Toistat samaa kehää

eräsononeräson jonka

sun kantsis miettiä ja hidastaa.. rikot itseäs vaan lopulta lisää ..helppo sanoa puhelimessa et "Mä lopetan kohta.."
Sitä paitsi mä oon kuullu ton ennenkin, silloin oltiin yhdessä ja sulle soitettiin ..samatilanne kun nyt?
Ainoo ero että me rakastettiin, mä en tehny sulle koskaan niin ku Se
Mieti sitä!
Sinua rakastava edelleen ..en sa kuka! : / ajattelen silti lämmöllä ... : )

7

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti et kuitenkaan tarkoita tällä ainakaan minua.

    • Etanan elämää

      Tuonkin voi ymmärtää niin helposti väärin.

      Lausetta, ''Mä lopetan kohta'' voi jatkaa monella tavalla... ollaan menossa saunaan... olen ulkomailla.... jne. Kun ei tiedä kenen kanssa asianomainen vaihtaa ajatuksia, voi tehdä ihan vääriä johtopäätöksiä. Aina voi tietenkin kysyä jos enemmän kiinnostaa.

    • Niin, mikähän siinä on,
      kun otat yhteyttä, mutta sitten kuitenkin torjut, kiellät kaiken?
      Pakkohan sulla on jotain tunteita olla, mut jokin vaan estää, hävettääkö jokin?
      Ei sulla ole mitään aihetta, itekin oon toiminu ihan tunteideni mukaan ja saatta se tuntua järkevästi ajatellen tyhmältä, mutta lopulta kuitenkin ..mikä sitten on tärkeää tässä elämässä?

    • ketkähän on

      puhheelimessa niin praatanneet ??

      • hamalainenmurrefani

        He, praatanneet? Ompas hauska sanonta, mistähän päin armasta kotimaatamme lähtöisin? : )


    • ei sulka eikä pelina

      Jotkut kerää vaan "sulkia hattuun" ja haluaa näyttää että kelpaa kai se sitäsitte on.

    • ruusut ja risut saan

      Eipä sitä halua olla ilkeä, mutta harvoinpa tuollaiset peräperää luodut suhteet on kovin pitkäaikaisia toimivat jonkin aikaa laastrina, mutta ku pää on kuitenkin vielä sekaisin edellisestä suhteesta ja ihmisestä.
      Kaikkein tyhmintä ja lapsellisinta on kuintenki lopettaa keskustelu ja yrittää vaan unohtaa, se edestään löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe