"Sinkkuelämän ilot voivat muuttua ahdistukseksi, jos huomaat deittailusi noudattavan aina samaa kaavaa: ihastus ja uuteen suhteeseen sukeltaminen, kunnes kiinnostus jostain käsittämättömästä syystä pian katoaa tai mies vain häipyy vähin äänin. Vaikka pikasuhde ei olisikaan ehtinyt koskettaa kovin syvältä, jättää menetys kuitenkin jälkeensä alakuloisen tai suorastaan masentavan tunnelman. "Hänkään ei siis rakastunut minuun, minkähän takia? Kummassa oli vika, ja mitä olisin voinut tehdä toisin?" Näihin kysymyksiin on vaikea saada vastauksia, jos toinen on jo poistunut kuvioista. Itsetunto kaipaa pikaista piristysruisketta, ja sellaisen suhdeaddikti osaa järjestääkin tuota pikaa tutustumalla uuteen, mielenkiintoiseen mieheen. Sellaisessa käytöksessä ei ole mitään epänormaalia eikä moraalitonta, jokainenhan tarvitsee ja haluaa rakkautta. Ellei se kuitenkaan ole johtanut vakituiseen rakkaussuhteeseen, jossa molemmat rakastavat toisiaan ja haluavat elää yhdessä, kannattaa harkita strategian vaihtoa rakkauden löytämiseksi."
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/358188
Mielenkiintoista luettavaa varmaan aika monelle..
Oletko suhderiippuvainen?
7
425
Vastaukset
- yksin sit
En ole.
Kai se kukasta kukkaan lentely on jotain oman arvon tunnon pönkitystä.
Tai sitoutumis kyvyttömyyttä.
Itseäni ei moinen kiinosta. Mutta oikean löytäminenkin on kuin neulan etsimistä siitä heinäkasasta..
Tuntuu siltä että antaa olla..- ihan niin
heinän etsimistä neulakasasta pikemminkin
- odottaa tulevaksi
Sama - yksin sit. :( Ei oo helppoa, ei.
- haikailijaamiettiiv
Sama kirjoitus pätee miehiinkin!
Näin yleisesti sanottuna, taitaa ne "eteenpäin menijät" ja yksinoloa pelkääjät (elämän hukkaan valumisen pelkääjät) olla juuri näitä suhdeongelmaisia? Luin tän aika tarkkaan, ajatuksella, sitä hakee selityksiä. onhan tuossa paljon ..samalla tulee omiakin tekoja/puheita mietittyä ja miks nyt on niin kun on :(
- mielenkiinnotonta
Tuskin olen, sen verran pitkiä ajanjaksoja ollut sinkkuna. Rakkaus on tai sitä ei ole, siinä ainoa "strategia". Inhoan väkisinväännettyjä pakko"rakkauksia".
En. Mutta tunneriippuvainen saatan olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492