Onko ATI Radeon X1250/1270 näyttikselle ajureita jotka toimisi Windows 2000essa? En löydä itse mitään Googlella..
2000een ajurit?
3
159
Vastaukset
- kapa-
Windows 2000 on käytöstä poistettu käyttöjärjestelmä jota ei tue edes Microsoftkaan enää, saati laitevalmistajat.
Osta uudempi Windows tai asenna linuxjakelu.
Mitä sä tommosen vanhan paskan kanssa puljaat? - näinhän se on...
...että mitkään nykysoftat ja laitteet kun ei asennu enää mihinkään windows 98 niin mietihän, kiinnostaako nykyisiä laitevalmistajia enää tukea enää windows 2000 järjestelmääkään kun se on jo microsoftin listalta "pois pyyhitty" viime kesänä
- vasta vuodesta 2004
Kokeileppa asentaa XP -ajureilla, jos et ole vielä saanut toimimaan, tai jos asia on vielä ajankohtainen. Monta kertaa menee läpi 2000:een, ei tietenkään ihan aina. XP:hän on tehty suoraan 2-tonnisen vakaalle pohjalle ja on syvimmiltä toiminnoiltaan hyvin samanlainen. Ilman 2-tonnisti XP:stä ei olisi tullut edes noin vakaa mitä se on ollut, sitä ei vain ilmeisesti monet tiedä. Hienoa, että joku muukin käyttää tuota FOREVER, niin minäkin. Aikaisemmin käytin 98:sia, kaatuili vähän liikaa vaan makuuni, nyt on vakaa systeemi isolla V:llä. Olkoon vaan poistettu käytöstä, se ei saa minua luopumaan toimivasta systeemistä. Ei ole vieläkään mitään ongelmia, vaikka joku "pelottele" tuki loppuikin. Itse saanut monta ajuria toimimaan moitteettomasti, XP:n ajureilla, jos ei etsimällesi laitteelle löydy ajuria juuri 2000:een. Ja jos muu ei auta, niin koita jotain toista samantehoista näytönohjainta. Vaihtoehtoja kyllä löytyy, itse käytän vielä ainakin 10 vuotta tuota Win-2000. Rautapuolella ongelmat alkavat tulla vastaan kyllä, mutta ei itselläni. Päivitän koneeni osat seuraavan kerran aikasintaan 2020, jos silloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892