksamista.
        Sää oli joskus varastojen kasvun este, kuten tiedämme 1800- luvun puolivälin pahat nälkävuodet. Nykyiset kauppamme tuotokset ovat riippuvaisia taas siitä, että ulkomailta ei ruuan saanti häiriinny. Siellä erityisesti kuuluisat säteilyt saattavat tehdä häiriötä, kuten osoittivat Länsi-Suomenkin marjasadon säteilymittukset -86 vuoden ydinvoimalakatastrofissa. Ulkomaillakaan ei tuolloin pidetty Suomalaista ruokaa puhtaana toisin kuin nyt! Tällaisena säteilyaikana kannattaisi kotimaisia purkkiruokia ja kuivamuonaa säilytellä
        myös nimenomaan luonnonmullistusten aiheuttamien sähkökatkoksienkin vuoksi, koska pakastimet eivät silloin toimi. No paljon öljyä varastoon ja omat vempaimet sähköntuottamiseen. Tulee nykyään useinkin mieleen juuri öljytynnyrien tarpeellisuus myös yksityistalouksissa. Ainakin huiki tarpeellinen auton polttoaine omaan varastoon erittäin tarpeellisiin ajoihin.

        Kiitos tällaisen palstan, jossa ihmiset hyvän hyvyyttään varoittavat unineen ja ymmärryksineen.


      • varautumista se on
        Puolustusvoimajaksa kirjoitti:

        Voi yksinkertaisuus! Miksi et jaksa? Onko kauppa liian helppo hankintapaikka.
        Maaseudullahan ennen varastot lisääntyivät kesän aikana koko talveksi- eikä varmasti ilman ihmisen jaksamista.
        Sää oli joskus varastojen kasvun este, kuten tiedämme 1800- luvun puolivälin pahat nälkävuodet. Nykyiset kauppamme tuotokset ovat riippuvaisia taas siitä, että ulkomailta ei ruuan saanti häiriinny. Siellä erityisesti kuuluisat säteilyt saattavat tehdä häiriötä, kuten osoittivat Länsi-Suomenkin marjasadon säteilymittukset -86 vuoden ydinvoimalakatastrofissa. Ulkomaillakaan ei tuolloin pidetty Suomalaista ruokaa puhtaana toisin kuin nyt! Tällaisena säteilyaikana kannattaisi kotimaisia purkkiruokia ja kuivamuonaa säilytellä
        myös nimenomaan luonnonmullistusten aiheuttamien sähkökatkoksienkin vuoksi, koska pakastimet eivät silloin toimi. No paljon öljyä varastoon ja omat vempaimet sähköntuottamiseen. Tulee nykyään useinkin mieleen juuri öljytynnyrien tarpeellisuus myös yksityistalouksissa. Ainakin huiki tarpeellinen auton polttoaine omaan varastoon erittäin tarpeellisiin ajoihin.

        Kiitos tällaisen palstan, jossa ihmiset hyvän hyvyyttään varoittavat unineen ja ymmärryksineen.

        Vanhentuvat ruuat voi syödä pois ennenkuin ne menee pilalle, ja ostaa tilalle uusia kun on rahaa ostaa.


      • uskotoivolove

        normaali kotivara on viikon ruoka ja vesikanisteri ja huopa mutta jos esim sähkö menee ruuat pakastimissa pilaantuu kaupoissakin ja silloin ainoa toivo Jeesuksen lisäksi on maakellarit ja kuivamuona/ säilykkeet . Jotkut säilykkeet ja kasvien siemenet säilyvät 2-3 vuotta sit ne käytetään ja vaihdetaan uusiin . Yleensä kun siunaa ruuan se riittää. Säteily tai sähköttömyys pysäyttää kaiken jopa ovet ja tietokoneet ja pankit joten pidä käteistä varalla reilusti ja varavirrat ladattuna. Jos paha paikka tulee kultakoruilla voi ostaa ruokaa .Paitsi maan rajalla joka vuotaa ja on suojaton on maan sisällä ongelman aiheuttajajoukot sekä luonnonmullistukset .Perunaa kannattaisi viljellä enempi ruokana eikä rahanhimosta ,suomalaiset näkee leipäjonoissa nälkää .


      • sitroen.
        Puolustusvoimajaksa kirjoitti:

        Voi yksinkertaisuus! Miksi et jaksa? Onko kauppa liian helppo hankintapaikka.
        Maaseudullahan ennen varastot lisääntyivät kesän aikana koko talveksi- eikä varmasti ilman ihmisen jaksamista.
        Sää oli joskus varastojen kasvun este, kuten tiedämme 1800- luvun puolivälin pahat nälkävuodet. Nykyiset kauppamme tuotokset ovat riippuvaisia taas siitä, että ulkomailta ei ruuan saanti häiriinny. Siellä erityisesti kuuluisat säteilyt saattavat tehdä häiriötä, kuten osoittivat Länsi-Suomenkin marjasadon säteilymittukset -86 vuoden ydinvoimalakatastrofissa. Ulkomaillakaan ei tuolloin pidetty Suomalaista ruokaa puhtaana toisin kuin nyt! Tällaisena säteilyaikana kannattaisi kotimaisia purkkiruokia ja kuivamuonaa säilytellä
        myös nimenomaan luonnonmullistusten aiheuttamien sähkökatkoksienkin vuoksi, koska pakastimet eivät silloin toimi. No paljon öljyä varastoon ja omat vempaimet sähköntuottamiseen. Tulee nykyään useinkin mieleen juuri öljytynnyrien tarpeellisuus myös yksityistalouksissa. Ainakin huiki tarpeellinen auton polttoaine omaan varastoon erittäin tarpeellisiin ajoihin.

        Kiitos tällaisen palstan, jossa ihmiset hyvän hyvyyttään varoittavat unineen ja ymmärryksineen.

        Missä helkkarissa sitä kaupungissa betonikuution sisällä asuva säilyttää niitä ruokia?
        Se on aivan eri asia maalla, jossa on maata mille voi vaikka kellarin tai aitan rakentaa. Aivan eri asia! Etkö sinä tahvo ymmärrä päivänselvää asiaa vai mitä kiukuttelet? Tämä yhteiskunta on rakennettu niin haavoittuvaksi, että et uskokaan!


    • Vahvistaminen merkitsee sen ilmoittamista, että koen Kristian Aallon saaman sanoman oikeaksi. Vahvistaminen on siis henkilökohtainen kannanottoni julkisesti.

      • -

        Eli voisit ihan hyvin ilmoittaa yksinkertaisesti olevasi samaa mieltä, etkä vouhottaa mahtipontisilla sanoilla, joilla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa?


      • Vahvistuskyseliä

        Vahvistat siis myöskin, että tämä jälkikäteen julkaistu ennustus tulikin oikeasti etukäteen vaikka siitäkään ei ole mitään todisteita?


    • :)

      voit olla... nimimerkki:

      Kotivaraa suositellaan kyllä ihan kuntienkin puolesta, koska joskus voi myrskyjen ym. seurauksena tulla pitkiäkin katkoksia sähkönjakeluun tms. Eihän sitä suuren suurta varastoa varmaan moni jaksakaan kerätä ja vuositolkulla pitää, tai edes tilan tai rahan puutteen takia voi kerätä jotain 3 kk varastoja, mutta kannattaa sitä nyt edes ensihätäänsä jotain kotona pitää.

      • varalla

        Varalla pidänkin vähintään viikon ja useammankin selviän vähän järjestelemällä.

        3 kk.n varasto ruokatarvikkeissa vaatii jo erityisvarastot. Siksi luotan että suuremmista katastrofeista saan itse ohjeet Jumalalta, ja jos en saa niin sitten hukutaan muitten mukana.

        Kun joosef varastoi egyptin viljaa, niin se tehtiin oikealla hetkellä, ohjeet oli selvät ensin 7 hyvää vuotta ja sitten 7 huonoa. Faarao itse näki unen, joten hän pystyi antamaan tehtävän sen selittäjälle. Jos unen olisi nähnyt vaikka Joosef, niin ei häntä olisi ketään kuunnellut siellä vankilassa.


      • huu-haa-ennustajia
        varalla kirjoitti:

        Varalla pidänkin vähintään viikon ja useammankin selviän vähän järjestelemällä.

        3 kk.n varasto ruokatarvikkeissa vaatii jo erityisvarastot. Siksi luotan että suuremmista katastrofeista saan itse ohjeet Jumalalta, ja jos en saa niin sitten hukutaan muitten mukana.

        Kun joosef varastoi egyptin viljaa, niin se tehtiin oikealla hetkellä, ohjeet oli selvät ensin 7 hyvää vuotta ja sitten 7 huonoa. Faarao itse näki unen, joten hän pystyi antamaan tehtävän sen selittäjälle. Jos unen olisi nähnyt vaikka Joosef, niin ei häntä olisi ketään kuunnellut siellä vankilassa.

        Missä kristian aalto "ennusti" maanjäristyksen? Vai sanoiko vasta jälkikäteen?
        Ja MIKSI se piti "ennustaa"? Ei Jumala jakele ennustuksia kuin seteleitä pankkiautomaatista! taas siis yksi uusi ennustajaukko, joka etsii itselleen mainetta ja piho siinä vahvistaa, vaikka piho uskoo mitä vain eikä ole enää uskottava... Jumal ei ole ennsutelikerhon pomo. Hän etsii ihmisiä taivaaseem eikä tee sitä tempuilla ja silleen. Lopettakaa hössötys.


      • Toinen realisti.
        huu-haa-ennustajia kirjoitti:

        Missä kristian aalto "ennusti" maanjäristyksen? Vai sanoiko vasta jälkikäteen?
        Ja MIKSI se piti "ennustaa"? Ei Jumala jakele ennustuksia kuin seteleitä pankkiautomaatista! taas siis yksi uusi ennustajaukko, joka etsii itselleen mainetta ja piho siinä vahvistaa, vaikka piho uskoo mitä vain eikä ole enää uskottava... Jumal ei ole ennsutelikerhon pomo. Hän etsii ihmisiä taivaaseem eikä tee sitä tempuilla ja silleen. Lopettakaa hössötys.

        Tällaistahan se on.

        Eli kun jossain tapahtuu maanjäristys etc,,.niin silloin lähes aina tulee Suomessakin esille henkilö/henkilöitä,jotka ovat "ennustaneet" sen etukäteen vaikkapa Japanin suhteen.

        Sitten Japania kohdannut maanjäristys,nykyhetken trendien mukaan,siirretäänkin tapahtuvaksi myös Suomen kohdalla.

        Joka sitten jollain taholla "vahvistetaan".

        Ja kehoitetaan varautumaan kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan.

        Itse en aio varautua,en nyt enkä myöhemminkään,niissäkään suhteissa mihinkään mitä taas,ties kuinka monennennen kerran,on kehoitettu.

        Äsken lueskelin uutisia siitä,että eräiden tahojen silmäterä eli Israel uhkaa Gazaa hyökkäyksellä!

        Viimeksi näin tapahtui vuonna 2008.

        Lopun ajan merkkejäkö taas kerran?


      • ei ole tehnyt

        Monet tämän paikan kirjoittajat ovat kuin mitäkin piikkikaktuksia, ei pitäisi ilkeillä jos toinen ei ole sinulle mitään pahaa tehnyt!


      • hengenvoima
        huu-haa-ennustajia kirjoitti:

        Missä kristian aalto "ennusti" maanjäristyksen? Vai sanoiko vasta jälkikäteen?
        Ja MIKSI se piti "ennustaa"? Ei Jumala jakele ennustuksia kuin seteleitä pankkiautomaatista! taas siis yksi uusi ennustajaukko, joka etsii itselleen mainetta ja piho siinä vahvistaa, vaikka piho uskoo mitä vain eikä ole enää uskottava... Jumal ei ole ennsutelikerhon pomo. Hän etsii ihmisiä taivaaseem eikä tee sitä tempuilla ja silleen. Lopettakaa hössötys.

        jakaa se ku se on Luoja . Ydinlaskeumakin tokios tuli varoituksena ja itse aloin yhtäkkiä rukoilla muutamaa päivää ennen ääneen et auta Jeesus lopettamaan terroristileirit maapallolta ja pakistanista ja auta amerikan sotilaita ja sain sanan geronimo ihmettelin pitääkö intiaaneja lähteä evankelioimaan sitten luin uutisista että geronimoksi sanottiin terr.johtajaa ja siellä olikin oikeasti sellaista ! Suomessa joku rukoilee amerikan sotilaiden puolesta !


    • Huhahhhei

      Hei hihut.... Mitäpä jos perehtyisitte geologiaan ja maanjäristysten historiaan sekä niiden tapaan ilmetä maankuoressa? Siis ihan raakaan tieteelliseen tietoon. Voisitte sen jälkeen ruveta keksimään jopa hitusen uskottavampia tarinoita tänne ja väittää niitä "profetioiksi". Nuo nykyiset kun eivät oikein mene läpi kuin jo valmiiksi fanaattisille höperöille ja heidän joukkonsahan senkun pienenevät jatkuvasti, kuten tunnettua. Uskottavuutenne, siis se vähän mitä siitä on jäljellä, kokee jatkuvaa ja kiihtyvää inflaatiota, kun ette viitsi tarkistella faktoja ennen aivopiereskelyänne. Tämä ihan kaikella ystävyydellä :)

      • surullistanähdä

        Hei - huh-hahhei

        Pyydän, älä yliestä, Eivät KAIKKI täälä lukeva ja kirjoittvat kristityt "vahvista" huuhaata! niinkuin piho. Lentävä pilvi taivaalla, meren aalloilla keikkuva roska?
        Häpeäksi Jumalalle, kaikkien tuulten ja huuhaan parissa pakertava.


      • Löytöjä
        surullistanähdä kirjoitti:

        Hei - huh-hahhei

        Pyydän, älä yliestä, Eivät KAIKKI täälä lukeva ja kirjoittvat kristityt "vahvista" huuhaata! niinkuin piho. Lentävä pilvi taivaalla, meren aalloilla keikkuva roska?
        Häpeäksi Jumalalle, kaikkien tuulten ja huuhaan parissa pakertava.

        Gooklettamalla Nastolan seudun maanjäristystä sain profetioita aina vuodelta 1990 alkaen heti neljä kappaletta ja enempää en kokenut tarpeelliseksi alkaa etsimään. Oli 19. päivän tapahtuman vuoksi itselläni muistin virkistämiseksi tarve etsiä, jotta en ihan omiani muistele. Nämä eivät olleet Pihon omia profetioita vaikkakin ovat hänenkin palstalleen koottuja. Muistan, että olen lukenut ajan saatossa muitakin, mutta vahvistukseksi itselleni riitti jo löytämäni. Aloittajan ennuste ei niihin liittynyt - mutta luonnollisesti kaikkia jo Suomeen nähtyjä maanjäristystuhoennusteita edelleen vahvistaa. Sitä ei kai kukaan voi kiistää!


      • et sinä tiedä

        Olen "hihu", ja tutkin tänäänkin sekä maanjäristyksiä että magneettikenttiä, enkä ole uskostani sinulle yhtään mitään tilivelkaa!


      • Elisa R

        http://www.styrge.com/Grottan.html Tässä sinulle kaipaamaasi tietoa, myös vöitöskirja tasolta.


      • Anonyymi

        Atlantin ja Fennoskandian orogeeni vyöhyke saattaa kerätä hissukseen kerätä voimiaan ja ehkä kerännytkin jo tarpeeksi kauan, niin että ehkä saattaa piankin tapahtua jotakin. Yleensä ottaen kilpi on lujaa ikivanhaa tekoa, mutta kuka tuon tietää milloin jyrähtää ja lujaa kun Köli siirtyy hieman kohti Suomea. Ehkä pitäisi mittauttaa säännöllisesti Kebnekajsen korkeus onko se nousussa vai laskussa tai osaako tuo olla tekemättä kumpaakaan. Voisi samalla vilkasta Haltia. Mutta on selvää että planeettamme tektoniikka on aktiivisesti toiminnassa ja yllätyksiäkin saattaa sattua.


    • freedo.m1977

      Minähän en mitään ruokaa aio varastoida! Mielummin kuolen näläkään täällä jos sellaiseen tilaan maailma menee. Muutenkin tämä maailma menee kirjaimellisesti päin helvettiä, joten ei täällä jaksa elää. Nyt jo, rauhan aikana, elämä on paskaa vaikka uskossa olenkin. Joten kuollaan sitten näläkään! Jeesus on Herra ja kuolema on voitto! Joten antaa tulla vaan maanjäristyksen ja sodat ja maailmanloppu!
      Rukoilen silti että ihmiset pelastuis!

      • olen uskossa, ok

        Jos olisit uskossa, turvaisit vaikka Jeesukseen ja uskoisit että saat yliluonnollista apua, tai tekisit kuten minä ja useat elikkä ostaisit kaiken varalta varastoon, koska sitten kun asiat alkavat tapahtumaan sinä muistat kirjoituksesi, mutta on jo liian myöhäistä...!


      • PA
        olen uskossa, ok kirjoitti:

        Jos olisit uskossa, turvaisit vaikka Jeesukseen ja uskoisit että saat yliluonnollista apua, tai tekisit kuten minä ja useat elikkä ostaisit kaiken varalta varastoon, koska sitten kun asiat alkavat tapahtumaan sinä muistat kirjoituksesi, mutta on jo liian myöhäistä...!

        Milläs ostat, kun ei ole rahaa?


      • ,,
        PA kirjoitti:

        Milläs ostat, kun ei ole rahaa?

        Osta Euroshopper-maapähkinöitä, 3 euroa ja näkkileipää ym. halpaa pikkuhiljaa.


      • freedo.m1977
        olen uskossa, ok kirjoitti:

        Jos olisit uskossa, turvaisit vaikka Jeesukseen ja uskoisit että saat yliluonnollista apua, tai tekisit kuten minä ja useat elikkä ostaisit kaiken varalta varastoon, koska sitten kun asiat alkavat tapahtumaan sinä muistat kirjoituksesi, mutta on jo liian myöhäistä...!

        Olen kyllä uskossa. Jumala tuntee sydämeni. Mutta en silti aio varastoida mitään ruokaa. Ei kiinnosta. Miksi pitäisi? Kärsin mielummin nälkää jos se on Herran tahto. Hän kyllä voi pitää minusta huolen jos tahtoo minun elävän. Näin se kato menee.

        Uskon kyllä että maailman tämä aikakausi on loppusuoralla. Tapahtumat selkeästi ovat kiihtyneet. No Herraan luottaen.


      • en tiedä itekkään.
        freedo.m1977 kirjoitti:

        Olen kyllä uskossa. Jumala tuntee sydämeni. Mutta en silti aio varastoida mitään ruokaa. Ei kiinnosta. Miksi pitäisi? Kärsin mielummin nälkää jos se on Herran tahto. Hän kyllä voi pitää minusta huolen jos tahtoo minun elävän. Näin se kato menee.

        Uskon kyllä että maailman tämä aikakausi on loppusuoralla. Tapahtumat selkeästi ovat kiihtyneet. No Herraan luottaen.

        Minäkin olen uskossa mutta mitään en hamstraa, antaa tulla mitä tuleman pitää, tähän maailman menoon olen kyllästynyt se on vain alaspäin menoa, uskovia haukutaan, kirkonisät ovat luisuneet pois uskosta, homot ovat heteroitakin suurempi arvoisia, tämä maailma on nykyisellään aivan mätä, politiikka suosii vain rikkaita. Minun puolesta Jeesus saisi tulla heti ja saattaa tullakkin nopeammin kuin arvataankaan, toivottavasti heti huomenna.


      • werfwf
        ,, kirjoitti:

        Osta Euroshopper-maapähkinöitä, 3 euroa ja näkkileipää ym. halpaa pikkuhiljaa.

        Hallelujaa! Euroshopper, tuo kristityn viimeinen toivo!


      • kuolemavoitto

        joka vihaa elämåänsä pelastaa sen,joka kadottaa sen löytää sen elämä kristus.


    • Olipavieläkerran

      Ennakoitavissa on rationaalisistakin syistä, että maanjäristykset leviävät eri puolille maailmaa. Myös alueille, joilla niitä ei normaalisti on. Siinä mielessä suurempi maanjäristys Suomessa on täysin mahdollinen.

      Pelkästään ilmastonmuutoksen katsotaan vaikuttavan myös maankuoreen ja lisäävän maanjäristysten uhkaa. Sitten on näitä ennustuksia napojen vaihtumisesta, josta seuraisi yhtä sun toista todella katastrofaalista.

      Jostain syystä myös internetin seismiset mittarit ovat alkaneet useammin näyttää voimakkaita reaktioita joka puolella maailmaa yhtä aikaa. Sitä on ihmetelty monissa YouTuben videoissa, mutta pistää se miettimään muutenkin. Miksi seismisiä ongelmia on yhä enemmän kaikkialla. Liikkuuko maankuori tavallista enemmän ja mitä on tulossa?
      http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Data/heli2.shtml

      Sekä: miksi maa tärisee joka puolella maailmaa?
      http://www.youtube.com/watch?v=LE71HZVtU5E

      • Maa järisee kokoajan

        Gookleta "Latest data contributions"
        Japanissa jatkuvaa ja 4,5 -6,5 mag. viimeisten 3 pv:n aikana.


      • siinä on jotain

        Mannerlaatat liikkuvat tällähetkellä, ja liitoskohdat ovat hankaustilassa, se on lähtöisin magneettisuudesta, ja se johtuu tulevista muutoksista jotka tapahtuvat ohimenevästi 2012 ja sen jälkeen, ja kaikki muuttuu...!


    • Josefin mylly, vilja

      Ihan oikeesti Suomeenkin voi maanjäristyksiä tulla. Kannattanee muistaa historiasta Portugalin maanjäristys vuonna 1755, tsunami nosti Aurajoen veden noin kaksi metriä. (turussa maa järisi).

      Viisas varustautuminen on varmaankin paikallaan tänä aikana. Yksi hyvä hankinta olisi käsikäyttöinen (terveys)viljamylly ja esim. vehnänjyvät.
      Alla on linkki, josta voi lukea lisää:
      http://myllyt.fi/Tervetuloa.html

    • kristian aalto

      laitoin viestin 18.3. 21.02 perjantaina Suomi24 keskustelusivuille. Se tapahtui mikä tapahtui. Samaan aikaan laitoin ilmoituksen tästä ruoka-asiasta. Olen itsekin hämilläni koska tiedän että 3 kuukauden ja nimenomaan säilykeruokien varastointiin olisi syynä se ettei ulos ole paljon asiaa. ymmärrä myös että tämä saattaa olla mahdoton asia toteuttaa suurimmalle osalle. Profetoiminen on vajavaista siihen saakka Kun Jeesus tulee takaisin omiensa luokse ja oikea hetki vain Jumalalla tiedossa. Olen myös vajavainen ihminen joka mieluummin ilmoitti sen mitä koki kuin olisi jättänyt sen ilmoittamatta. Jätin vastuun tutkia asiaa rukouksin kuulijalle ja lukijalle.

      Tärkeintä ei ole ruoan varastointi vaan antaa kaikessa Kunnia Jumalalle, Luojallemme ja Hänen Pojalleen Jeesukselle ja olla Hänelle kuuliainen.

      Jeesus on luvannut täyttää kaikki tarpeemme kun olemme hänen ominaan kuuliaisia (vajavaisinakin) hänelle.

      Luottakaa Jumalaan ja odottakaa hänen suoria ohjeita joita hän tulee antamaan omilleen kun oikea aika on.

      Älkää pelätkä, luottakaa Jumalan Hyvyyteen.

    • Jeesukseen turvaan

      Näin outoja painajaisia vähän ennen Japanin maanjäristystä, että olisin omassa keittiössäni odottamassa pelastajia ja käytän ruoka- ja vesivarastoja, hyvä kun satuin olemaan keittiössä kun talo on rauniona. Jonkin ajan päästä tuli uutisissa samantapainen tarina pelastuneista.
      Sitten maan aukeamista, mutta Suomessahan ei sellaista voi tapahtua.

    • Pahempaa luvassa

      Kuuluisa Amerikkalainen profetta David Wilkkerson kertoi kirjassaan ilmoituksesta 1973.
      Tulee tapahtumaan koko maailmaa järkyttävä maanjäristys yhdysvaltain alueella,
      paikassa, johon järistystä ei osata odottaa.
      Itä-rannikon alue.
      Tämä tuho on maailman TV-lähetyksissä kuukausi kaupalla koko ajan esillä.
      Tätä suurta järistystä edeltää toisella puolella maailmaa tapahtuvat huomattavat maanjäristykset, mahdoolisesti Japanissa, hän ennakoi.

      Tuo suuri Amerikan järistys aiheuttaa suurta epävakautta maapallolla ja Eurooppaakin kohtaa valtavia maanjäristyksiä, jollaisia ei oltu koskaan ennen koettu.
      Maailman eri osissa esiintyy tuon jälkeen monin paikoin maanjäristyksiä.

      Asiantuntijatkin toteaa, että luonto on menettänyt tasapainonsa.
      (Tämä katastrofi tulee kaatamaan yhdysvaltain talousmahdin ja on rangaistus
      sen jumalattomuudesta ja pahuudesta.)

      Amerikkalaisia on kehoitettu myöhemminkin varautumaan johonkin tulevaan katastrofiin kuivaruokaa varastoimalla.

      • siis ennakoida

        Se että Japanin järistys ennakoi tarkoitaa ennakoimista eikä sitä että se heti huomenna tapahtuisi.


    • Ensikertalainen2011
    • tieteilijä

      Kyllä sellainen on tulossa!
      EuAasian manner pyörii ympäri! Suomen kohdalla kehänopeus lienee 4 cm/v eli jännityksisä kertyy mannerlaattaan ja purkautuvat ajoittain mannerlaattojen liikahteluna. Skandinaviassa tuota ilmenee ilmeisesti harvemmin kuin Japanissa. Mahdollisesti 2000 vuoden välein ja maanjäristyksen ovat ilmeisesti aivan eri luokkaa kuin Japanissa, eli atomivoimaloista tulee romua kerralla. Ja kuka niitä sitten on sammuttamassa! Aikaväli voisi olla Kevon kanjonin leveys jaettuna tuolla 4 cm. Mahdollisesti tuon ajankohta on 15 -20 vuoden kuluttua. Mutta voi tietenkin sattua milloin tahansa.

      "Jumala pelastaa omansa!"

      • 2012

        Kuinkahan monta kertaa meitä on "varoitettu" esmes.viimeisen 10 vuoden aikana?

        Ja aina turhaan.

        Viime vuonnahan Suomessa piti tapahtua maanjäristys ja suuren luokan maanvajoama.Oikea termi on muuten hautavajoma.

        Sekin oli täysin turha varoitus.Kuten nykyinenkin.

        Mutta kun jossain tapahtuu suuren luokan maanjäristys,niin lienee itsestään selvää,että "varoittajat" aktivoituvat.

        Mikäli syksyllä on taas samanlaisia myrskyjä kuin viime syksynä,niin "varoittajat" aktivoituvat ilmeisesti samoin kuin viime syksynä.

        Ensi vuosihan on se mystinen vuosi eli 2012,joten lienee selvää,että heti alkuvuodesta "varoituksia" tulee vähintään kerran kuukaudessa.

        Näin minä ennustan.


      • Täsmälleen satavarma
        2012 kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa meitä on "varoitettu" esmes.viimeisen 10 vuoden aikana?

        Ja aina turhaan.

        Viime vuonnahan Suomessa piti tapahtua maanjäristys ja suuren luokan maanvajoama.Oikea termi on muuten hautavajoma.

        Sekin oli täysin turha varoitus.Kuten nykyinenkin.

        Mutta kun jossain tapahtuu suuren luokan maanjäristys,niin lienee itsestään selvää,että "varoittajat" aktivoituvat.

        Mikäli syksyllä on taas samanlaisia myrskyjä kuin viime syksynä,niin "varoittajat" aktivoituvat ilmeisesti samoin kuin viime syksynä.

        Ensi vuosihan on se mystinen vuosi eli 2012,joten lienee selvää,että heti alkuvuodesta "varoituksia" tulee vähintään kerran kuukaudessa.

        Näin minä ennustan.

        "Kuinkahan monta kertaa meitä on "varoitettu" esmes.viimeisen 10 vuoden aikana?"

        Joka ikinen päivä.

        "Ja aina turhaan."
        Kyllä, juuri niin. Joka ikinen kerta turhaan.

        "Viime vuonnahan Suomessa piti tapahtua maanjäristys ja suuren luokan maanvajoama."

        Eikä pelkästään se, vaan myös Venäjän piti hyökätä Suomeen ja miehittää
        ainakin osa Suomesta. Mitään ei tosin tapahtunut. Tietenkään.

        "Mikäli syksyllä on taas samanlaisia myrskyjä kuin viime syksynä,niin "varoittajat" aktivoituvat ilmeisesti samoin kuin viime syksynä."

        Kyllä. Onhan se nyt ennenkuulumatonta, että syksyllä myrskyää. Ei ole
        moista ennen ihmiskunnan historiassa tapahtunut maapallolla.

        "Ensi vuosihan on se mystinen vuosi eli 2012,joten lienee selvää,että heti alkuvuodesta "varoituksia" tulee vähintään kerran kuukaudessa."

        Väärin. Näitä satavarmoja ja täysin tosia varoituksia ja ennustuksia tulee joka ikinen päivä, joinain päivinä montakin peräkkäin. Ja ne kaikki toteutuvat sillä samalla satavarmuudella, josta edellä jo kerrottiinkin.


      • älkäämme naurako
        2012 kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa meitä on "varoitettu" esmes.viimeisen 10 vuoden aikana?

        Ja aina turhaan.

        Viime vuonnahan Suomessa piti tapahtua maanjäristys ja suuren luokan maanvajoama.Oikea termi on muuten hautavajoma.

        Sekin oli täysin turha varoitus.Kuten nykyinenkin.

        Mutta kun jossain tapahtuu suuren luokan maanjäristys,niin lienee itsestään selvää,että "varoittajat" aktivoituvat.

        Mikäli syksyllä on taas samanlaisia myrskyjä kuin viime syksynä,niin "varoittajat" aktivoituvat ilmeisesti samoin kuin viime syksynä.

        Ensi vuosihan on se mystinen vuosi eli 2012,joten lienee selvää,että heti alkuvuodesta "varoituksia" tulee vähintään kerran kuukaudessa.

        Näin minä ennustan.

        Nooakin varoitti 40 vuotta ja hänelle naurettiin, kunnes sitten eräänä päivänä alkoi sataa.........
        Miika varoitti 23 vuotta Niiniven hävityksestä ja se tapahtui aikanaan.

        En osaa sanoa, onko tämä järistys Suomeen tulossa, mutta EI KANNATA NAURESKELLA VAROITUKSILLE, varsinkin jos kehotetaan parannukseen.
        Aina kannattaa ottaa vakavasti varoitukset ja tutkia ilmoitus.


      • -
        älkäämme naurako kirjoitti:

        Nooakin varoitti 40 vuotta ja hänelle naurettiin, kunnes sitten eräänä päivänä alkoi sataa.........
        Miika varoitti 23 vuotta Niiniven hävityksestä ja se tapahtui aikanaan.

        En osaa sanoa, onko tämä järistys Suomeen tulossa, mutta EI KANNATA NAURESKELLA VAROITUKSILLE, varsinkin jos kehotetaan parannukseen.
        Aina kannattaa ottaa vakavasti varoitukset ja tutkia ilmoitus.

        Nooan tarina on satu. Fiktiota. Kamelikuskien iltanuotioloru. Ikivanha, mytologiasta toiseen jo kauan ennen raamatun kokoamista kansojen suissa pyörinyt legenda.


      • Tiede on TURHAA!
        - kirjoitti:

        Nooan tarina on satu. Fiktiota. Kamelikuskien iltanuotioloru. Ikivanha, mytologiasta toiseen jo kauan ennen raamatun kokoamista kansojen suissa pyörinyt legenda.

        14.4.201 (1815:12) HEI HALOO, TIESITKÖ, ETTÄ OLET ITSE FIKTIOTA. Suo ei ole oikeesi olemassakaan! Niinpä kuinkas sen todistat??? Kaikki on pelkkää valhetta! KUinkas todistat olemassaolosi, et mitenkään. Kaikki ovat pelkkää hämäystä.
        Tiedoksi bvaan,. että kuulennotkin ovat vain pelkk'ää SATUA! Ollahan siinä samssa pisteessä kuin ammoisina aikoina, HIH HIH!!!


      • -
        Tiede on TURHAA! kirjoitti:

        14.4.201 (1815:12) HEI HALOO, TIESITKÖ, ETTÄ OLET ITSE FIKTIOTA. Suo ei ole oikeesi olemassakaan! Niinpä kuinkas sen todistat??? Kaikki on pelkkää valhetta! KUinkas todistat olemassaolosi, et mitenkään. Kaikki ovat pelkkää hämäystä.
        Tiedoksi bvaan,. että kuulennotkin ovat vain pelkk'ää SATUA! Ollahan siinä samssa pisteessä kuin ammoisina aikoina, HIH HIH!!!

        Vaikutat hysteeriseltä. Käy ulkona, hengitä. Äläkä usko satuja.


      • Nappula rattaassa
        Tiede on TURHAA! kirjoitti:

        14.4.201 (1815:12) HEI HALOO, TIESITKÖ, ETTÄ OLET ITSE FIKTIOTA. Suo ei ole oikeesi olemassakaan! Niinpä kuinkas sen todistat??? Kaikki on pelkkää valhetta! KUinkas todistat olemassaolosi, et mitenkään. Kaikki ovat pelkkää hämäystä.
        Tiedoksi bvaan,. että kuulennotkin ovat vain pelkk'ää SATUA! Ollahan siinä samssa pisteessä kuin ammoisina aikoina, HIH HIH!!!

        Oikein kirjoitat. Me kaikki ja tämä kaikki on vain tietokonepeliä. Joku pelaa tätä peliä.


      • vaan ihmisiä
        Nappula rattaassa kirjoitti:

        Oikein kirjoitat. Me kaikki ja tämä kaikki on vain tietokonepeliä. Joku pelaa tätä peliä.

        Te kaikki hassut tyypit olette kyllä ihmisiä ja tekstistänne päätellen vieläilkeitäkin sellaisia, ei mitään pelinappuloita ja pelikeijoja vaan ihka elävä!


      • aukkoja löytyy siitä
        Tiede on TURHAA! kirjoitti:

        14.4.201 (1815:12) HEI HALOO, TIESITKÖ, ETTÄ OLET ITSE FIKTIOTA. Suo ei ole oikeesi olemassakaan! Niinpä kuinkas sen todistat??? Kaikki on pelkkää valhetta! KUinkas todistat olemassaolosi, et mitenkään. Kaikki ovat pelkkää hämäystä.
        Tiedoksi bvaan,. että kuulennotkin ovat vain pelkk'ää SATUA! Ollahan siinä samssa pisteessä kuin ammoisina aikoina, HIH HIH!!!

        Tieteessä on aukkoja, mutta ei se turhaa kuitenkaan ole ollut silti.


      • tärkeää olisi
        - kirjoitti:

        Nooan tarina on satu. Fiktiota. Kamelikuskien iltanuotioloru. Ikivanha, mytologiasta toiseen jo kauan ennen raamatun kokoamista kansojen suissa pyörinyt legenda.

        Sinä: Nooan tarina on satu. Fiktiota. Kamelikuskien iltanuotioloru. Ikivanha, mytologiasta toiseen jo kauan ennen raamatun kokoamista kansojen suissa pyörinyt legenda.

        Mutta: Sellainen jolla ei ole yhtään uskoa, ei uskosi riitä ja sinun olisi nyt korkea aika pyytää sitä Jumalalta, vaikka rukoiluta muita jollet itse osaa.


      • ota selvää ensin
        2012 kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa meitä on "varoitettu" esmes.viimeisen 10 vuoden aikana?

        Ja aina turhaan.

        Viime vuonnahan Suomessa piti tapahtua maanjäristys ja suuren luokan maanvajoama.Oikea termi on muuten hautavajoma.

        Sekin oli täysin turha varoitus.Kuten nykyinenkin.

        Mutta kun jossain tapahtuu suuren luokan maanjäristys,niin lienee itsestään selvää,että "varoittajat" aktivoituvat.

        Mikäli syksyllä on taas samanlaisia myrskyjä kuin viime syksynä,niin "varoittajat" aktivoituvat ilmeisesti samoin kuin viime syksynä.

        Ensi vuosihan on se mystinen vuosi eli 2012,joten lienee selvää,että heti alkuvuodesta "varoituksia" tulee vähintään kerran kuukaudessa.

        Näin minä ennustan.

        Ota selvää asiasta nimeltä Nibiru että edes tiedät mikä sieltä on tulossa!


    • :)

      :)

    • 77777777777777777777

      freedo.m1977
      Kuolema ei ole voitto jos sen itse tekee/aiheuttaa. Meinaan itsemurhaa.

    • 3 kk:n elintarvikkee

      valmistautukaa

      • Öhh..??

        Valmistautukaa tarkalleen ottaen mihin? Eduskuntavaalien lopputulokseenko?
        Vai ptääkö valmistautua vaalien jälkeiseen aikaan mikäli vaalien lopputulos ei ollut joillekin mieleinen?


      • varastot söin jo

        Tein niin ja ne meni vatsaani.


    • Inhottava realisti

      Periaatteessa, mikäli onnettomuuksia ja vaikeuksia LOPUTTOMIIN ennustaa, ennustus joskus toteutuu. Kas siinäpä SUURI IHME!

      • Toinen realisti.

        Niinhä se on,että kun vuosikausia "ennustaa" onnettomuuksia,vaikeuksia ja luonnonkatastrofeja,niin todennäköisyyden mukaan joku niistä saattaa toteutua jossakin ja pitkällä aikavälillä.

        Vaikkakin luonnonkatastrofit,kuten maanjäristykset,ovat olleet luonnollisia,joskin valitettavia,ilmiöitä jo satojen miljoonien vuosien ajan,niin siitä huolimatta yksikin maanjäristys nykyaikoina tulkitaan lopun-tai jonkin muun ajan merkiksi.

        Ja riippumatta siitä,että missä maanjäristys tapahtuu,niin eräänlaista megaluokan maanjäristystä odotellaan myös Suomeen.

        Ja vaikka sellainen on geologisesti mahdotonta,niin siitä huolimatta eräät ilmeisesti edelleen odottavat sellaista,lähinnä "puhuttelu-ja rankaisumielessä",
        tulevaa maanjäristystä Suomeenkin.

        Josta sitten,ja täysin turhaan,varoitellaan tietyiltä tahoilta.


    • peruttukko?

      5-6 vuotta sitten jo profetoitiin hommaamaan elintarvikkeita 3 kuukaudeksi, tuonne kellariin ne homehtu ja pilaantui. Milloin tulee se oikea profetointi?

      • Voijummijammi!

        Ei koskaan,sillä tulevaisuuden tapahtumia ei kukaan voi nähd.ä
        Itsestään selvien asioiden ..esim.tsunameiden tornaadojen ja maanjäristysten
        ennustelu ei ole profetointia.


      • ne meni vatsaan

        Ei mulla homehtunut ja pilaantunut, vaan minä söin ne ruuat ennen vanhenemista... ja olisi viisasta toistaa sama taas...!


    • :=

      : ?

    • :?

      :?

    • -ISH-

      Tässä profetioihin osuvaa asiaa

      VAROITUS

      Kyseiset linkit ja niiden tieto osuu täysin maailmanlopun profetioihin. Katso vain jos haluat todella tietää.

      TIETOA KOMEETASTA
      ----------------------------------------------------------------------
      Juttua komeetasta

      http://elenin.org/


      Komeetan löytäjän sivut

      http://spaceobs.org/en/


      kuvia

      http://gustavomuler.fotografiaastronomica.com/www/images/cometas/C1010X1/?S=A

      (Jostain syysta toukokuussa ei ole tullut yhtään uutta kuvaa)

      Nasan soho (aurinkoa kuvaava sateliitti) liippaa läheltä
      http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/plans.shtml

      Saanee hyvää kuvaa, jos ei mene mäsäksi pyrstössä.

      ----------------------------------------------------------------------

      ILMESTYSKIRJA JA SIIHEN PÄIVÄMÄÄRÄT

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      Tarkista "ennustukset" täältä

      Nasa

      http://ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi?sstr=C/2010 X1;orb=1;cad=1^

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Jo tapahtunutta

      27.2.2010 Chile maanjäristys (elenin maa aurinko linjassa)
      11.3.2011 Japani maanjäristys(elenin maa aurinko linjassa)

      --> Sitten tulevaa

      23-26.9.2011 Maailmanlaajuinen maanjäristys
      23-26.10 2011 1.Pasuuna (taivaalta sataa valkoisia ja kuumia rakeita) tullaan komeetan pyrstöön
      9.11 2011 2-3. pasuuna (2005 YU55 jysähtää maahan) Saanut vauhtia Elenin vetovoimasta ja lentorata muuttuu hiukan laajemmaksi.(katso video 3.pasuuna alta)
      23.11. 2011 4. Pasuuna (elenin maa aurinko linjassa toiseksi viimeisen kerran linjassa)

      5. 6. pasuunat kai sitten töräytetään jossain välissä. Maahan tulee poleshift eli napaisuus muuttuu ja se kaikahtaa ihan kunnolla. Japanin järistyksen aikana ilmoitettiin jo pienestä keikahduksesta, mutta 23.9.2011 jälkeen mennään lujaa kohti Brasiliaa.
      Nooan aikanen vedenpaisumus tämän johdosta. Ei tsunami vaan ihan oikea vedenpaisumus, kun Maa hakee uutta asentoa.

      21.12.2012 tilanne 7.pasuuna, Maya ym. kalenterit loppuu. Lopullinen niitti, THE END (elenin maa aurinko linjassa viimeisen kerran tämän sivilisaation aikana)

      Toinenkin kivi törmää maahan ilmestyskirjan mukaan. se on Honda tai Levy
      En osaa sanoa kumpi.

      http://elenin.org/honda-levy.php

      Elenin kuitenkin sotkee sotkee laskettuja lentoreittejä vetovoimallaan. Veikkaan Levya, tulee muutaman päivän YU55 jälkeen.


      Ilmestyskirja selkokielellä
      http://www.arvioikaa.com/w.html


      ----------------------------------------------------------------------
      VIDEOITA


      3.pasuuna. Tämä on kolmas pasuuna eli asteroidi joka tömähtää maahan 9.11.2011

      http://youtu.be/YwF97KwKTbg


      Hassu video, jossa mies arvuuttelee numerologiaa tulevasta komeetasta

      http://youtu.be/vjRyxvWVTjo


      YouTubessa paljon videoita, suurin osa toistoa tai pa...a

      ----------------------------------------------------------------------

      AMERIIKKA VARAUTUU SALAA

      http://www.examiner.com/finance-examiner-in-national/terror-threats-rising-as-fema-orders-1-billion-dehydrated-food


      linkki tilauskaavakkeeseen

      https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&tab=core&id=eaea338540a0aea155a48a650a077352&_cview=0


      Valkoiseen taloon jotain suurta mutta salaa (kaivetaan maahan)

      http://youtu.be/O7D6JEm1jIQ



      Ja jotain muuta käyttöä jo kaivetulle ydinjätesuojalle (maksanut 30 miljardia) MITÄHÄN MAHTAA OLLA...

      http://youtu.be/MmWRgIOzV5o

      ---------------------------------------------------------------------

      Eihän tässä muuta.


      God Bless World,

      Vai kuinka sitä sanotaan

      • -ISH-

      • -IHS-
        -IHS- kirjoitti:

        http://www.myfoxmemphis.com/dpp/weather/all-eyes-on-the-mississippi-river-rpt-20110428

        Nyt alkaa tapahtua...

        http://www.myfoxmemphis.com/dpp/weather/all-eyes-on-the-mississippi-river-rpt-20110428

        Sateet eivät yksinään selitä tätä valtavaa tulvaa. Kuten säätieteilijä sanoi, "Enemmän kuin historiallinen tulva, enemmän kuin sadan vuoden tulva, enemmän kuin 500 vuoden tulva"

        Tämä tapahtuu New Madridin siirrosalueella.
        Maankuoren jännitys on kasvussa ja maanalaiset vesivarastot työntyvät ylöspäin ja lisäävät tulvaveden määrää. (Kuten uutisessa mainittiin: Joki virtaa väärään suuntaan)

        Lähitulevaisuus:
        Touko-Kesäkuun vaihteessa maankuoren aktiivisuus kasvaa reilusti ja useista eri paikoista uutisoidaan normaalia suurempia maanjäristyksiä.


    • -IHS-

      Päivämäärä 21.5.2011 on myös hyvä laittaa kalenteriin.

      • Toinen realisti.

        Olisikohan välillä syytä ennustaa tai profetoida ihan vaihtelun vuoksi voimakasta maanjäristystä Venäjälle?

        Näin siksi,että silloin ehkä kukaties mahdollisesti sen vaikutukset voisivat ulottua myös Suomeen koska meillä nuo omat maanjäristykset täällä eivät ole teholtaan riittäviä.

        Joten niissäkin suhteissa pitänee ilmeisesti turvautua tuontitavaraan koska mitä isompi maa niin sitä isommat maanjäristykset.

        Toisaalta jos Venäjällä tapahtuisi megaluokan maanjäristys,niin silloin Venäjän hyökkäys Suomeen siirtyisi taas kerran.


      • Voijummijammi!
        Toinen realisti. kirjoitti:

        Olisikohan välillä syytä ennustaa tai profetoida ihan vaihtelun vuoksi voimakasta maanjäristystä Venäjälle?

        Näin siksi,että silloin ehkä kukaties mahdollisesti sen vaikutukset voisivat ulottua myös Suomeen koska meillä nuo omat maanjäristykset täällä eivät ole teholtaan riittäviä.

        Joten niissäkin suhteissa pitänee ilmeisesti turvautua tuontitavaraan koska mitä isompi maa niin sitä isommat maanjäristykset.

        Toisaalta jos Venäjällä tapahtuisi megaluokan maanjäristys,niin silloin Venäjän hyökkäys Suomeen siirtyisi taas kerran.

        Ihan vaan lisäyksenä yksi tämän päivän tapahtuma. Kreikassa.. Kosin saaren eteläpuolella on tapahtunut 5 richterin voimakkuuden maanjäristys. Onkohan kukaan "rohveetta" nähnyt tästä tapahtumasta esim.uninäkyä tms. joka voisi antaa viitteitä jostakin mullistavasta tulevasta tapahtumasta. Vai oliko tämä niin mitätön tapahtuma ,koska ei tapahtunut mittavia vahinkoja eikä onneksi ihmishenkiä menetetty ,että siitä olisi voinut jonkinlaisen "profetian" kyhätä!


      • luulenpas näin
        Voijummijammi! kirjoitti:

        Ihan vaan lisäyksenä yksi tämän päivän tapahtuma. Kreikassa.. Kosin saaren eteläpuolella on tapahtunut 5 richterin voimakkuuden maanjäristys. Onkohan kukaan "rohveetta" nähnyt tästä tapahtumasta esim.uninäkyä tms. joka voisi antaa viitteitä jostakin mullistavasta tulevasta tapahtumasta. Vai oliko tämä niin mitätön tapahtuma ,koska ei tapahtunut mittavia vahinkoja eikä onneksi ihmishenkiä menetetty ,että siitä olisi voinut jonkinlaisen "profetian" kyhätä!

        JOs mister Jummi Jammi olisi ollut siellä 5 richterin jyrinä alueella, et viitsisi enää käyttää nimenäsi mitään Jummi Jammia?


      • siellä ne ovat kyllä
        Toinen realisti. kirjoitti:

        Olisikohan välillä syytä ennustaa tai profetoida ihan vaihtelun vuoksi voimakasta maanjäristystä Venäjälle?

        Näin siksi,että silloin ehkä kukaties mahdollisesti sen vaikutukset voisivat ulottua myös Suomeen koska meillä nuo omat maanjäristykset täällä eivät ole teholtaan riittäviä.

        Joten niissäkin suhteissa pitänee ilmeisesti turvautua tuontitavaraan koska mitä isompi maa niin sitä isommat maanjäristykset.

        Toisaalta jos Venäjällä tapahtuisi megaluokan maanjäristys,niin silloin Venäjän hyökkäys Suomeen siirtyisi taas kerran.

        Toisaalta jos Venäjällä tapahtuisi megaluokan maanjäristys,niin silloin Venäjän hyökkäys Suomeen siirtyisi taas kerran.

        Kaipa niin, koska he joutuisivat suunnittelemaan sen rintamalinjansa alusta uudelleen, jos pahasti jyrisisi ja tekisi rotkoja...!


    • Muutama Herrani Yeshuan antama neuvo koskien ruuan hamstrausta:

      "6:25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä SÖISITTE tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?" Matt. 6

      "6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä KOKOA AITTOIHIN, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?" Matt. 6

      "6:31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'MITÄ ME SYÖMME?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
      6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
      6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan Kuningaskuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös KAIKKI TÄMÄ TEILLE ANNETAAN." Matt. 6

      "6:34 ÄLKÄÄ SIIS MUREHTIKO HUOMISESTA PÄIVÄSTÄ, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa." Matt. 6
      ...

      Yhteenveto edellä kirjoitetuista jakeista: Yeshua kehottaa meitä omiaan etsimään ENSISIJAISESTI J-lan Kuningaskuntaa ja Hänen vanhurskauttaan, olemaan huolehtimatta huomisesta päivästä (3 kk:n ruuasta nyt puhumttakaan!) ja luottamaan siihen, että taivaallinen Isämme antaa meille ravinnon, juoman ja vaatteet ihan 'kylkiäisinä', kunhan ENSIN etsimme yhteyttä Häneen!
      " Matt. 6

      Ps. On mielestäni kaukaa haettua ja villitsevien riivaajahenkien opetusta opettaa VASTOIN rakkaan Herramme ja Vapahtajamme Yeshuan opetuksia!

      Joosefin aika on ollut ja mennyt. Hän eli ennen Mooseksen Lakiliittoa ja ennen nykyistä Uuden Liiton aikakautta. On syytä laittaa nuo faaraon näkemät unet 7 lihavasta ja 7 laihasta vuodesta oman menneen aikansa viitekehyksiin!

      • kristian aalto

        ihan hyviä jakeita Jeesukselta saatuna....ja hyvin tärkeitä.


      • kristian aalto kirjoitti:

        ihan hyviä jakeita Jeesukselta saatuna....ja hyvin tärkeitä.

        Kiitos!

        Meidän on todellakin ensiarvoisen tärkeää lukea alati Uuden Liiton Kirjoituksia ja perustaa koko hengellinen elämämme tuolle ainoalle kestävälle perustalle, sillä muutoin kaiken maailman villitsevät henget (joita ei tästä ajasta todellakaan puutu) voivat temmata meidät mukaansa ja johdattaa meidät harhaan!

        Yeshua ei turhaan ensisanoikseen neuvonut meitä omiaan olemaan varuillamme, kun Hänen opetuslapsensa kysyivät Yeshuan takaisin paluun ja maailman lopun merkeistä:

        Matteuksen evankeliumi:
        24:4 Silloin Yeshua vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä!"

