Tietääkö joku, milloin Maajussille Morsian ohjelmaan ilmoittautuneille maajusseille ilmoitetaan, ketkä on valittu ohjelmaan esittelyjaksoon?
valinta
6
239
Vastaukset
- Kova huoraamaan on
Meirän kylältä on jo varmaa tietoa kuka on valittu. Ei pikkukylässä salaisuuksia ole , eikä niitä salaisuuksina pystytä pitämäänkään. Oma suku ja kaverit hönöpäissään on jo juorunnut , että meirän poijasta tulee julkkis.
- :))))
pitkänäperjantaina eli 22.4.2011 klo 20.00 tulee telkkarissa esittely jakso niistä maajusseist/ maajussimorsian ehdokkaista jotka on hakeneet...Niille voi kirjoittaa 2.5 asti...Luin eilen maajussillemorsian sivulta ja juontajana toimii edelleen mia nuutila
- julkisuus?
Onpa ollut tulijoita ja julkisuuteen haluavia? Hyvä, että katsojilla on katsottavaa mutta tajuavatko kaikki mitä julkisuus voi tuoda tullessaan? Tuskin. Itse en lähtisi telkkuun kovin helpolla...
- Sivusta seuraaja
Kyllä heille on jo ilmotettu.
- eipä olleet häävejä
tässä ovat uudet maajussit/ maajussimorsiammet
www.mtv3.fi/maajussillemorsian - Ristiin naulittu
Ajattelen,että eikö pääsiäiseen liittyvää parempaa ohjelmaa löytynyt,kuin tuo maa-jussi ehdokkaitten esiinmarssi Pitkän-perjantain iltana.Pitkäperjantai on itsessään ollut pääsiäisen kohokohta ,mutta kaikki nykyisin on menettänyt merkityksensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402102Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on101742Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611545Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1841489Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok721286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81251Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201056Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?181025- 10999
- 63964