me ei varmaan nähä enää koskaan.
Hitsi
yhyy.
6
549
Vastaukset
Älä nyt ole siitäkään niin helvetin itsevarma.
- kyynelposkella
Maailma on pieni paikka ja Suomi vielä pienempi. Näätte varmasti vielä joskus, jos kumpikin vaan haluaa sitä. Suru pois puserosta ja tee jotain sen eteen, että saat ihastuksesi! Näin aion itsekin toimia! Toivotaan parasta...
- ikävä juttu jos ei
miksi ei ? onpa harmi jos näin on.
- harmin paikka..
mä luulen näin myös:/
- Lumet sulavat
Eipähän harmita yhtään, parempi vaan kun ei nähtäiskään.
- ihana kevät ja kesä
ai jahas, kiva ku kerroit mullekin tuon, vältähän sit paikkoja missä tiedät minun käyvän niin mahdollisuus törmäämisiin on pienempi silloin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492