        Siunausta Yeshuassa!


    • sdfdd

      Espanja

      5.3 M

    • Maknituutti

      Kolmastoista päivä perjantai toukokuussa .... oletteko valmiit???

      • en ollut valmiina

        Heps, ja se päivä meni!


      • Hirvittää...

        Guanokuskien ja taatelintallaajien höpinät siis jatkuvat edelleenkin tällä kertaa taas sillä megaluokan "teitä on varoitettu"-tyylillä maanjäristyksestä Suomeen.

        Hohhoijjaa..,joillain on ihme tapa ilmoittaa tahtonsa synnissä rypevälle Suomen kansalle aivan kuin maailmassa muita valtioita,kuten Islanti tai Israel,ei olisikaan.

        Tässä ihan hirvittää odottaa syksyä ja Venäjän hyökkäystä Suomeen koska syksyllä alkaa hirvijahti...


      • ei hirvijahdille
        Hirvittää... kirjoitti:

        Guanokuskien ja taatelintallaajien höpinät siis jatkuvat edelleenkin tällä kertaa taas sillä megaluokan "teitä on varoitettu"-tyylillä maanjäristyksestä Suomeen.

        Hohhoijjaa..,joillain on ihme tapa ilmoittaa tahtonsa synnissä rypevälle Suomen kansalle aivan kuin maailmassa muita valtioita,kuten Islanti tai Israel,ei olisikaan.

        Tässä ihan hirvittää odottaa syksyä ja Venäjän hyökkäystä Suomeen koska syksyllä alkaa hirvijahti...

        Hirvittääkös sinua se sinun hirvijahti? Ja saankohan edes kysyä miksi se sinua hirvittää? Osutko?


    • mikael agrikola

      Salaliittoteoriat heräsivät: Onko tappajabakteeri terrori-isku?

      Keskiviikko 1.6.2011 klo 11.04 (päivitetty klo 11.16)

      - On teoriassa mahdollista, että EHEC-bakteerin leviäminen on biologinen hyökkäys.
      Ehecin alkuperästä ei ole tietoa.

      • Toinen realisti.

        Salaliittoteoriat todellakin alkoivat tämän EHEC-bakteerin leviämisen myötä.

        Itse en kuitenkaan usko mihinkään biologiseen hyökäykseen tässä suhteessa koska sellainen olisi täysin hallitsematon.

        Biologiset hyökkäykset ovat lähinnä teoreettisia vaikka niihin kykyjä onkin.

        Biologista sotaa ja biologista hyökkäystä ei todellakaan kannata käydä siksi,kuten jo edellä mainitsin,että sellainen olisi täysin hallitsematon.

        En usko myöskään mihinkään terrori-iskuunkaan edes al-Qaidan taholta.

        Onneksi myös keinotekoiset maanjäristykset omat mahdottomia toteuttaa!


      • Alguide
        Toinen realisti. kirjoitti:

        Salaliittoteoriat todellakin alkoivat tämän EHEC-bakteerin leviämisen myötä.

        Itse en kuitenkaan usko mihinkään biologiseen hyökäykseen tässä suhteessa koska sellainen olisi täysin hallitsematon.

        Biologiset hyökkäykset ovat lähinnä teoreettisia vaikka niihin kykyjä onkin.

        Biologista sotaa ja biologista hyökkäystä ei todellakaan kannata käydä siksi,kuten jo edellä mainitsin,että sellainen olisi täysin hallitsematon.

        En usko myöskään mihinkään terrori-iskuunkaan edes al-Qaidan taholta.

        Onneksi myös keinotekoiset maanjäristykset omat mahdottomia toteuttaa!

        Itse taas uskon salaliitto teoriaan, nyt kannattais tutkia onko sairastuneet juoneet alkoholia tai syöneet sianlihaa, yms. mitä muslimit eivät saa syödä. uskon että siltä osastolta löytyy joku tuote tai tuotteet jotka pitää välttää. Myrkyttämällä tuotteita jota ei muslimit saa syödä, al gaida varmistaa että operaatiossa ei kaadu "omia" ja jos kaatuu niin sellaiset eivät ole tosi muslimeja koska ovat syöneet uskon vastaisia tuotteita.


      • jotain paskaa oli
        Toinen realisti. kirjoitti:

        Salaliittoteoriat todellakin alkoivat tämän EHEC-bakteerin leviämisen myötä.

        Itse en kuitenkaan usko mihinkään biologiseen hyökäykseen tässä suhteessa koska sellainen olisi täysin hallitsematon.

        Biologiset hyökkäykset ovat lähinnä teoreettisia vaikka niihin kykyjä onkin.

        Biologista sotaa ja biologista hyökkäystä ei todellakaan kannata käydä siksi,kuten jo edellä mainitsin,että sellainen olisi täysin hallitsematon.

        En usko myöskään mihinkään terrori-iskuunkaan edes al-Qaidan taholta.

        Onneksi myös keinotekoiset maanjäristykset omat mahdottomia toteuttaa!

        mutta ei se narkolepsia kyllä tullut ilman rokoitetta!


    • Asderg

      Al-Qaida on CIA:n suunittelema juttu ihmisten harhauttamiseksi, jotta voisivat sotia.
      WTC iskujen jälkeen terroristisodassa on kuollut 303 kertaa se määrä Ameriikkalaisia, kuin itse WTC tornien sortuessa.

      • Toinen realisti.

        Menee tavallaan aiheen vierestä ja tavallaan ei,mutta oikaistaanpa harhakäsityksiä al-Qaidan suhteen.

        al-Qaida sai alkunsa Neuvostoliiton käymän Afganistanin sodan jälkeen.

        Neuvostoliittohan aloitti sotatoimet joukkojensiirroilla Afganistaniin joulukuussa 1979.Operaation peitenimi oli Myrsky 333.

        Tästä alkoi lähes kymmenen vuotta kestänyt,1900-luvun verisin sisällissota ennen kuin monella tavalla nykyisinkin tunnettu Mihail Gorbatsov päätti vetää neuvostojoukot Afganistanista 1980-luvun lopulla.

        Afganistanin sodan aikana USA ja länsimaat tukivat aseellisesti,tiedustelutiedoin ja muilla tavoin neuvostojoukkoja vastaan taistelevia afganistanilaisia mujahedeja.

        Taisteluihin neuvostojoukkoja vastaan lähti myös Islamin uskon radikalisoima Osama bin Laden.

        Afganistanin sodan loputtua Osama bin Laden perusti terroristijärjestön,jolle hän antoi nimen al-Qaida (Tukikohta) 1990-luvun alussa.

        Sen eräs perusajatus oli saada amerikkalaiset pois Saudi-Arabiasta,josta Osama bin Laden oli syntyisin.

        al-Qaidan terrori-iskut alkoivat jo 1990-luvun alkuvuosina.

        Ensimmäinen yritys WTC-tornien tuhomaiseksi tapahtui jo 1993,kun al-Qaidan terroristit ajoivat WTC-tornien alla oleviin parkkihalleihin kaksi räjähteillä lastattua autoa.

        Seurauksena oli jonkin verran ainaalleisia vahinkoja ja muutamia kuolleita,mutta tornit pysyivät pystyssä.

        1990-luvulla al-Qaida iski mm.amerikkalaisia sotalaivoja ja lähetystöjä vastaan ja näissä iskuissa kuoli kymmenittäin ihmisiä.

        1990-luvun lopuilla USAlla oli mahdollisuus surmata Osama bin Laden ainakin neljä kertaa,mutta presidentti Clinton ei antanut lupaa.

        Syyskuun 11 päivän 2001 terroristi-iskuja USA:n alettiin suunnittelmaan Hampurissa,Saksassa.

        Siellä muodostettiin Hampurin solu,ja sen islaminuskoiset jäsenet saivat koulutusta tulevaan "pyhään tehtäväänsä" mm.Afganistanissa.

        USA:n saavuttua neljä heistä ykstyislentäjän lupakirjan,ja nämä tulevat turmakoneiden lentäjät harjoittelivat myös lentosimulaattoreissa liikennelentokoneen ohjaamista.

        Kun neljä lentokonetta oli kaapattu 11.syyskuuta 2001,turmakoneita lentäneiden terroristien ei tarvinnut muuta kuin kytkeä autopilotti pois päältä,ottaa kone käsiohjaukseen ja suunnata kone kohteeseen.Laskeutumisesta ei tarvinnut huolehtia.

        Kaksi koneistahan törmäytettiin WTC-torneihin ja kolmas Pentagoniin.

        Neljännen kaapatun koneen maaliksi oli alunperin suunniteltu Valkoista Taloa,mutta sitä pidettiin lopulta liian pienenä ja vaikeasti osuttavana,joten tilalle vaihdettiin USAn kongressin rakennus.

        Tämä neljäs turmakonehan putosi pellolle kun matkustajat nousivat vastarintaan.

        Nykyinen Afganistanin sota alkoi YK:n turvallisuusneuvoston myöntämällä mandaatilla ja Afganistanissa sotivat tällä hetkellä liittouman joukot eikä siis yksistään USA.

        al-Qaidan johtaja Osama bin Ladenin surmaaminen öisessä täsmäiskussa kuukausi sitten,on osa USAn tämän hetkistä sotilasdoktriinia Afganistanin sodassa.

        Eli ylimpiä ja keskitason Taliban-ja al-Qaida johtajia etsitään ja surmataan eri tavoilla suoritetetuissa täsmäiskuissa,joita suoritavat mm.huippukoulutetut erikoisjoukkojen yksiköt.

        USAn Navy Seals-erikoisjoukkojen huippusalainen yksikkö numero kuusi suoritti sen öisen täsmäiskun,jossa Osama bin Laden surmattiin.

        Islamin oppien mukaisesti hänet haudattiin mereen vuorokauden kuluessa.Näin siksi,että yksikään islaminuskoinen maa ei olisi halunnut häntä haudattavaksi omalle maaperälleen.

        Tästä syystä Osama bin Laden haudattiin mereen josta hän ei enää nouse.


      • Asderg
        Toinen realisti. kirjoitti:

        Menee tavallaan aiheen vierestä ja tavallaan ei,mutta oikaistaanpa harhakäsityksiä al-Qaidan suhteen.

        al-Qaida sai alkunsa Neuvostoliiton käymän Afganistanin sodan jälkeen.

        Neuvostoliittohan aloitti sotatoimet joukkojensiirroilla Afganistaniin joulukuussa 1979.Operaation peitenimi oli Myrsky 333.

        Tästä alkoi lähes kymmenen vuotta kestänyt,1900-luvun verisin sisällissota ennen kuin monella tavalla nykyisinkin tunnettu Mihail Gorbatsov päätti vetää neuvostojoukot Afganistanista 1980-luvun lopulla.

        Afganistanin sodan aikana USA ja länsimaat tukivat aseellisesti,tiedustelutiedoin ja muilla tavoin neuvostojoukkoja vastaan taistelevia afganistanilaisia mujahedeja.

        Taisteluihin neuvostojoukkoja vastaan lähti myös Islamin uskon radikalisoima Osama bin Laden.

        Afganistanin sodan loputtua Osama bin Laden perusti terroristijärjestön,jolle hän antoi nimen al-Qaida (Tukikohta) 1990-luvun alussa.

        Sen eräs perusajatus oli saada amerikkalaiset pois Saudi-Arabiasta,josta Osama bin Laden oli syntyisin.

        al-Qaidan terrori-iskut alkoivat jo 1990-luvun alkuvuosina.

        Ensimmäinen yritys WTC-tornien tuhomaiseksi tapahtui jo 1993,kun al-Qaidan terroristit ajoivat WTC-tornien alla oleviin parkkihalleihin kaksi räjähteillä lastattua autoa.

        Seurauksena oli jonkin verran ainaalleisia vahinkoja ja muutamia kuolleita,mutta tornit pysyivät pystyssä.

        1990-luvulla al-Qaida iski mm.amerikkalaisia sotalaivoja ja lähetystöjä vastaan ja näissä iskuissa kuoli kymmenittäin ihmisiä.

        1990-luvun lopuilla USAlla oli mahdollisuus surmata Osama bin Laden ainakin neljä kertaa,mutta presidentti Clinton ei antanut lupaa.

        Syyskuun 11 päivän 2001 terroristi-iskuja USA:n alettiin suunnittelmaan Hampurissa,Saksassa.

        Siellä muodostettiin Hampurin solu,ja sen islaminuskoiset jäsenet saivat koulutusta tulevaan "pyhään tehtäväänsä" mm.Afganistanissa.

        USA:n saavuttua neljä heistä ykstyislentäjän lupakirjan,ja nämä tulevat turmakoneiden lentäjät harjoittelivat myös lentosimulaattoreissa liikennelentokoneen ohjaamista.

        Kun neljä lentokonetta oli kaapattu 11.syyskuuta 2001,turmakoneita lentäneiden terroristien ei tarvinnut muuta kuin kytkeä autopilotti pois päältä,ottaa kone käsiohjaukseen ja suunnata kone kohteeseen.Laskeutumisesta ei tarvinnut huolehtia.

        Kaksi koneistahan törmäytettiin WTC-torneihin ja kolmas Pentagoniin.

        Neljännen kaapatun koneen maaliksi oli alunperin suunniteltu Valkoista Taloa,mutta sitä pidettiin lopulta liian pienenä ja vaikeasti osuttavana,joten tilalle vaihdettiin USAn kongressin rakennus.

        Tämä neljäs turmakonehan putosi pellolle kun matkustajat nousivat vastarintaan.

        Nykyinen Afganistanin sota alkoi YK:n turvallisuusneuvoston myöntämällä mandaatilla ja Afganistanissa sotivat tällä hetkellä liittouman joukot eikä siis yksistään USA.

        al-Qaidan johtaja Osama bin Ladenin surmaaminen öisessä täsmäiskussa kuukausi sitten,on osa USAn tämän hetkistä sotilasdoktriinia Afganistanin sodassa.

        Eli ylimpiä ja keskitason Taliban-ja al-Qaida johtajia etsitään ja surmataan eri tavoilla suoritetetuissa täsmäiskuissa,joita suoritavat mm.huippukoulutetut erikoisjoukkojen yksiköt.

        USAn Navy Seals-erikoisjoukkojen huippusalainen yksikkö numero kuusi suoritti sen öisen täsmäiskun,jossa Osama bin Laden surmattiin.

        Islamin oppien mukaisesti hänet haudattiin mereen vuorokauden kuluessa.Näin siksi,että yksikään islaminuskoinen maa ei olisi halunnut häntä haudattavaksi omalle maaperälleen.

        Tästä syystä Osama bin Laden haudattiin mereen josta hän ei enää nouse.

        Sori vaan mutta olet näköjään täysin julkisen median probagandan ansassa.

        Muistutukseksi vaan että Osama bin Laden on julistettu kuolleeksi 2001 jälkeen jo yksitoista kertaa.

        Sinulta...
        kolmas Pentagoniin.
        Koneen jäämistöjä ei löytynyt.

        neljäs turmakonehan putosi pellolle kun matkustajat nousivat vastarintaan.
        Huom!...Konetta ei koskaan löytynyt, kuin vain pieni kuoppa jossa ei ollut mitään viittauksia esim. matkatavaroihin.

        Ja toisaaltaan mitenkä pystyvät sulkemaan kukaan muu kuin Yhdysvaltaen viranomainen koko Yhdysvaltaen lentoliikenteen maahan 45 minuutiksi 9.11.2001 juuri sinähetkenä, kun maailman ensimmäiset kolme taloa koko maailman historiassa romahtavat tulipalon johdosta.
        Sekä onko yli tuhat rakennusalan ammattilaista (arkkitehtiä) väärässä, kun he ovat yhtämieltä siitä ettei ole mitenkään mahdollista että lentokoneet pudottivat kolme pilvenpiirtäjää.

        Kummallista kun viralliselle lausunnoille ei löydy yhtään todistetta muuta kuin minkä ne sanoivat.
        Ja senkin ne sanoivat koskien WTC7 että se romahti, vaikka se vielä seisoi toimittajan seläntakana 12 minuuttia ennenkuin räjäytettiin alas.

        Kaikki tehtiin sotilaallisella täsmällisyydellä, mutta Al Qaida se ei ollut.

        Uskoo ken mihin haluaa, mutta tietoa on saatavilla.

        Huom toinen realisti nimimerkkisi on yhtä harhaanjohtava, kuin koko julkinen media.


      • Toinen realisti.
        Asderg kirjoitti:

        Sori vaan mutta olet näköjään täysin julkisen median probagandan ansassa.

        Muistutukseksi vaan että Osama bin Laden on julistettu kuolleeksi 2001 jälkeen jo yksitoista kertaa.

        Sinulta...
        kolmas Pentagoniin.
        Koneen jäämistöjä ei löytynyt.

        neljäs turmakonehan putosi pellolle kun matkustajat nousivat vastarintaan.
        Huom!...Konetta ei koskaan löytynyt, kuin vain pieni kuoppa jossa ei ollut mitään viittauksia esim. matkatavaroihin.

        Ja toisaaltaan mitenkä pystyvät sulkemaan kukaan muu kuin Yhdysvaltaen viranomainen koko Yhdysvaltaen lentoliikenteen maahan 45 minuutiksi 9.11.2001 juuri sinähetkenä, kun maailman ensimmäiset kolme taloa koko maailman historiassa romahtavat tulipalon johdosta.
        Sekä onko yli tuhat rakennusalan ammattilaista (arkkitehtiä) väärässä, kun he ovat yhtämieltä siitä ettei ole mitenkään mahdollista että lentokoneet pudottivat kolme pilvenpiirtäjää.

        Kummallista kun viralliselle lausunnoille ei löydy yhtään todistetta muuta kuin minkä ne sanoivat.
        Ja senkin ne sanoivat koskien WTC7 että se romahti, vaikka se vielä seisoi toimittajan seläntakana 12 minuuttia ennenkuin räjäytettiin alas.

        Kaikki tehtiin sotilaallisella täsmällisyydellä, mutta Al Qaida se ei ollut.

        Uskoo ken mihin haluaa, mutta tietoa on saatavilla.

        Huom toinen realisti nimimerkkisi on yhtä harhaanjohtava, kuin koko julkinen media.

        En ole minkään julkisen propagandan vallassa vaan perustan kaiken edelleenkin kylmiin tosiasioihin ja faktoihin.

        Toisaalta saamassani palautteessa ei ole mitään ihmeellistä siksi,että tämän tyyliseen epämääräiseen palautteeseen törmäsin monet kerrat urani aikana niissäkin tapauksissa,kun "asiakkaalle" toi esiin kylmät ja todistettavat faktat ja tosiasiat.

        Osama bin Laden on julistettu "virallisesti" tautiin kuolleeksi vuonna 2006 Ranskan tiedustelupalvelun epämääräisten tietojen mukaan.

        Ja tavallaan palstalle sopivasti,eräs tietty kanavoija toi esille reilut vuosi sitten,että Osama bin Laden on kuollut.Tällaisen "ilmoituksen" kyseinen kanavoija sai eräältä "Hengellisen Hierarkian" edustajalta.

        Tämä kolmas,Pentagoniin iskeytynyt kone,tunkeutui seinän läpi kuin ontelokranaatti.

        Seurauksena oli myös räjähdysvaikutus,kun kymmeniä tuhansia litroja keroseenia syttyi räjähdyksenomaisesti tuleen.

        Seinän läpi tunkeutunut kone räjähti atomeiksi kuten matkustajatkin,ja lähes 1000 asteen kuumuudella ahtaissa tiloissa palanut keroseeni tuhosi uhrit niin,että heistä oli jäljellä vain tuhkaa ja luunsiruja.

        Tämä samalainen vaikutus iskun uhreihin oli myös WTC:n sortuneissa torneissa.Pääsääntöisesti yhtään ainoaa lähes 3000 uhrista ei kyetty tunnistamaan siksi ettei jäljelle ollut jäänyt mitään tunnistettavaa.

        Neljännen,pellolle pudonneen koneen,jäännökset löydettiin vaikka se oli täysin tuhoutunut.

        Syy siihen,että miksi asiasta ei ole paljoakaan kerrottu on yksinkertainen.

        Se syy on siinä tapauksessa henkensä menettäneiden omaisten toivomus.He haluavat olla yksin ikuisen surunsa ja kaipauksensa kanssa.

        Koneen tuhoutmispaikalla on muistomerkki kunnioittamassa tapahtuman uhrien muistoa.

        Jos jollain on tarvetta kirjoitella salaliittoteorioista laajemminkin,niin silloin niitä pitää kirjoittaa Suomi24-salaliitoteoriat osioon.

        Hmm..,vaikutaa muuten siltä,että silloin kun joku joutuu mielipiteineen selkä seinää vasten,aletaankin nakuttamaan siitä nimimerkistä,mitä kukin kirjoittaja käyttää.

        Sehän on jokaisen henkilökohtainen asia mitä nimimerkkiä käyttää koska eihän kukaan voi määrätä sitä,että minkälaista nimimerkkiä pitäisi käyttää.

        Viestin sisältöhän on pääasia eikä nimimerkki.

        Vai mitä mieltä olette???


      • Inhottava realisti
        Toinen realisti. kirjoitti:

        En ole minkään julkisen propagandan vallassa vaan perustan kaiken edelleenkin kylmiin tosiasioihin ja faktoihin.

        Toisaalta saamassani palautteessa ei ole mitään ihmeellistä siksi,että tämän tyyliseen epämääräiseen palautteeseen törmäsin monet kerrat urani aikana niissäkin tapauksissa,kun "asiakkaalle" toi esiin kylmät ja todistettavat faktat ja tosiasiat.

        Osama bin Laden on julistettu "virallisesti" tautiin kuolleeksi vuonna 2006 Ranskan tiedustelupalvelun epämääräisten tietojen mukaan.

        Ja tavallaan palstalle sopivasti,eräs tietty kanavoija toi esille reilut vuosi sitten,että Osama bin Laden on kuollut.Tällaisen "ilmoituksen" kyseinen kanavoija sai eräältä "Hengellisen Hierarkian" edustajalta.

        Tämä kolmas,Pentagoniin iskeytynyt kone,tunkeutui seinän läpi kuin ontelokranaatti.

        Seurauksena oli myös räjähdysvaikutus,kun kymmeniä tuhansia litroja keroseenia syttyi räjähdyksenomaisesti tuleen.

        Seinän läpi tunkeutunut kone räjähti atomeiksi kuten matkustajatkin,ja lähes 1000 asteen kuumuudella ahtaissa tiloissa palanut keroseeni tuhosi uhrit niin,että heistä oli jäljellä vain tuhkaa ja luunsiruja.

        Tämä samalainen vaikutus iskun uhreihin oli myös WTC:n sortuneissa torneissa.Pääsääntöisesti yhtään ainoaa lähes 3000 uhrista ei kyetty tunnistamaan siksi ettei jäljelle ollut jäänyt mitään tunnistettavaa.

        Neljännen,pellolle pudonneen koneen,jäännökset löydettiin vaikka se oli täysin tuhoutunut.

        Syy siihen,että miksi asiasta ei ole paljoakaan kerrottu on yksinkertainen.

        Se syy on siinä tapauksessa henkensä menettäneiden omaisten toivomus.He haluavat olla yksin ikuisen surunsa ja kaipauksensa kanssa.

        Koneen tuhoutmispaikalla on muistomerkki kunnioittamassa tapahtuman uhrien muistoa.

        Jos jollain on tarvetta kirjoitella salaliittoteorioista laajemminkin,niin silloin niitä pitää kirjoittaa Suomi24-salaliitoteoriat osioon.

        Hmm..,vaikutaa muuten siltä,että silloin kun joku joutuu mielipiteineen selkä seinää vasten,aletaankin nakuttamaan siitä nimimerkistä,mitä kukin kirjoittaja käyttää.

        Sehän on jokaisen henkilökohtainen asia mitä nimimerkkiä käyttää koska eihän kukaan voi määrätä sitä,että minkälaista nimimerkkiä pitäisi käyttää.

        Viestin sisältöhän on pääasia eikä nimimerkki.

        Vai mitä mieltä olette???

        Sitä se usko katsos teettää.

        Kaikenlaista on helppo väittää, mutta useimmiten näitten veijareiden keskusteluhalu loppuu siinä vaiheessa, kun asioita aletaan kunnolla tutkia.

        Persoonaan kiinni käymisen suhteen taas olet päässyt todella vähällä ainakin toistaiseksi. Jostakin syystä kylmät kunnon faktasi eivät ilmeisesti ärsytä niin paljon kuin minun yleisluontoisemmat ajatukseni.

        Fanitan tosiasioihin perustuvia tekstejäsi. Niitä on ilo lukea.


      • -:-
        Toinen realisti. kirjoitti:

        En ole minkään julkisen propagandan vallassa vaan perustan kaiken edelleenkin kylmiin tosiasioihin ja faktoihin.

        Toisaalta saamassani palautteessa ei ole mitään ihmeellistä siksi,että tämän tyyliseen epämääräiseen palautteeseen törmäsin monet kerrat urani aikana niissäkin tapauksissa,kun "asiakkaalle" toi esiin kylmät ja todistettavat faktat ja tosiasiat.

        Osama bin Laden on julistettu "virallisesti" tautiin kuolleeksi vuonna 2006 Ranskan tiedustelupalvelun epämääräisten tietojen mukaan.

        Ja tavallaan palstalle sopivasti,eräs tietty kanavoija toi esille reilut vuosi sitten,että Osama bin Laden on kuollut.Tällaisen "ilmoituksen" kyseinen kanavoija sai eräältä "Hengellisen Hierarkian" edustajalta.

        Tämä kolmas,Pentagoniin iskeytynyt kone,tunkeutui seinän läpi kuin ontelokranaatti.

        Seurauksena oli myös räjähdysvaikutus,kun kymmeniä tuhansia litroja keroseenia syttyi räjähdyksenomaisesti tuleen.

        Seinän läpi tunkeutunut kone räjähti atomeiksi kuten matkustajatkin,ja lähes 1000 asteen kuumuudella ahtaissa tiloissa palanut keroseeni tuhosi uhrit niin,että heistä oli jäljellä vain tuhkaa ja luunsiruja.

        Tämä samalainen vaikutus iskun uhreihin oli myös WTC:n sortuneissa torneissa.Pääsääntöisesti yhtään ainoaa lähes 3000 uhrista ei kyetty tunnistamaan siksi ettei jäljelle ollut jäänyt mitään tunnistettavaa.

        Neljännen,pellolle pudonneen koneen,jäännökset löydettiin vaikka se oli täysin tuhoutunut.

        Syy siihen,että miksi asiasta ei ole paljoakaan kerrottu on yksinkertainen.

        Se syy on siinä tapauksessa henkensä menettäneiden omaisten toivomus.He haluavat olla yksin ikuisen surunsa ja kaipauksensa kanssa.

        Koneen tuhoutmispaikalla on muistomerkki kunnioittamassa tapahtuman uhrien muistoa.

        Jos jollain on tarvetta kirjoitella salaliittoteorioista laajemminkin,niin silloin niitä pitää kirjoittaa Suomi24-salaliitoteoriat osioon.

        Hmm..,vaikutaa muuten siltä,että silloin kun joku joutuu mielipiteineen selkä seinää vasten,aletaankin nakuttamaan siitä nimimerkistä,mitä kukin kirjoittaja käyttää.

        Sehän on jokaisen henkilökohtainen asia mitä nimimerkkiä käyttää koska eihän kukaan voi määrätä sitä,että minkälaista nimimerkkiä pitäisi käyttää.

        Viestin sisältöhän on pääasia eikä nimimerkki.

        Vai mitä mieltä olette???

        Noi vain eivät perustu faktoihin veli hyvä.


      • ?
        Toinen realisti. kirjoitti:

        En ole minkään julkisen propagandan vallassa vaan perustan kaiken edelleenkin kylmiin tosiasioihin ja faktoihin.

        Toisaalta saamassani palautteessa ei ole mitään ihmeellistä siksi,että tämän tyyliseen epämääräiseen palautteeseen törmäsin monet kerrat urani aikana niissäkin tapauksissa,kun "asiakkaalle" toi esiin kylmät ja todistettavat faktat ja tosiasiat.

        Osama bin Laden on julistettu "virallisesti" tautiin kuolleeksi vuonna 2006 Ranskan tiedustelupalvelun epämääräisten tietojen mukaan.

        Ja tavallaan palstalle sopivasti,eräs tietty kanavoija toi esille reilut vuosi sitten,että Osama bin Laden on kuollut.Tällaisen "ilmoituksen" kyseinen kanavoija sai eräältä "Hengellisen Hierarkian" edustajalta.

        Tämä kolmas,Pentagoniin iskeytynyt kone,tunkeutui seinän läpi kuin ontelokranaatti.

        Seurauksena oli myös räjähdysvaikutus,kun kymmeniä tuhansia litroja keroseenia syttyi räjähdyksenomaisesti tuleen.

        Seinän läpi tunkeutunut kone räjähti atomeiksi kuten matkustajatkin,ja lähes 1000 asteen kuumuudella ahtaissa tiloissa palanut keroseeni tuhosi uhrit niin,että heistä oli jäljellä vain tuhkaa ja luunsiruja.

        Tämä samalainen vaikutus iskun uhreihin oli myös WTC:n sortuneissa torneissa.Pääsääntöisesti yhtään ainoaa lähes 3000 uhrista ei kyetty tunnistamaan siksi ettei jäljelle ollut jäänyt mitään tunnistettavaa.

        Neljännen,pellolle pudonneen koneen,jäännökset löydettiin vaikka se oli täysin tuhoutunut.

        Syy siihen,että miksi asiasta ei ole paljoakaan kerrottu on yksinkertainen.

        Se syy on siinä tapauksessa henkensä menettäneiden omaisten toivomus.He haluavat olla yksin ikuisen surunsa ja kaipauksensa kanssa.

        Koneen tuhoutmispaikalla on muistomerkki kunnioittamassa tapahtuman uhrien muistoa.

        Jos jollain on tarvetta kirjoitella salaliittoteorioista laajemminkin,niin silloin niitä pitää kirjoittaa Suomi24-salaliitoteoriat osioon.

        Hmm..,vaikutaa muuten siltä,että silloin kun joku joutuu mielipiteineen selkä seinää vasten,aletaankin nakuttamaan siitä nimimerkistä,mitä kukin kirjoittaja käyttää.

        Sehän on jokaisen henkilökohtainen asia mitä nimimerkkiä käyttää koska eihän kukaan voi määrätä sitä,että minkälaista nimimerkkiä pitäisi käyttää.

        Viestin sisältöhän on pääasia eikä nimimerkki.

        Vai mitä mieltä olette???

        Onko mahdollista että 1000 asteessa palava kerosiini hävittää lentokoneen moottoritkin jotka on tehty titaanista ja kestävät kuumuutta 3000 astetta


      • sitroen.
        ? kirjoitti:

        Onko mahdollista että 1000 asteessa palava kerosiini hävittää lentokoneen moottoritkin jotka on tehty titaanista ja kestävät kuumuutta 3000 astetta

        Kerosiini palaa ilman joukossa hyvissä olosuhteissa jopa 820 asteen liekillä, pilvenpiirtäjän sokkeloisessa tilassa kylmempänä. Kuitenkin raunioista löytyi vielä 5 vrk:n kuluttua sulaa terästä. Raudan sulamispiste on noin 1500 astetta...

        Miten Viralliseen Valheeseen uskovat selittävät tämän?
        Sitten kun uskottava selitys löytyy, kyselen lisää.


    • huolestuneet

      Tarkoittaakohan suuri maanjäristys seuraavaa hallitusta?

    • kristian aalto

      hamstraa ruokaa 3 kuukauden tarpeisiin. Suuri maanjäristys on tulossa tänä kesänä, silloin kun vähiten odottaa.

      • 24efgt

        Eipä tullut. Odotin sitä vähiten tänä iltana. Valehtelit taas.


      • Ferrari...broom...
        24efgt kirjoitti:

        Eipä tullut. Odotin sitä vähiten tänä iltana. Valehtelit taas.

        Kun ei tullut niin ei tullut.Eikä myöskään tule.En siis ole hamstrannut sapuskaa kolmen kuukauden tarpeisiin tämänkään kuvitteellisen tapahtuman takia riippumatta siitä,että kuka sellaisen vahvistaa.Eilen ostin muuten yhdeltä tutulta vanhan Ferrarin....


      • Vruuummmmm!
        Ferrari...broom... kirjoitti:

        Kun ei tullut niin ei tullut.Eikä myöskään tule.En siis ole hamstrannut sapuskaa kolmen kuukauden tarpeisiin tämänkään kuvitteellisen tapahtuman takia riippumatta siitä,että kuka sellaisen vahvistaa.Eilen ostin muuten yhdeltä tutulta vanhan Ferrarin....

        Taitaa olla niin, että niitä Ferrareita ostelee vain yksi nimimerkki tällä palstalla.
        Mutta saathan sinäkin toki Ferrareista haaveilla. Niitähän on sellaisia kuplan alustalle kyhättyjä lasikuituviritelmiä. Sitten kun sinulla on muutakin kuin sienet varpaiden välissä niin kipin kapin ostamaan replica.


      • Ferrari...broom...
        Vruuummmmm! kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että niitä Ferrareita ostelee vain yksi nimimerkki tällä palstalla.
        Mutta saathan sinäkin toki Ferrareista haaveilla. Niitähän on sellaisia kuplan alustalle kyhättyjä lasikuituviritelmiä. Sitten kun sinulla on muutakin kuin sienet varpaiden välissä niin kipin kapin ostamaan replica.

        Niin...kröhöm..taisin hieman liioitella sen Ferrarin suhteen koska se oli pelkkä uninäky jota ei sitten kukaan enää vahvistanutkaan.Mutta muutama päivä sillä tuli mielikuvissa vedettyä rundia ennen kuin minullle sanottiin,että sulla on muuten aika kähee Lada...


      • tuli vaan mieleen

        kesä meni, eikä maanjäristystä tullut


    • ...---... ...---...

      ... ---... ...---... ...---...

    • Konkari.

      > . Ei ole 13.21. Jos koulussa tekisit tälläisen virheen, niin opettajan punakynä kyllä toimisi..

    • sos, sos

      sos

    • Monin paikoin jär

      Iltasanomat tänään!
      "
      Järistys Tyynellä valtamerellä - Tsunamivaroitus Alaskaan
      Julkaistu: 24.06.2011 07:46

      Tyynellä valtamerellä lähellä Yhdysvaltain Alaskan rannikkoa on sattunut kaksi voimakasta maanjäristystä.

      Tyynellä valtamerellä lähellä Yhdysvaltain Alaskan rannikkoa on sattunut kaksi voimakasta maanjäristystä.

      7,4 richterin ja 7,2 richterin maanjäristysten keskus oli Tyynessä valtameressä noin 160 kilometriä Alaskan rannikolta. Järistys tapahtui varhain aamulla Suomen aikaa.

      Yhdysvaltain viranomaiset ovat antaneet tsunamivaroituksen Alaskan rannikolle. Lähellä satamia ja rannikkoa asuvia ihmisiä on kehotettu siirtymään kauemmas sisämaahan.

      Varoituksen antanut tutkimuslaitos valvoo Pohjois-Amerikan länsirannikkoa Meksikon rajalta Alaskaan."

      Myös järisee jatkuvasti Japani ja Uusi Seelanti! Järistykset kokenut Uusi S ilmoittaa:
      Iltasanomat: "Julkaistu: 23.06.2011,
      Uusi-Seelanti ostaa tuhansia koteja maanjäristyksissä pahoin tuhoutuneesta Christchurchin kaupungista.
      Pääministeri John Key ilmoitti torstaina, että hallitus ostaa alkuun 5000 asuntoa alueilta, joilla maaperä on liian epävakaata enää asuttavaksi.

      - Haluamme antaa ihmisille resursseja suunnitella tulevaisuuttaan, Key sanoi."

      Linjalla Australia - Japani - Alaska jakuvasti järisee.

      • Odottelija..

        Milloinkahan se suuren luokan maanjäristys,josta meitä on varoitettu ja kyseinen näky on vielä vahvistettukin,mahtaa viipyä?

        Lieneekö tämä profetia kiireessä unohtunut siinä vaiheessa,kun ulkomailta on lainattu parempia profetioita koska omat eivät enää riitä?


    • Goldman II

      Kymmenes lokakuuta tänä armon vuonna voi olla ensimmäinen mahdollinen ajankohta suurelle maanjäristykselle.

      • Goldman II

        Tai korjataan heti. Pikemminkin 11.10 on eka mahdollinen ajankohta.


      • Te eksytte

        Ilmeisesti olet jokin vakioveikkaaja. 1x 2. Oikea profeetta kyllä tietää ajan kohdan. Va oletko joku V-L profeetta joka on noussut kuolleista. Kun Raamattu taas kerran sanoo. Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa OLI PUHUNUT isille profeettain kautta... Muunmujassa Leo Melleri, saa ilmoituksia suoraan Jumalalta. Vastoin Raamatun sanaa, ja useinmiten ne liittyy rahaan.


    • yksin armosta

      Eikös silloin ole pasuunansoiton päivä?

      Siinä mielessä mielenkiintoinen päivä.

    • Goldman II

      Sitä en osaa sanoa onko pasuunansoiton päivä vai ei, mutta tuollainen päivämäärä tuli kerran mieleeni rukouksessa. Siis 11.10.
      En väitä tätä mitenkään profetaaliseksi viestiksi, mutta aika näyttää osuuko vai ei.
      Syksy on muutoinkin muutoksen aikaa. Etenkin talouden saralla.

      • Odottelija..

        Miten voi olla mahdollista että lokakuulle ennustetaan maanjäristystä Suomeen,ja toisaalla Venäjän hyökkäystä Suomeen marraskuussa?

        Aiemminhan sen tosin piti tapahtua aina elo-syyskuussa.

        Sen suuren luokan maanjäristyksen kun pitäisi tapahtua jo tässä kesän aikana.

        Miten tällaiset erilaiset profetiat ja ennustukset saadaan koordinoitua keskenään?

        Onko perustettava neuvosto koordinoimaan ja yhdenmukaistamaan uni-ja muita näkyjä,ennustuksia ja profetioita?


    • kristian aalto

      skrollaan, toivon että olen erehtynyt. mikäli asiat ei toteudu pyydän kaikilta anteeksi.

      • jyrinä pelottaisi

        odotellaan nyt rauhassa ensin vuoteen 2012, annas nyt ola pyytelemättä ennenkuin katsot tuleeko sieltä sellaista vai eikö tule.


    • +++

      Mitä suotta anteeksi pyytelemään :) Siellä se menee muiden mukana. Turha ottaa paineita.

    • comet elenin
    • tietää pitäisi

      Kumpi se nyt tulee maanjäristys vai myrsky, vai molemmatko?

      • Ja..

        ...Venäjänkin pitäisi jossain välissä suorittaa se joka syksyinen hyökkäys Suomeen.


      • jo pitäisi

        Vaikea sanoa mitä tulee kun peruutuksia on niin paljon, toisaalta se on varma merkki että jotain tulee.


      • höhlä
        Ja.. kirjoitti:

        ...Venäjänkin pitäisi jossain välissä suorittaa se joka syksyinen hyökkäys Suomeen.

        Toivottavasti maanjäristys kerkeää ensin.


      • muraisu ensin
        höhlä kirjoitti:

        Toivottavasti maanjäristys kerkeää ensin.

        murina ensin, maankuoreen rotkoja vastasitten, sille Lahden suunnalle ehkä vuonna 2012?


      • ei se vielä tuo niit
        Ja.. kirjoitti:

        ...Venäjänkin pitäisi jossain välissä suorittaa se joka syksyinen hyökkäys Suomeen.

        Anna sen putinin ensin päästä valtaan että se tuo ne joukot sitten tänne kun saa päättää!


      • eiköspelota?

        melkoisen pelottavaa molemmat, ensin myrsky ja sitten voi tulla muraus?


    • oho bum

      vomakas maajäristys on tulosa myös Sumeen

      • ^Q^

        Voimakas maanjäristys on joskus tulossa jonnekin maanjäristysherkälle mutta joillain sellainen alue on korvien välissä..


      • hurjaa murinaa?

        Tulee murinaa kun on tullakseen, ei se koko suomessa murise missään tapauksessa, joten hyviä unia vaan...!


    • 3.9.2011
      • 32rfed

        Suksi nyt jo kuuseen sen Eleninisi kanssa, hörhö.


      • 32 ja jottain?
        32rfed kirjoitti:

        Suksi nyt jo kuuseen sen Eleninisi kanssa, hörhö.

        Eipäs vielä panna suksia suotta sullekkaan jalakaasi, vaan tajuu jo että se on Nibiru eikä Elenin, kun se elenin on pelkkä ruippana jääkimpale joka ohittaa pian maapallomma eikä tee pahaa kärpäsellekkään, mutta Nibiru on Jupiterin kokoinen, ja ohittaa maamme ensi vuonna, joten ei mietitä sitä nyt!


    • kristian aalto

      1.10.2011 klo. 14.32 tulee voimakkaita maailmanlaajuisia maanjäristyksiä jotka tuntuvat myös täällä Suomessa.

      • Maapallolla.-

        on 24/7 maanjäristyksiä,osa pieniä osa suuria ja niistä ei tulla pääsemään koskaan eroon ennenkä sen jälkeen kun aurinko nielaisee maapallon ehkä noin 5000000000 vuoden päästä.


      • 2X1
        Maapallolla.- kirjoitti:

        on 24/7 maanjäristyksiä,osa pieniä osa suuria ja niistä ei tulla pääsemään koskaan eroon ennenkä sen jälkeen kun aurinko nielaisee maapallon ehkä noin 5000000000 vuoden päästä.

        Nyt on 1.10 2011 ja kello on 14.41.Eli missä ne voimakkaat maanjäristykset,jotka tuntuvat myös täällä Suomessa,mahtavat viipyä? No,ei se mitään.Nythän on lauantai eli arvotaan uusi pvm,vuosi ja kellonaika seuraaville voimakkaille maanjäristyksille.Vähän niin kuin lottoarvonna tapaan...


      • kytmy

        eipä oo järissy


      • siellä jyräjää
        2X1 kirjoitti:

        Nyt on 1.10 2011 ja kello on 14.41.Eli missä ne voimakkaat maanjäristykset,jotka tuntuvat myös täällä Suomessa,mahtavat viipyä? No,ei se mitään.Nythän on lauantai eli arvotaan uusi pvm,vuosi ja kellonaika seuraaville voimakkaille maanjäristyksille.Vähän niin kuin lottoarvonna tapaan...

        2x1 kuules: jospa ne muraukset tapahtuivat niin maankuoren sisällä, etteivät ne kenenkään yöunia sieltä häirinneet???


    • entäs näin?

      MUt mahtaako se "jyräys" kuitenkin tulla vuonna 2012, koska ne muutenkin puhuvat että silloin "murahtaa"?

    • kristian aalto

      olen ollut "kriisissä" sen vuoksi mitä minulle tapahtui tuossa keväällä. Ajatuksenani, joko olen valheprofeetta joka kuvittelee omiaan tai jotain muuta.

      Nyt kun laitoin tarkan kelloajan siitä että Suomessa tulee maa vavahtelemaan eikä niin tapahtunutkaan vapautti minut "profeetan" taakasta.

      Erehdyin eikä mitään tapahtunutkaan. Olen tyytyväinen siitä ettei mitään tapahtunut ja toivon ettei tulevaisuudessakaan tapahtuisi sitä mistä kirjoitin mm. Jouko Piholle.

      Niinkuin raamatussa sanotaan "hedemistä puut tunnetaan", voitte luottaa siihen raamatun kohtaan tämän osalta. En ole tehnyt kunnon "hedelmää" ennustuksen osalta ja voitte hyvät lukijat vetää siitä suoraan johtopäätöksenne. Olen ilmoittanut asioita mitä ei ole tapahtunut, se ei siis ole ollut Jumalalta vaan omasta päästäni. En ole luotettava profetoimisen suhteen eikä profetioita ole voitu vahvistaa 2 luotettavan todistuksen kautta. Profetialla ei ole myöskään ollut Kristusta koroittavaa sävyä.

      Nyt voin taas keskittyä vapaana miehenä raamatun ja Jumalan Sanan tutkimiseen täysipainoisesti.

      Raamatussa puhutaan näistä tapahtumista "äkkiarvaamatta, yllättäen, Jeesus tulee kuin varas yöllä, merkkeinä ahdistus sodat ja maanjäristykset, eksytys lopun aikoina, valhe-ennustelijoita jne."

      Varokaa minunlaisiani.

      • Mivin Keras.

        Ahas,eräs muukin maanjäristysprofeetta on ilmeisesti myös Kevin Mirasin tavoin kriisissä?

        Mutta sehän vaan todistaa sen,ettei tämänkään kaltaisia höpötyksiä kannata ottaa todesta.


    • saas nähä

      mitä tuleman pitää?

      • Ja mitähän tuli

        Sehän nähtiin jo, sekä viime vuonna että tänä vuonna.

        Ei tullut yhtään mitään ennustettua.


    • loppuu se
    • Vastuuvappaus.

      Kaivoin esiin tämän viestiketjun,täyden vastuuvapauden turvin tietenkin,osoituksena siitä,että on sitä aiemminkin hörhöilty maanjäristysten suhteen.

      • niin on joskus

        Profetia on ehkä annettu vuosi ennen itse tapahtumaa, jos et teinnyt profetioista, niin tiedoksesi vaan.


      • sori vaan
        niin on joskus kirjoitti:

        Profetia on ehkä annettu vuosi ennen itse tapahtumaa, jos et teinnyt profetioista, niin tiedoksesi vaan.

        Korjaan kirjoitusvirheeni:

        Profetia on ehkä annettu VUOSIA! ennen itse tapahtumaa, jos et teinnyt profetioista, niin tiedoksesi vaan.


      • joko riittää???
        sori vaan kirjoitti:

        Korjaan kirjoitusvirheeni:

        Profetia on ehkä annettu VUOSIA! ennen itse tapahtumaa, jos et teinnyt profetioista, niin tiedoksesi vaan.

        Hyvä on, koska taas on kirjoitusvirhe, niin saat sen vielä kerran toistettuna:

        Profetia on ehkä annettu VUOSIA! ennen itse tapahtumaa, jos et tiennyt profetioista, niin tiedoksesi vaan.


    • ...

      ...

    • Astian Kriilto.

      Vieläkö tuo aloituksen ennustus on pätevä vai voiko elintarvikkeiden hamstauksen jo
      lopettaa kun ei vieläkään ole järissyt?

    • huomiosi tänne

      Vahvistaminen tarkoittaa että asiassa on perää, jos tajuat mitä tarkoitan?
      Profetia voi olla annettu useita vuosia ennen tapahtumaa, mitä pahaa näet siinä että ihminen varustaa ruokaa kotiinsa? Eikös kaapit ole silloin täynnä jos muutenkin tulee tiukat ajat ja täytyy saada ruokaa, rahatilanteen takia? MIeti mitä sanot ennenkuin aloitat valittamisen, mieti asian hyviä puolia.
      Varustautuminen on siis täysin oikein, ja niin kannattaa tehdä sen joka haluaa varautua tulevaan!

    • En teinnyt.

      Eipä sitä voimakasta maanjäristystä ole vieläkään Suomessa tapahtunut.

      Mutta Kiinassa on maa järissyt.

      Määrääkö Herra näitä maanjäristyksiä ihan "mutu"-tuntumalla ja ihan vaan huvin vuoksi?

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbusfi/aloitussivu/sivu10.htm

      https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbuseng/english.htm

      Rene Wallin näky kesällä 2010

      Olin rukouksessa ja yllättäen Hengessä näin näyn, jossa leijui vuosiluku 2010, joka vaihtui himmeästi vuosilukuun 2011.

      Ääni sanoi elo-syyskuun vaihe ja Venäjä hyökkää Suomeen. Olin pyytämässä Herralta aivan eri asiaa ja puhdistamaan minua Hänen työhönsä käytettäväksi.

      -------------

      Nimimerkin "Malenki" uni toukokuussa 2010

      Näin toukokuun alkupuolella unen eräänä yönä. Katselin kerrostalon ikkunasta suoraan eteenpäin loittonevalle kadulle ja näin taivaalla kohti lentävän hävittäjän, joka oli pitkän mallinen, miltei valkoinen ja siinä oli punaista. Ilmanottoaukot olivat rungon alapuolella. Tunnelma ei ollut painostava.

      Kuulin tai koin seuraavan lauseen: "Venäjä ----viimeistään marraskuun alkupuolella."

      Viivattu kohta jäi itselle epäselväksi, mutta selvänä pidin, että kyse oli Suomeen tulemisesta ja järkeilin unessa tämän tarkoittavan ennen 15.11.

      --------------

      Erään suomalaisen miehen näky 6.10.2007

      Olin 6.10.2007 kotonani pikku vauva sylissäni, kun jouduin suuren liikutuksen valtaan ja minua alkoi itkettää.

      Silloin näin edessäni n. kolmen metrin päässä näyn. Syksyisessä koivumetsämaisemassa oli suomalainen sarkapukuinen sotilas poteroon kaivautuneena ase kädessä ja kulmikas lakki päässä. Silloin Herra sanoi:"Minä sallin uuden sodan tälle maalle, minä puhdistan tämän kansan."

      -----------

      Nimimerkin ”Valvokaamme” saama ilmoitus Venäjän juutalaisista

      Sain 24.01.09 ajatuksen omaisen ilmoituksen/kuvan, jossa sumuisen loppukesän tai alkusyksyn suon usvan seasta nousee iso karhu takajaloilleen.

      Sain sanat mieleeni: Juutalaiset ajetaan pois Venäjältä.

      Silloin ei heitä halua avustaa Venäjä, ei Ruotsi, ei edes Suomen valtio heidän päästäkseen kotiin (Israeliin).

      Silloin Suomen uskovat auttavat heitä, syöttävät, juottavat, vaatettavat, kunnes saavat kerättyä kylliksi rahaa heidän lentolippuihinsa.

      ------------

      Erkki Kauppisen näky 3.3.1995

      Taivaan peitti hopeakylkiset lentokoneet. Hetkessä taivas oli sakeana laskuvarjohyppääjiä. Ääni sanoi takaoikealta rauhallisesti: "Ne ovat aseistettuja sotilaita, koska tulevat nopeasti alas."

      Sotilaita oli kaikkialla: mm. talojen katoilla, viljapelloissa. (Vuodenaika oli sellainen, että vilja oli jo pitkää, sotilaita kainaloihin asti, mutta oli vielä puimatta).

      Eteeni tuli vihreäpukuinen upseeri ja sanoi: "Olemme miehittäneet maanne, koska olette ryöstäneet meiltä kaiken kullan.

      ----------

      Nimimerkki ss:n näky 17.3.2008

      Olin nukahtamaisillani hyvän Herran kanssa vietetyn ajan jälkeen kun yhtäkkiä näin silmissäni Venäjän ja Pohjois-Suomen rajaa. Venäjän puolella oli hyökkäysvaunut rajaa pitkin ylhäältä alas asti. Hyökkäysvaunut oli peitetty etelään asti vaaleanruskeilla pressuilla, mutta kuvassani ikään kuin "käsi" veti pressuja pois joidenkin hyökkäysvaunujen yltä.

      "Unessani" ikään kuin ajattelin, voi ei, joko on aika, mutta "käsi" veti pois pressuja vain tuon pohjoisimman matkan verran eli ehkä noin neljänneksen verran - sitten se pysähtyi.

      Itse ajattelen, että Jumalan kello käy ja vaikka ei vielä ole aika Venäjän hyökätä, rukouksemme ovat todella tarpeen että Suomen armonpäivä saa jatkua yhä.

      Se että pressut olivat vaaleanruskeat, puhuisi minulle keväästä tai kesästä, eiköhän nuo olisi talvella valkoiset?

      Sekin siis kävi mielessä, josko siis tulevana kesänä uhka jotenkin konkretisoituu aikaisempaa selvempänä.

      • Anonyymi

        1.10.2009

        Nimimerkin "Valvokaamme" saama sanoma Israelin hyökkäyksestä Iraniin 6.12.2009

        Uskon kuulleeni Herralta päivämäärän, kuudes joulukuuta, vieläpä ajatuksissani oli kellonaikakin, klo kaksi yöllä, joka olisi siis Israelin ja Iranin sodan aloituspäivä.

        Koska en ole kuitenkaan 100% vakuuttunut, kuulinko oikein, pyydän laittamaan tämän näille sivuille lähinnä mahdollisena päivämääränä, ja ikään kuin kysymyksenä. Jos jollakulla on asiaan lisävalaistusta, niin olisi hyvä kuulla siitä.

        Joka tapauksessa me Herran omat, kaikki jotka asioita seuraamme, tiedämme että on vain ajan kysymys, koska kuulemme sodanmelskettä jälleen. Israel tarvitsee kaiken aikaa meidän Herran omien rukousta nyt enemmän kuin koskaan. Rukoillaan myös että USA ei jätä Israelia yksin, vaan antaisi täyden tukensa, tuli mitä tuli.

        ------------

        Nimimerkin "Karhunen" näky kesäkuussa 2010

        Ajattelin maailman tulevaisuutta ja kaikenlaisia asioita, kun näin aikajanan, joka oli tämä vuosi (2010).

        Kesän lopulla tai syksyn alusta keskelle janaa ilmestyi musta viiva. Sitten niitä tuli 3, sitten 6 eli viiva paksuni joulukuuhun mentäessä, kunnes se täytti melkein koko janan.

        Tämän jälkeen näin kuinka ihmiset ikään kuin leijailivat ilmassa niin pelästyneinä tai häkeltyneinä, etteivät uskaltaneet tai osanneet tehdä mitään.

        --------------

        Nimimerkki Pave 7:n uninäky 2.2.2008

        Seisoin pääministerin edessä.

        Sanottiin: SUOMESSA ON KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ ASIAT KYMMENEN KERTAA HUONOMMIN KUIN MITÄ ON NYT.

        Pääministeri vastasi: ”Olet hullu mies.”

        Näky loppui tähän.


    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Nimimerkin "Pave" saama uninäky 15.1.2005

      Näin ison ristin maassa makuuasennossa.

      Ristin keskellä oli n. 20 cm pitkä ja 5 cm syvä ja 5 cm leveä kolo.
      Kolon päällä oli kupera suojalasi tai jotakin läpinäkyvää muovia.
      Kolon sisällä oli 2-3 cm pituisia puupaloja, sorakiviä ja hiekkaa.

      Ääni sanoi: "Sinä et saa koskea niihin, ne ovat niin korkeasti pyhää."
      Sanottiin että puupalat ovat Jeesuksen alkuperäisestä rististä.

      Hiekka ja sorapalat ovat ristin juurelta. Hivelin kädellä lasi- tai muovikupua ja
      sanottiin, että et saa koskea niihin, ne ovat korkeasti Pyhää.
      Eikä niihin ollut mahdollisuuttakaan koskea, sillä kupu suojasi niitä.

      Yhtäkkiä kuului oikealla ääni joka sanoi: "Googin sota alkaa 2011."

      Säikähdin ja ihmettelin, mitä tämä todella tarkoitti.

      Rupesin ihmettelemään: todellako minulle ilmoitettiin Googin sodan alkamisvuosi.

      Olen viisi vuotta pidätellyt tämän näyn ilmoitusta, mutta nyt koen hengessäni, että
      se on tuotava julki

      • Anonyymi

        Video: Has Revelation's 'pale rider' shown up in Egypt?

        Published February 5, 2011 at 2:20pm

        https://www.wnd.com/2011/02/260049/

        hallava hevonen nyt liikkeellä

        3. KAIRON mielenosoituksista otetussa videossa, jonka julkaisivat MCMBC ja CNN, nähdään mystinen kalpea hevonen ratsastajineen. Hevonen nähdään selvästi videossa kohdassa 1.19, jossa se ilmestyy mielensoittajien keskelle laukaten hetken ja sitten nousten mystisesti ilmaan haihtuen näkymättömiin kadun varrella olevan kansanjoukon yli. Se ei ilmeisestikään ole videoon käsin tehty trikki, vaan todellinen, jota ei ole pystytty tyydyttävästi selittämään.
        Erään arvion mukaan se voisi olla kameran linssiin heijastuneen valon aiheuttama harha.

        http://www.youtube.com/watch?v=gWQKOj9Sxkg

        TOISENA arviona esitetään, että se on Johanneksen Ilmestyskirjassa kerrottu ”kalpea” (hallava) hevonen, josta teksti kertoo neljännen sinetin avaamisen yhteydessä näin:
        ”Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon sanovat: ”Tule”. Ja minä näin ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.” (Ilm.6:7-8)
        Kreikan kielessä esitetty sana ”clhoros”, joka käännetään englannissa sanalla ”pale”, suomeksi hallava, on käännetty muualla sanalla ”green” eli ”vihreä”. Täten neljän ratsun värit, valkoinen, punainen, musta ja vihreä, ovat samat kuin PA:n ja monien Lähi Idän valtioitten lippujen värit eri tavoin aseteltuina ja lisätunnuksin varustettuina.
        Tämä on eräs Egyptin mielenosoitusten yhteydessä sattuneista oudoista tapahtumista.

        http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=260049


    • Anonyymi

      http://nokialainen.blogspot.com/

      http://nokialainen.blogspot.com/2023/08/israelin-korkein-oikeus-aikoo-kumota.html

      lauantai 26. elokuuta 2023

      Israelin korkein oikeus aikoo kumota laittomasti Netanjahun hallituksen aikaansaaman oikeusuudistuslain syyskuussa 2023?

      viikoittainen Watchman Warning -raportti uudesta oikeusuudistuslaista (Reasonableness Standards Bill) Israelissa, kun Israelin (liberaali) korkein oikeus on aikeissa kumota tämän uuden peruslain, joka on osa Benjamin Netanjahun oikeistohallituksen oikeusreformia.

      Kirjoittaja vääntää rautalangasta miksi nykyinen Israelin korkein oikeus syyllistyy laittomuuteen mikäli he ryhtyvät kumoamaan uutta peruslakia Israelissa.

      Jos haluat, niin lue Hal Lindsey'ltä Israelin oikeusuudistukseen liittyen myös tämä raportti viime keväältä: http://nokialainen.blogspot.com/2023/04/israelin-oikeusuudistus-oikeassa.html

      ----------------

      Jerusalemin rauhan puolesta (For the Peace of Jerusalem)

      By Hal Lindsey 20.8.2023

      https://www.hallindsey.com/ww-8-20-2023/

      Syyskuun 12. päivänä Israelissa tapahtuu jotain ennenkuulumatonta.

      Tuon maan korkein oikeus päättää, onko sillä (korkeimmalla oikeudella) diktatuurivalta toisin kuin millään muulla tuomioistuimella missään muussa demokratiassa – valta, jota ei ole johdettu mistään koskaan hyväksytystä laista. Tuomioistuin päättää, kumotaanko uusi peruslaki (basic law) Israelissa. Se vastaisi sitä, että Yhdysvaltain korkein oikeus mitätöisi osan perustuslaista "perustuslain vastaisena".

      Perustuslain sijaan heillä on niin sanotut "peruslait (basic laws)". Israelin korkein lainsäädäntöelin, Knesset, muutti 24. heinäkuuta laillisesti yhtä Israelin peruslakia.
      Muutos rajoittaa korkeimman oikeuden mahdollisuuksia mitätöidä jokin laki. Joten jos tuomioistuin päättää sitä vastaan, se on oikeusvaltion vastainen päätös.

      Yhdysvalloissa olemme pitkään hyväksyneet sen, että meidän korkein oikeus voi mitätöidä lain. Mutta korkeimmalla tuomioistuimellamme on objektiivinen standardi lakien mittaamiseksi – perustuslaki. Koska perustuslaki tukee kaikkea hallituksessamme, kaikkien muiden lakien ja määräysten on oltava sen mukaisia. Jos kongressi hyväksyy lain, joka on perustuslain vastainen, tuomioistuin julistaa sen perustuslain vastaiseksi ja se kumotaan automaattisesti.

      Israelin korkein oikeus käyttää täysin erilaista standardia lain mitätöimiseen. He kutsuvat sitä "kohtuullisuuden standardiksi (standard of reasonableness)". Jos tuomioistuimen jäsenet eivät pidä lakia "järkevänä", he voivat tappaa lain äänestämällä sitä vastaan. Muutaman viime vuoden aikana he ovat käyttäneet tätä standardia yhä useammin poistaakseen lakeja, joiden kanssa heillä oli pelkkä poliittinen erimielisyys.

      "Kohtuullisuus" on katsojan silmässä. Kun Knesset hyväksyy lain, enemmistö kansan valituista edustajista pitää tuota lakia ilmeisen "järkevänä". Itse kohtuullisuusstandardi on tuomioistuimen laatima, eikä se perustu mihinkään lakiin. Sen myötä pieni määrä elitistejä voi ohittaa äänestäjien tahdon, joskus mielijohteesta.

      Kutsun heitä elitisteiksi, koska sitä he ovat. Israelissa presidentti nimittää korkeimman oikeuden tuomarit. Tämä kuulostaa suurelta vallalta, kunnes ymmärrät, että hän ei valitse heitä. Hän vain nimittää heidät. Heidät valitsee jokin, jota kutsutaan oikeudelliseksi valintakomiteaksi (Judicial Selection Committee). Se on kymmenen jäsenen ryhmä, johon kuuluu oikeusministeri, toinen kabinettiministeri, tuomioistuimen nykyinen päätuomari, toinen korkeimman oikeuden tuomari, oikeuskansleri, Heprealaisen yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan dekaani, kaksi Knessetin jäsentä ja kaksi Israelin asianajajaliiton jäsentä.

      Kuten näette, sitä ei ole suunniteltu kantamaan vastuuta kansalle, vaan pitämään oikeudellisten vallanpitäjien elitistit vastuussa kaikesta laista. Järjestelmä kumoaa valittujen edustajien vallan vanhan kaartin hyväksi. Niinpä Israelin kansan valitut edustajat hyväksyivät 24. heinäkuuta lain, joka rajoittaa tuomioistuimen kykyä kumota lakeja. Se hyväksyi lain muutoksena yhteen Israelin peruslakiin, mikä tekee siitä osan maan korkeinta lakia. Peruslakia on nyt muutettu oikeudellisesti sitovasti. Mutta 12. syyskuuta tuomioistuin päättää, rikotaanko uutta lakia kumoamalla se. On selvää, ettei siihen ole laillista tapaa.

      Vanhan kaartin elitistien propagandan vaikutuksesta tuhannet israelilaiset ovat lähteneet kaduille protestoimaan muutosta vastaan. Monista on tullut kapinallisia, jotka kannattavat sisällissotaa. On ollut puheita heikentävistä lakoista jopa armeijan sisällä. Toistaiseksi lehdistö on saanut sen näyttämään paljon pahemmalta kuin se on. Mutta eliitti näyttää aikovan repiä Israelin demokratiakudoksen palasiksi.

      Raamattu osoittaa, että Israelin jälleensyntymisen jälkeen maa olisi hyvin levoton, mutta pysyisi ehjänä. Tästä huolimatta nyt on hyvä hetki noudattaa Psalmin 122:6:n kehotusta. "Rukoilkaa Jerusalemin rauhan puolesta."

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/

      pelastussanomasta 10.9.2008

      Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

      Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.

      Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

      Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.

      Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta.

      Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.



      Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

      Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?



      Selitys löytyy juuri tästä elokuusta.

      Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä.

      Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

      Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa.

      Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992

      Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.

      Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.

      Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.

      Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.

      Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”

      Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain 4_2008/Paivitain.htm

      10.6.2008

      Jeesuksen tulemus vakavasti ottaen omana elinaikanasi - vai veikkauksella mahdollisuudet voittaa

      Oletko pelannut koskaan Lottoa, Jokeria, Vakioveikkausta tai vaikkapa V5 raviveikkausta? Lotto on se kaikkein huonoin mahdollisuus ja eniten rahaa voittava. Suhde 1 rivi vastaa yli 15 miljoonaa vaihtoehtoa. Jokeripeleissä sama suhde 1:10 miljoonaan.

      Jos olet veikannut, niin oletko uskonut ja luottanut, että voitto tulisi. Oletko haaveillut ja jännännyt jokin ilta silmät pullollaan tv:n ääressä, että kyllä se nyt tulee? Miten on, oletko odottanut ”lähes” mahdotonta tulevaksi? ja kun se ei tullut, menet kioskille ja veikkaat silti taas.

      Vakiopeleissä suhde muuttuu ihan oleellisella tavalla, koska tässä ei pelata enää ihan pelkän tuurin varassa, vaan tässä täytyy olla tietoa ja pieniä vihjeitäkin saa kaikkialta, lehdistä, kirjoista, netistä ja muista tiedotusvälineistä. Jos veikkaat ilman noita vinkkejä, et voi kuin arvailla, joka nostaa jälleen suhdekerrointa ylemmäs. Jos esimerkiksi Jokerit ei ole koskaan hävinnyt aiemmin KalPalle kotonaan ja nytkin kaudella edelliset kohtaamiset ovat olleet rökälevoittoja Jokereille, ethän sinä lähde veikkaamaan KalPaa voittajaksi. Vai mitä?

      Sinä saat siis vihjeitä, jotka auttavat veikkaamaan oikein. Sitten on paljon pelejä, joissa kerroin määräytyy aikalailla tuurin perusteella. Pelkkä matemaattinen suhdeluku vakioveikkauksessa on 1:1,5 miljoonaan eli huomattavasti alempana kuin lottovoiton suhde. Tähän sinä luotat koska olet kuullut jo monen ystäväsi jääneen 13 oikein vain yhden osuman päähän. Ajatteles, vain yhden osuman päähän voitosta. Tässä pelissä tieto on avuksi ja luottamus voittoon kovaa tasoa, koska johan nyt vahvalla tiedolla suhde kaventuu jo 1:100 000:n voittomahdollisuuteen. Eihän se enää ole paljon ja siihen voi uskoa jo hyvällä syyllä.

      Entäpä V5 jossa varsinainen tietämys täyttää koko mahdollisuuden voittaa päävoitto. Ilman hevostuntemusta voittomahdollisuus on 1:65 000:n ja kun tuntee hevoset, niin voi voittaa ihan muutaman tuhannen mahdollisuudella.

      Oletko siis ymmärtänyt?

      Tässä pelissä et voi hävitä, koska suhdeluku on vain yhden suhde muutamaan hassuun tuhanteen. Tämä ei enää siis tarvitse uskoa voittoon vaan sen kun käyt hakemassa voittosi kotiin.

      Kun veikataan Jeesuksen paluuta sinun elinaikanasi, niin pelkkä matemaattinen suhdeluku Alkaen Aatamista on 1:83 ja mikäli vähennetään Aatamista Nooaan ihmisiän sukupolven pituus, saadaan luvuksi 1:72 eli luku pienenee siitä hieman. Hups, eihän Jeesuskaan edes luvannut tulla kuin vasta kuoltuaan ja vasta sen jälkeen kun itse ylipäätään nousi taivaaseen.

      Aloitetaanpa siis alusta eli vuodesta n. 30 JKr. tarkoittanee 72:n ikävuoden jaolla vaikkapa 2000 vuotta on vajaa 1:28 sukupolvea. Eli voittosuhde on 1:28:n ja sinä uskot mieluummin lottovoittoon kuin Jeesuksen paluuseen omana elinaikanasi.

      Eikä tässä vielä… Mitähän ne ennustukset, eli vanhan testamentin profetiat kertoivat, jotka Raamattu on suunnattoman suurella sattumasuhdeluvulla kohdalleen satuttanut, kuten Jeesuksen ennustukset osumaan johonkin toiseen henkilöön.

      Se suhde on 1:1 potenssiin numero jossa on 137 nollaa. Raamattu siis on osunut yhtälöön, jossa voittaa peräjälkeen jopa satoja lottovoittoja. Herääpäs nyt kuule laskemaan uudelleen elämän arvosi.

