windows ei käynnistyy...näytös "No signal"

humpperi

Moi!
On sellainen ongelma että ku laitan töpselin seinään niin koneen tuulettimet alkaa pyörii täysillä eikä hiljenee niinku pitäis ja näyttöön tulee no signal ja toi näytön virtanapin vihreä valo muuttuu keltaiseksi samantien. Kone on hp paviljon ja käyttis xp mediacenter. Välillä saan sen päällekin...toki täytyy istua koneen vieres vähintään tunti ja sammutella sitä ja laittaa uudelleen päälle. Muutaman kerran olen onnistunut siinä. Ja jos se lähtee päälle niin tuulettimet lakkaa huutamasta ja pyörii hiljaisella vauhdilla niinku pitäis ja näyttökin herää henkiin. Kokeillu jo kaikenlaista. Virtalähteen,näytön,kiintolevyn,irrotellu johtoja ja laittanu takaisin,laittanu näytönohjaimen(konees integroitu näytönohjain) ja ilman tulosta. Muisti en ole päässy kokeilemaan ku ei ole toista samanlaista. Voiko se kenties muistista olla kiinni ja vielä pahempi...emolevy paskana. Osaisko joku viisampi vielä kertoa jotain. Alkaa usko jo loppua vaikka en halua antaa periksi. Ja jos lainaisin toisesta koneesta emolevyn niin käynnistyyko windows enää? Itellä on hymp564u64bp8-c4 muisti ja kyselen että käykö esimerkiks kaikki a-data muistit täältä http://www.jimmspc-store.fi/listaa/135 ja sopiiko laittaa 800MHz muistikampa yleensä tilalle? Ja vielä ihmettelen sitä että miksi kone yleensä lähtee käyntiin ku laittaa töpselin seinään. Yleensä sitä pitää painaa virtanapista. Ja sellainen asiaa vielä että kiintolevyn valo ei edes vilkkuu paitsi kerran käynnistäessa.

3

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-.-.- vittuuuu

Joo ihan sama ongelma. Mutta itse rakensin koneen näytön johto ihan kunnolla kiinni mutta "No singnal" kaikki pyörii ihan normaalisti mutta no signal vittu -.-

• selviää kokeilemalla

Kannattais ehkä hommata erillinen näytön-ohjain. Vaikuttaa vähän siltä että
        se integroitu näyttis on vioittunu.

• VSTEP

Oletko varmistanu onko kovalevy kunnossa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4297
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3120
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2287
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2049
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1974
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      188
      1831
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1526
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe