Oma selibaattini kestänyt jo useamman kuukauden. Syykin yksinkertainen. Olen kyllästynyt miehiin! Ja ihan heteronainen siis kyseessä. Viime vuoden aikana mulla oli yhteensä 10 seksikumppania,(hyviä ja huonoja) mutta sitten tapahtu vaan jotain. ....meni jotenkin hermot kaikkiin äijiin. Päätin aloittaa selibaatin ja ei ole edes ollut vaikeeta (sinkku kun olen)...En edes kattele sillä silmällä enää ketään...ei vois vaan vähempää kiinnostaa.....mikäköhän ihme vaivaa...oli kuinka hyvännäkönen mies tahansa, niin ei vaan sytytä...plääh....Nooh, ainakaan ei tartte taiteja pelätä...eikä mitään ihme ihmissuhdekiemuroita...tavallaan aika vapauttavaa :D
totaalisen kyllästynyt miehiin...
4
509
Vastaukset
- Herr Lederhose
Älä ota stressiä tuosta. Miehenä olen tehnyt ihan saman aikanaan, kun alkoi vaan muijat kyllästyttämään. Oli vähän liikaa naisia ja jokaisessa ärsytti jokin piirre. Selibaatti teki hyvää, rauhoitti mieltä ja sittenpä taas halutti kun sattui oikea nainen kohdalle.
- pullukka52
Kun on yli viisikymppinen yksinäinen naisiin suuntautunut nainen ja vielä asuu
suvaitsemattomassa ympäristössä ei selibaatille ole paljoa vaihtoehtoja.
Ilmitulo merkitsisi syrjintää ja ulkopuoliseksi jäämistä kaikesta.
Onneksi on netti ja terveet sormet.- woude1966
naimisissa,viimex vaimon kaa marraskuu 10.onnex pystyy runkkaan,viimex tänään.nainen 46 eikä kuulemma haluta.oon nainu paljo vanhempiakin
- Nainen 54
Hei. Jos viel oot selibaatissa, ni tääl samanlainen. siis naisiin suuntautunut ja yli viiskymppinen. Kerran alkuvuonna saanut (yhen illan juttu perheellisen naisen kanssa) Olis hienoo löytää siut.... Toiveissa viel joskus saada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217397Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012368Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706150MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214975Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.314074Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta953652Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja323647NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413151Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119