Te Rottdamesin vedättämät

plöööh............

Aina on mahdollisuus että on yritetty harjoittaa laillista liiketoimintaa, joka onkin mennyt vituiksi. Tehkää vaan kuluttajaviranomaisille ilmoituksia mutta älkää parjatko palstoilla kun teillä ei ole fakta tietoa. Jotenkin nämä koiriin liittyvät jutut saavat ihmiset aina takajaloilleen. Muussa liiketoiminnassa ymmärretään että aina ei hommat toimi. Toivottavasti saatte rahanne takaisin.

16

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stupid girl

      Tässä tapauksessa on syytä parjata.

      Kyseinen neitokainen huijaa järjestelmällisesti.

      Eikö sun mielestä muita saa varottaa?
      Hyvähän se on et sana kiertää huijareista!

    • perheen isä

      Mitäs sitä varoittamaan pelkästään kusetuksen saa loppumaan kun tekee asialle jotain. Eli ne joita on vedätetty rahaan, niin poliisiin pakeille.
      Ei taida olla enää pelkästään kuluttaja-asiamies juttu.

      "Aina on mahdollisuus että on yritetty harjoittaa laillista liiketoimintaa, joka onkin mennyt vituiksi"..totta aina voi mennä, mutta kusetus tai toisten rahojen vienti ei kuulu edes pieleen menneeseen pisnekseen.

      • Yritystoiminta tosian ei aina mene niinkuin pitäisi...
        Mutta vastuullinen yrittäjä kuitenkin itse toimii mahdollisimman hyvin,hyvään pyrkien.Jos jotain tulee,niin koettaa osaltaan tehdä sen,mitä voi,asioitten saattamiseksi kuntoon.

        Jos kyseessä jotain koirankouluttamisjuttuja (jos olen tässä oikein ymmärtänyt),ja jos vaikka yritys jostain syystä alta lähtisi (painavat terveydelliset syyt on eri juttu),niin eiköhän noit hommat voi vetää vaikka ihan omalla vapaa-ajallaankin,kun on aika helposti toteutettavia juttuja.Jos vaan halua riittää...
        Pääasia,että antaisi ihmisille sen,mitä on luvattu ja maksettu.


    • .........

      rahoja EDELLEEN odotellessa. poliisi tätä jo hoitaakin.

    • Rahansa menettänyt

      Up

    • jeppisjoo

      Enpä yhtään ihmettele...henkilön pitkään tunteneena

    • 20+16

      ^
      Otan osaa, tuskin on kaksinen kaveri....

    • mää.oon.kouluttaja

      koirakoulu.fi on myös kakkapaikka jos pitää listoillaa tuollaista "kouluttajaa".
      Hyvä kouluttaja taso varmasti. heheheh

    • .

      Olen saanut sähköposti viestin rottdamesilta tänään jossa oli asiaakin.

      ilmeisesti muutkin saavat vastauksen

    • Plöööh

      Mähän sanoin. Nyt on alkanut tulla ihmisille vastauksia. Katsokaa myös muut Rottdames viestiketjut. Onneksi mun firman työt ovat sellaisia että niistä ei heti ongelman ilmettyä huudeta nettipalstoilla. Miettikää.

    • eretests

      No mitäs tämä asiallinen viesti sitten piti sisällään? Ihan vaan mielenkiinnosta =)

    • 3+20

      Mulle ei ainakaan oo tullu mitään, vaikka oon kyselly perään

    • 11+14

      Saikos kukaan rahojaan takasin? Kun tuli uskottava viesti jossa luvattiin maksaa rahat takas..

      Epäilen

    • .

      Minä olin se joka sai tämän lupaavan sähköpostin.. sisällöstä en kerro, mutta tuloksen varmaan arvaattekin :D

      • .

        Rahat tuleet


    • 5+13

      Eipäs oo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe