Oma selibaattini kestänyt jo useamman kuukauden. Syykin yksinkertainen. Olen kyllästynyt miehiin! Ja ihan heteronainen siis kyseessä. Viime vuoden aikana mulla oli yhteensä 10 seksikumppania,(hyviä ja huonoja) mutta sitten tapahtu vaan jotain. ....meni jotenkin hermot kaikkiin äijiin. Päätin aloittaa selibaatin ja ei ole edes ollut vaikeeta (sinkku kun olen)...En edes kattele sillä silmällä enää ketään...ei vois vaan vähempää kiinnostaa.....mikäköhän ihme vaivaa...oli kuinka hyvännäkönen mies tahansa, niin ei vaan sytytä...plääh....Nooh, ainakaan ei tartte taiteja pelätä...eikä mitään ihme ihmissuhdekiemuroita...tavallaan aika vapauttavaa :D
totaalisen kyllästynyt miehiin...
4
479
Vastaukset
- Herr Lederhose
Älä ota stressiä tuosta. Miehenä olen tehnyt ihan saman aikanaan, kun alkoi vaan muijat kyllästyttämään. Oli vähän liikaa naisia ja jokaisessa ärsytti jokin piirre. Selibaatti teki hyvää, rauhoitti mieltä ja sittenpä taas halutti kun sattui oikea nainen kohdalle.
- pullukka52
Kun on yli viisikymppinen yksinäinen naisiin suuntautunut nainen ja vielä asuu
suvaitsemattomassa ympäristössä ei selibaatille ole paljoa vaihtoehtoja.
Ilmitulo merkitsisi syrjintää ja ulkopuoliseksi jäämistä kaikesta.
Onneksi on netti ja terveet sormet.- woude1966
naimisissa,viimex vaimon kaa marraskuu 10.onnex pystyy runkkaan,viimex tänään.nainen 46 eikä kuulemma haluta.oon nainu paljo vanhempiakin
- Nainen 54
Hei. Jos viel oot selibaatissa, ni tääl samanlainen. siis naisiin suuntautunut ja yli viiskymppinen. Kerran alkuvuonna saanut (yhen illan juttu perheellisen naisen kanssa) Olis hienoo löytää siut.... Toiveissa viel joskus saada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013