Nuorille on avattu oma vaalikone, jossa on nimenomaan nuoret ehdokkaat.
Löytyy osoitteesta www.eurooppakone.net
Nuorten eurovaalikone
3
344
Vastaukset
- minä
paitsi että kone on roskaa. Hesarin ja YLE:n koneet hakkaavat tuon mennen tullen. Niissä voi muuten tehdä erikseen ikärajauksen jos se nyt niin tärkeää on!
- eurointoilija
On se ikä tärkeä, kyllä. Ei toki ainoa ratkaiseva tekijä, mutta vaikuttaa aika paljon arvomaailmaan ja maailmankuvaan.
Vaalikoneen huonoudesta/hyvyydestä voi tietysti aina väitellä. Hesarin koneen antamat tulokset tuntuvat olevan yleisesti aika päin mäntyä...Yle on hyvä, mutta vähän raskas. Tuo Eurooppakone on tehty aika lailla tyypillisestä tavasta poikkeavalla logiikalla. - Euro
eurointoilija kirjoitti:
On se ikä tärkeä, kyllä. Ei toki ainoa ratkaiseva tekijä, mutta vaikuttaa aika paljon arvomaailmaan ja maailmankuvaan.
Vaalikoneen huonoudesta/hyvyydestä voi tietysti aina väitellä. Hesarin koneen antamat tulokset tuntuvat olevan yleisesti aika päin mäntyä...Yle on hyvä, mutta vähän raskas. Tuo Eurooppakone on tehty aika lailla tyypillisestä tavasta poikkeavalla logiikalla.Missä ovat ehdokkaiden tiedot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284