Maistelin eilen illalla kunnolla viiniä, en laske aikaisempia juhlatilaisuuksissa kulaistuja maisteluksi, ja olin vähän pettynyt. Maku oli katkera ja kirpeä. Onko muilla kokemusta tästä halvasta puolikuivasta viinistä Pol Remy Demi-sec? Tämä on tosin kuohuviini. Onko kaikki halvat viinit ihan roskaa?
Aloittelijan ensimmäinen viini
4
558
Vastaukset
- ei ole pakko juoda
Joo, kyse on todella halvasta kuoharista. Aika moni halpa on roskaa, toisin juotavaa roskaa. Jos viitsii sijoittaa juomaansa noin 10 euroa saa jo juotavaa esim Anselmann Riesling Classic voisi olla kokeilemisen arvoinen. Tosin en halua tuputtaa alkoholia kellekään, jos ei maistu - vika ei ole välttämättä juomassa, kaikille ei vain maistu, eikä tarvitsekaan maistua.
Viinin tai alkoholin juonti ei ole mikään kansalaisvelvollisuus. - ......
Huokeista kuohuviineistä kannattaa kokeilla Deinhard Medium Dry -kuohuviiniä.
Marqués de Monistrol on toinen suosikkini, tämä maistuu varsinkin taateli-vuohenjuusto-serrano -nyyttien kanssa.
Lambrusco on mainio kesäviini.
Itse tykkään enemmän punaviineistä, ja tietysti sampanjasta. Punaviini saa olla täyteläistä, ei kovin tanniinista ja sampanja on aina kuivaa. - Cavaman
Pol Remy on tosiaan kuraa. Eikä tarvitse laittaa kuin pari euroa lisää ja saa loistavaa cavaa
http://reseptitaivas.fi/viinit/espanja/codorníu-clásico-seco - .........
Olen saanut uuden suosikin kuivista kuohuviineistä:
Freixenet Vintage Reserva, hinta alle 13 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638