Mun työviikko sairaalan päivytyspuolella ihan liian kiireinen..niinkus aina! Yhtään ei kerkiä potilaaseen keskittyä kun jo seuraava huutaa apuja..ja välillä erittäin kiireisiä ja vakavia hoitotilanteita kuten elvytyksiä yms..ja sit jotkut potilaat uhkailee ja yrittää käydä käsiksi..olen alkanu ajattelemaan että 4,5 v opiskelleena tällä palkalla elän ja kituutan ja kokemusta 20v hoitajana...Palkka pitäisi saada kohdilleen ja henkilöstömäärät..liian pienellä porukalla vaan mennään ja sijaisia ei saa palkata eli ollaan jo käytännössä aina liian pienillä vahvuuksiall-eli tätä nykysuomessa pidetään normitilana! Katselen jo muita opintomahdollisuuksia tai uutta työpaikkaa! paska viikko..ja kutsumuksen saa unohtaa 2000-luvulla olaan jo..
liian kiire
ei arvostusta
2
172
Vastaukset
- J K
VAI IIN
- ex hoitaja
Ei ole hääviä että ihmiset hukkuu työmäärään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477