Tietääkö joku, milloin Maajussille Morsian ohjelmaan ilmoittautuneille maajusseille ilmoitetaan, ketkä on valittu ohjelmaan esittelyjaksoon?
valinta
6
227
Vastaukset
- Kova huoraamaan on
Meirän kylältä on jo varmaa tietoa kuka on valittu. Ei pikkukylässä salaisuuksia ole , eikä niitä salaisuuksina pystytä pitämäänkään. Oma suku ja kaverit hönöpäissään on jo juorunnut , että meirän poijasta tulee julkkis.
- :))))
pitkänäperjantaina eli 22.4.2011 klo 20.00 tulee telkkarissa esittely jakso niistä maajusseist/ maajussimorsian ehdokkaista jotka on hakeneet...Niille voi kirjoittaa 2.5 asti...Luin eilen maajussillemorsian sivulta ja juontajana toimii edelleen mia nuutila
- julkisuus?
Onpa ollut tulijoita ja julkisuuteen haluavia? Hyvä, että katsojilla on katsottavaa mutta tajuavatko kaikki mitä julkisuus voi tuoda tullessaan? Tuskin. Itse en lähtisi telkkuun kovin helpolla...
- Sivusta seuraaja
Kyllä heille on jo ilmotettu.
- eipä olleet häävejä
tässä ovat uudet maajussit/ maajussimorsiammet
www.mtv3.fi/maajussillemorsian - Ristiin naulittu
Ajattelen,että eikö pääsiäiseen liittyvää parempaa ohjelmaa löytynyt,kuin tuo maa-jussi ehdokkaitten esiinmarssi Pitkän-perjantain iltana.Pitkäperjantai on itsessään ollut pääsiäisen kohokohta ,mutta kaikki nykyisin on menettänyt merkityksensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286