Onko ATI Radeon X1250/1270 näyttikselle ajureita jotka toimisi Windows 2000essa? En löydä itse mitään Googlella..
2000een ajurit?
3
176
Vastaukset
- kapa-
Windows 2000 on käytöstä poistettu käyttöjärjestelmä jota ei tue edes Microsoftkaan enää, saati laitevalmistajat.
Osta uudempi Windows tai asenna linuxjakelu.
Mitä sä tommosen vanhan paskan kanssa puljaat? - näinhän se on...
...että mitkään nykysoftat ja laitteet kun ei asennu enää mihinkään windows 98 niin mietihän, kiinnostaako nykyisiä laitevalmistajia enää tukea enää windows 2000 järjestelmääkään kun se on jo microsoftin listalta "pois pyyhitty" viime kesänä
- vasta vuodesta 2004
Kokeileppa asentaa XP -ajureilla, jos et ole vielä saanut toimimaan, tai jos asia on vielä ajankohtainen. Monta kertaa menee läpi 2000:een, ei tietenkään ihan aina. XP:hän on tehty suoraan 2-tonnisen vakaalle pohjalle ja on syvimmiltä toiminnoiltaan hyvin samanlainen. Ilman 2-tonnisti XP:stä ei olisi tullut edes noin vakaa mitä se on ollut, sitä ei vain ilmeisesti monet tiedä. Hienoa, että joku muukin käyttää tuota FOREVER, niin minäkin. Aikaisemmin käytin 98:sia, kaatuili vähän liikaa vaan makuuni, nyt on vakaa systeemi isolla V:llä. Olkoon vaan poistettu käytöstä, se ei saa minua luopumaan toimivasta systeemistä. Ei ole vieläkään mitään ongelmia, vaikka joku "pelottele" tuki loppuikin. Itse saanut monta ajuria toimimaan moitteettomasti, XP:n ajureilla, jos ei etsimällesi laitteelle löydy ajuria juuri 2000:een. Ja jos muu ei auta, niin koita jotain toista samantehoista näytönohjainta. Vaihtoehtoja kyllä löytyy, itse käytän vielä ainakin 10 vuotta tuota Win-2000. Rautapuolella ongelmat alkavat tulla vastaan kyllä, mutta ei itselläni. Päivitän koneeni osat seuraavan kerran aikasintaan 2020, jos silloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984