      Eikä tässäkään vielä kaikki, koska edellinen vain viittasi siihen, mikä on veikkaussuhde Jeesuksen sanojen paikkansapitävyys. Jeesus siis on sanonut, että kun te näette Israelin kansan jälleen kukoistavan, se sukupolvi ei katoa, kun Hän tulee. Niinpä, ei ole suuri ihme jos tämän veikkauksen voitat, koska voittokerroin on 1:1, eli jokainen arpa voittaa päävoiton. Elinaikasi on siis tässä ja tämä, Jeesus silti tiesi, että kun Israel tekee rauhaa, silloin loppu tulee.

      Ystäväni Rakkaani, kopio tämä ja lähetä se kaikille niille epäilijöille, jotka tunnet.

      -jarmo-

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain 3_2008/Paivittain.html

      1.1.2008

      HYVÄÄ UUTTA VUOTTA -> vaikkakin uusi 2008 vuosi alkaakin vasta 1.4.2008
      Liekö se 1.4. sekään ihan tarkka aika, mutta sinne päin ainakin, eli me eletään Nooan ajan ja Raamatullista syksyä nyt. Jeesuskin syntyi syksyllä.

      Henkimaailman kanssa olet kuin nettipelissä anonyymina, sinä et näe ketään, mutta sinut nähdään jopa alastomana

      Jumala on pelin luoja ja sen kehittämisen sivustaseuraajat ovat henkiä ja enkeleitä. Sinä olet pelaaja, joka olet pelisi netistä löytänyt, luulet olevasi muutaman harjoituskerran jälkeen hyvä, koska tunnet jo hieman pelin ominaisuuksia ja kentät.

      Pelissä on "HELP" painike, mutta et välitä sitä käyttää, koska olethan niin hyvä. Luulet että vastassasi on kaltaisesi pelin itseoppinut pelaaja mutta pelissä vastustajat ovatkin henkiä, jotka ovat nähneet koko pelin bittirakenteen, koodin, sekä olleet mukana katsomassa kun sen ominaisuudet luodaan. Luulet että nuo vastustajasi ovat kaltaisiasi aloittelijoita, jota nämä vastustajasi erehdyttävän hyvin myös esittävät ja sinua niin bluffaavat.

      Valehtelet itsellesikin, että olet hyvä pelaaja ja hallitset pelin paremmin kuin muut. Totuus paljastuu sinulle vasta kun olet murskaantumaisillasi, etkä voi enää vastustaa.

      Olet armottomasti mennyttä miestä, koska nämä vastustajasi pelaavat tätä peliä 1 000 000:1 paremmin kuin sinä, joten mahdollisuutesi ovat sen mukaiset.

      Näin toimit, kun luulet että itse osaat kaiken, hallitset kaiken ja kaikki pelaavat tätä peliä siten kuin sinä sen näet. Kaikki mitä ympärilläsi tapahtuu, se on tarkoitettu vain sinun tuhoamiseksesi, jos niin kerran haluat tätä peliä pelata.

      Halu uskoa ja muuttaa pelin sääntöjä on sinun kädessäsi, painamalla HELP painiketta, joka on Jeesus Kristus. Usko puolestaan tulee pelin kehittäjältä, Jumalalta. Tämän pelin kehittäjä, ei sinua auta, jollet käytä tuota HELP painiketta.

      Tässä on tämän pelin todelliset säännöt.

      Sillä mitalla sinulle mitataan, millä sinä itse mittautat. Usko HELP painkkeeseen. Vain luja Usko Jeesukseen Kristukseen, vapauttaa sinut mittamaljasta, jolla tämän pelin tuomiot sinulle kaadetaan. Käytä siis HELP-painiketta.

    • Anonyymi

      http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/david_wilkerson__profetia_talouden_ja_moraalin_romahtamisesta/

      Näky viimeisestä yrityksestä pettää Jumalan valittuja

      Wilkerson on nähnyt tämän sukupolven Jeesukseen uskovat "viimeisinä kristittyinä". Wilkerson kuvaa, kuinka Saatana tulee viekkaasti, viattomasti ja huomaamatta, että vain harvat käsittävät sitä. Paha houkuttelee kristityt asioilla, jotka sinänsä ovat hyväksyttäviä, mutta jotka väärinkäytettyinä tulevat tuomioksi.
      Wilkerson näkee, että kaikkein suurin kiusaus viimeisille kristityille on hyvinvointi. Jumala ei ole vaurautta ja menestymistä vastaan, mutta Wilkerson näkee silti, että hyvinvointi pettää miljoonia kristittyjä. Hän näkee kuinka Saatana pyytää lupaa kiusata viimeisiä kristittyjä. Tämä on Wilkersonin näky kirjasta Näky nyt:

      Ja Herra sanoi saatanalle: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Maata kiertämästä ja kuljeksimasta ja tarkkailemasta viimeisiä kristittyjä." Ja Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille viimeisen ajan kristityt - miten nuhteettomia, miten rehellisiä, miten Jumalaa pelkääviä ja Kristusta rakastavia he ovat? Miten he yrittävätkään karttaa pahaa?"

      Sitten saatana vastasi Herralle: "Niin, mutta otahan pois se aitaus, jonka olet rakentanut heidän ympärilleen. Job ei olisi hylännyt sinua köyhyydessään, mutta sinun ei tarvitse kuin lisätä ja siunata kaikkia viimeisen ajan kristittyjä yli kaiken sen, mitä Jobilla oli, niin saat nähdä, mitä tapahtuu.

      Anna heille kaikille omaisuutta yltäkylläisesti niin kuin Jobille. Rakenna heille hienot, uudet kodit. Anna heille hienoja autoja, rahaa ja kaikenlaisia laitteita niin paljon kuin tarvitsevat. Hukuta heidät asuntovaunuihin, veneisiin, ulkomaanmatkoihin, hienoihin vaatteisiin, eksoottisiin ruokiin, maatiloihin ja säästötileihin.

      Saat nähdä kuinka käy viimeisille kristityille, kun heistä tulee kylläisiä, rikkaita, kun he saavat lisää tavaroita ja kun he eivät enää tarvitse mitään. He hylkäävät Jumalan ja heistä tulee itsekeskeisiä.

      -----------

      Enmän Wilkeronin vuonna 1973 saamasta ja hätkähdyttävällä tavalla jo toteutuneesta näystä voit lukea tästä osoitteesta: https://ajankohtainen.wordpress.com/2014/02/08/wilkersonin_naky/

    • Anonyymi

      2. Tessalonikalaiskirje 2

      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,

      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

      6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

      7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

      8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

      14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.

      15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.

      16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,

      17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.

    • Anonyymi

      http://nokialainen.blogspot.com/

      http://nokialainen.blogspot.com/2023/08/israelin-korkein-oikeus-aikoo-kumota.html

      lauantai 26. elokuuta 2023

      Israelin korkein oikeus aikoo kumota laittomasti Netanjahun hallituksen aikaansaaman oikeusuudistuslain syyskuussa 2023?

      viikoittainen Watchman Warning -raportti uudesta oikeusuudistuslaista (Reasonableness Standards Bill) Israelissa, kun Israelin (liberaali) korkein oikeus on aikeissa kumota tämän uuden peruslain, joka on osa Benjamin Netanjahun oikeistohallituksen oikeusreformia.

      Kirjoittaja vääntää rautalangasta miksi nykyinen Israelin korkein oikeus syyllistyy laittomuuteen mikäli he ryhtyvät kumoamaan uutta peruslakia Israelissa.

      Jos haluat, niin lue Hal Lindsey'ltä Israelin oikeusuudistukseen liittyen myös tämä raportti viime keväältä: http://nokialainen.blogspot.com/2023/04/israelin-oikeusuudistus-oikeassa.html

      ----------------

      Jerusalemin rauhan puolesta (For the Peace of Jerusalem)

      By Hal Lindsey 20.8.2023

      https://www.hallindsey.com/ww-8-20-2023/

      Syyskuun 12. päivänä Israelissa tapahtuu jotain ennenkuulumatonta.

      Tuon maan korkein oikeus päättää, onko sillä (korkeimmalla oikeudella) diktatuurivalta toisin kuin millään muulla tuomioistuimella missään muussa demokratiassa – valta, jota ei ole johdettu mistään koskaan hyväksytystä laista. Tuomioistuin päättää, kumotaanko uusi peruslaki (basic law) Israelissa. Se vastaisi sitä, että Yhdysvaltain korkein oikeus mitätöisi osan perustuslaista "perustuslain vastaisena".

      Perustuslain sijaan heillä on niin sanotut "peruslait (basic laws)". Israelin korkein lainsäädäntöelin, Knesset, muutti 24. heinäkuuta laillisesti yhtä Israelin peruslakia.
      Muutos rajoittaa korkeimman oikeuden mahdollisuuksia mitätöidä jokin laki. Joten jos tuomioistuin päättää sitä vastaan, se on oikeusvaltion vastainen päätös.

      Yhdysvalloissa olemme pitkään hyväksyneet sen, että meidän korkein oikeus voi mitätöidä lain. Mutta korkeimmalla tuomioistuimellamme on objektiivinen standardi lakien mittaamiseksi – perustuslaki. Koska perustuslaki tukee kaikkea hallituksessamme, kaikkien muiden lakien ja määräysten on oltava sen mukaisia. Jos kongressi hyväksyy lain, joka on perustuslain vastainen, tuomioistuin julistaa sen perustuslain vastaiseksi ja se kumotaan automaattisesti.

      Israelin korkein oikeus käyttää täysin erilaista standardia lain mitätöimiseen. He kutsuvat sitä "kohtuullisuuden standardiksi (standard of reasonableness)". Jos tuomioistuimen jäsenet eivät pidä lakia "järkevänä", he voivat tappaa lain äänestämällä sitä vastaan. Muutaman viime vuoden aikana he ovat käyttäneet tätä standardia yhä useammin poistaakseen lakeja, joiden kanssa heillä oli pelkkä poliittinen erimielisyys.

      "Kohtuullisuus" on katsojan silmässä. Kun Knesset hyväksyy lain, enemmistö kansan valituista edustajista pitää tuota lakia ilmeisen "järkevänä". Itse kohtuullisuusstandardi on tuomioistuimen laatima, eikä se perustu mihinkään lakiin. Sen myötä pieni määrä elitistejä voi ohittaa äänestäjien tahdon, joskus mielijohteesta.

      Kutsun heitä elitisteiksi, koska sitä he ovat. Israelissa presidentti nimittää korkeimman oikeuden tuomarit. Tämä kuulostaa suurelta vallalta, kunnes ymmärrät, että hän ei valitse heitä. Hän vain nimittää heidät. Heidät valitsee jokin, jota kutsutaan oikeudelliseksi valintakomiteaksi (Judicial Selection Committee). Se on kymmenen jäsenen ryhmä, johon kuuluu oikeusministeri, toinen kabinettiministeri, tuomioistuimen nykyinen päätuomari, toinen korkeimman oikeuden tuomari, oikeuskansleri, Heprealaisen yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan dekaani, kaksi Knessetin jäsentä ja kaksi Israelin asianajajaliiton jäsentä.

      Kuten näette, sitä ei ole suunniteltu kantamaan vastuuta kansalle, vaan pitämään oikeudellisten vallanpitäjien elitistit vastuussa kaikesta laista. Järjestelmä kumoaa valittujen edustajien vallan vanhan kaartin hyväksi. Niinpä Israelin kansan valitut edustajat hyväksyivät 24. heinäkuuta lain, joka rajoittaa tuomioistuimen kykyä kumota lakeja. Se hyväksyi lain muutoksena yhteen Israelin peruslakiin, mikä tekee siitä osan maan korkeinta lakia. Peruslakia on nyt muutettu oikeudellisesti sitovasti. Mutta 12. syyskuuta tuomioistuin päättää, rikotaanko uutta lakia kumoamalla se. On selvää, ettei siihen ole laillista tapaa.

      Vanhan kaartin elitistien propagandan vaikutuksesta tuhannet israelilaiset ovat lähteneet kaduille protestoimaan muutosta vastaan. Monista on tullut kapinallisia, jotka kannattavat sisällissotaa. On ollut puheita heikentävistä lakoista jopa armeijan sisällä. Toistaiseksi lehdistö on saanut sen näyttämään paljon pahemmalta kuin se on. Mutta eliitti näyttää aikovan repiä Israelin demokratiakudoksen palasiksi.

      Raamattu osoittaa, että Israelin jälleensyntymisen jälkeen maa olisi hyvin levoton, mutta pysyisi ehjänä. Tästä huolimatta nyt on hyvä hetki noudattaa Psalmin 122:6:n kehotusta. "Rukoilkaa Jerusalemin rauhan puolesta."

    • Anonyymi

      1. kirje Timoteukselle 6

      6 Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.

      7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;

      8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

      9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

      10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/007abade-ae93-4101-848d-8f8f9fbdf293

      Päivi Räsänen kiisti jyrkästi hovioikeudessa: ”En missään kytkenyt homoseksuaalisuutta pedofiliaan”

      Kansanedustaja Päivi Räsänen kiisti hovioikeudessa linkittäneensä homouden pedofiliaan tai ottaneensa kantaa eheytyshoitoihin.

      Päivi Räsäselle vaaditaan hovioikeudessa tuomiota ja 120 päiväsakkoa.
      Räsänen myöntää, että kohupamfletin tiedot ovat vanhentuneita, mutta hän seisoo tekstinsä takana.

      Hovioikeus antaa tuomionsa marraskuun loppuun mennessä.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbusfi/aloitussivu/sivu10.htm

      https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbuseng/english.htm

      Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

      Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

      minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

      koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

      Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

      Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

      "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
      (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
      Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


      Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

      Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
      Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

      Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

      Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

      Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

      3.2.2009

      Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

      Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

      2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.

      • Anonyymi

        6.1.2009

        Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

        Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

        Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

        Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

        Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

        Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

        Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

        ----------------

        7.6.2010

        Heikin uni v. 2009 maanjäristyksistä Kaliforniassa ja Suomessa

        Luen aina mielenkiinnolla sivustoasi. Itsekin todella havahduin noista maanjäristysprofetioista, koska olen nähnyt vastaavan unen. Näin unessa, että San Andreaksen siirroksessa tapahtui aivan valtava maanjäristys. Maa järisee myös Suomessa. Olin sillä hetkellä Turkuhallissa. En keksi muuta ajankohtaa, jolloin olisin Turkuhallissa kuin Maata Näkyvissä Festari (19.-21.11.2010). Näin myös, että maanjäristyksessä
        syntyi suuria tsunameja.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009668752.html

      Viro hyväksyi samaa suku­puolta olevien avio­liitot

      Pääministeri Kallas iloitsee päätöksestä Twitterissä.

      20.6. 13:22
      VIRON parlamentti Riigikogu on tiistaina hyväksynyt samaa sukupuolta olevien avioliitot. Laki astuu voimaan 1. tammikuuta 2024.

      Viro on ensimmäinen Baltian maa, joka hyväksyy sukupuolineutraalin avioliittolain.

      Huhtikuussa maan pääministeri Kaja Kallas lupasi laillistavansa samaa sukupuolta olevien avioliitot ”mahdollisimman nopeasti”. Toukokuussa hallitus hyväksyi esityksen, minkä jälkeen se siirtyi Riigikogun käsittelyyn.

      Lakimuutos hyväksyttiin Riigikogussa äänin 55–34, ainoastaan kaksi kuukautta uuden hallituskoalition aloituksen jälkeen.

      Samaa sukupuolta olevat parit saavat myös oikeuden adoptoida yhteisiä lapsia. Lisäksi säilyy mahdollisuus tehdä rekisteröity parisuhdesopimus.

      Äänestyksestä kirjoittaa esimerkiksi Viron yleisradioyhtiö Eesti Rahvusringhääling, joka sanoo Viron olevan ”toinen Itä-Euroopan maa Slovenian jälkeen, jossa samansukupuoliset voivat mennä naimisiin”.

      KALLAS iloitsi äänestystuloksesta Twitterissä. Viestissään hän yhdisti Viron lakimuutoksen Pohjoismaihin.

      – Liitymme muiden Pohjoismaiden seuraan tällä historiallisella päätöksellä. Olen ylpeä maastani. Rakennamme yhteiskuntaa, jossa kaikkien oikeuksia kunnioitetaan ja ihmiset voivat rakastaa vapaasti, Kallas kirjoitti.

      Myös ulkoministeri Margus Tsahkna on päätöksestä mielissään.

      – Olemme ylpeästi ensimmäinen Baltian maa, joka laillistaa samaa sukupuolta olevien avioliitot, Tsahkna kirjoitti.

      EURONEWS kertoo virolaisten asenteiden sukupuolineutraalia avioliittolakia kohtaan muuttuneen viime vuosina radikaalisti.

      Sen mukaan 53 prosenttia virolaisista kannattaa samansukupuolisten avioliitto-oikeutta. Ainoastaan kaksi vuotta sitten luku oli 34 prosenttia.

      Riigikogun puhemies Lauri Hussar uskoo muutoksen johtuvan osittain Venäjän hyökkäyssodasta Ukrainassa.

      – Se [sota] yhdisti meidät auttamaan Ukrainaa ja vei meidät liberaalin demokratian juurille. Uskon sen saaneen meidät miettimään, mikä on meille yhteiskuntana tärkeää, Hussar kommentoi Liettuan yleisradioyhtiö LRT:lle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe