anorektikko?

toiveidesi mukaan

Onko Stina anorektikko? Se on ihan sairaan näköinen.

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole ei

      No ei se nyt niin laiha ole...

    • ällöttävää

      Häiritseekö muita Stinan esiintyminen. Jalat levällään hytkyy. Tulee mieleen jotain mitä ei viitsi mainita siitä esityksestä.Mua häiritsee ainakin se jalkojen levittely. Ja tuomarit hehkuttaa sitä ja ajaa idoliksi.

      • ei hyvä...

        Minua häiritsee! Todella rumannäköistä, kun Stina laulaa jalat harallaan!
        Näyttää siltä, kuin hän ei oikein tietäisi, miten pitää jalkojaan.

        Stinan kannattaisi ehdottomasti katsoa kokovartalopeilistä omaa esiintymistään.

        Stina yrittää ratsastaa seksikkyydellä, mutta eleet ja liikkeet ovat kyllä aika karuja.


      • naamataulu

        Jakojen levittely on ruman näköistä mutta meikki on muuttunut paremmaksi Stinalla. Alussa hänen meikkinsä oli luonnottoman näköistä. Silmät vedetty kulmista ylös viiruiksi ja naama kalkittu valkoisksi. Nyt häiritsevin on tuo seksikkyyden tavoittelu naima-asentoja imitoimalla ja epäsiisti rengas alahuulessa. Lauluääni on hyvä mutta ei tarpeiksi voimakas rockin laulamiseen. Ilpo oli paras viime kerralla.


    • olen kait puritaani

      Mua häiritsee todella paljon hänen esiintymisensä. Sääli sinänsä, koska Stina on mielestäni joukon paras. Vaikka vierailevan tuomarin Ylösen seksistisinä pidettyä kommenttia "tankotanssijasta" onkin lehdissä ruodittu niin kas kummaa kun minullakin tuli tuo sama illuusio mieleen. Miksi nämä todella kauniit Idols-tytöt on tekemällä tehty mahdollisimman "suttuisan" näköisiksi? Kuka vastaa stailauksesta. Ja miksi aina korostetaan SEKSIÄ?

      • porsaan paisti

        Kysehän oli rockista.

        Etkö kuullut, mitä Jone sanoi, mikä on rovkin määritelmä, siinä on kyse syntymästä tai kuolemasta,

        kun ei tuohon katseluaikaan saa sanoa: *rg*sm*sta.

        Rock-musiikin kuunteluhan on seksin korvike tai sen tarkoitus on stimuloida siihen tai siihen verrattavia tunteita ihmisessä.

        Sellainen aivopesun yksi keino.


    • sairas nauta

      Stina on anti, anti, antiseksikäs.

      Liian laiha, järkyttävä, vaikka jalat ovatkin näyttävän näköiset, mutta täysin luonnottomat.

    • ei voita

      Lauri Ylösen huomautus tangosta osui ihan oikeaan. Eikö näitä idoliehdokkaita miillään lailla opasteta esiintymään. Tukka oli kamala ja ihmettelen todella stailaajia. Stina selvästi yrittää ratsastaa seksillä mutta haaskuuseen menee jos tulee mieleen vaan tankotanssi katsojalla. Harmi kun hän kuitenkin laulaa hyvin.
      Hieman on tainnut muuten tytöllä nousta päähän kun sitä on tuomarit hehkuttaneet.

    • lyhyestäpahanyhkästä

      Ha ha! Jos mulla ois tollaset kintut niin kyllä niitä esittelisin! On sen verran hyvän näköiset rotusääret. Taitaa olla lyhyenläntiä kritisoijia täälä

    • k.n

      En ymmärrä millä te saatte Stinan äänestä hyvän? Hirveen kuulosta väkisin laulamista.

    • 1-11

      Stinahan on kaikinpuolin loistava paketti, hyvännäköinen kaikinpuolin.Kateelliset persejalat jätti äänestämättä parasta.

    • kateelliset P**KAT!!

      ´´Stinahan on kaikinpuolin loistava paketti, hyvännäköinen kaikinpuolin.Kateelliset persejalat jätti äänestämättä parasta.´´

      näin on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe