Minua risoo jo aivan älyttömästi tämä Jari Tervon pussailu Uutisvuodossa.
Tommi Taabermannilta se sujui niinkuin luonnostaan, olihan hän monin
puolin sivistynyt ihminen.
Mutta tämä Itula. Eikö häntä voisi jo vaihtaa sellaiseen ihmiseen ,jolta se
onnistuu luontevasti.
Sitäpaitsi poskisuudelma ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Ei sitä Rovaniemeläinen tukkijätkä pakolla opi vaikka kuinka opettelisi.
Olen itsekin pohjoisesta kotoisin ja tunnen pohjolan tavat.
Itula kun kurkoittaa huulet viiden sentin törröllä kaula pitkällä pussatakseen,
niin ihan hävettää jo pelkkä katsominen.
Ajatelkaapa, mitä lapset laulevat pihoilla !
Muuten , tämä uusi naisjuontaja on ihan yliveto. Saisi sen puolesta oh-
jelma vähän useamminkin.
Taapermanni ja Itula
1
188
Vastaukset
- Mai-Lis
Kyllä Itula on mies aivan paikallaan. Se vain pelkää, että saa naiselta
plitsarin päin naamaa. Siksi se yrittää kurkoitella pelokkaan näköisesti.
Olen itse joutunut antamaan sellaisen, kun tämä Don Juan yritti pikku
maistissa lähennellä minua kapakassa.
Ei mies luonnolleen voi mitään. Hän vain latelee telkkarissa niitä pikku
nokkeluuksia, joita hän kapakassa kuulee ja sitten kirjoittelee pieneen
rypistyneeseen muistivihkoonsa ylös.
Ei ole synti olla julkkis. Julkkis elää julkisuudesta, ja sen eteen on
kaikki mahdollinen tehtävä. Silloin ihmisetkin ostavat hänen kirjojaan
pelkästä uteliaisuudesta ja seuraavan päivän leipä on taattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416