Minua risoo jo aivan älyttömästi tämä Jari Tervon pussailu Uutisvuodossa.
Tommi Taabermannilta se sujui niinkuin luonnostaan, olihan hän monin
puolin sivistynyt ihminen.
Mutta tämä Itula. Eikö häntä voisi jo vaihtaa sellaiseen ihmiseen ,jolta se
onnistuu luontevasti.
Sitäpaitsi poskisuudelma ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Ei sitä Rovaniemeläinen tukkijätkä pakolla opi vaikka kuinka opettelisi.
Olen itsekin pohjoisesta kotoisin ja tunnen pohjolan tavat.
Itula kun kurkoittaa huulet viiden sentin törröllä kaula pitkällä pussatakseen,
niin ihan hävettää jo pelkkä katsominen.
Ajatelkaapa, mitä lapset laulevat pihoilla !
Muuten , tämä uusi naisjuontaja on ihan yliveto. Saisi sen puolesta oh-
jelma vähän useamminkin.
Taapermanni ja Itula
1
189
Vastaukset 1
- Mai-Lis
Kyllä Itula on mies aivan paikallaan. Se vain pelkää, että saa naiselta
plitsarin päin naamaa. Siksi se yrittää kurkoitella pelokkaan näköisesti.
Olen itse joutunut antamaan sellaisen, kun tämä Don Juan yritti pikku
maistissa lähennellä minua kapakassa.
Ei mies luonnolleen voi mitään. Hän vain latelee telkkarissa niitä pikku
nokkeluuksia, joita hän kapakassa kuulee ja sitten kirjoittelee pieneen
rypistyneeseen muistivihkoonsa ylös.
Ei ole synti olla julkkis. Julkkis elää julkisuudesta, ja sen eteen on
kaikki mahdollinen tehtävä. Silloin ihmisetkin ostavat hänen kirjojaan
pelkästä uteliaisuudesta ja seuraavan päivän leipä on taattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843686Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381034Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23759Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33671Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23669Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624