hiski.k ja minä kiitämme kaikkia palstan kreationisteja, varsinkin nimimerkkejä jb, Möttöskä 1, jaakob ja creation 1800 sivupersoonineen. Teidän höpinänne on erittäin antoisaa aineistoa folkloristiikan tutkijoille ja opiskelijoille. Emme vielä tiedä montako opinnäytettä aineisto poikii, mutta varmasti enemmän kuin yhden.
Lisäksi tämä kinaaminen on ollut hauskaa.
Kiitämme ja poistumme etuviistoon.
Kiitos kreationisteille
2
73
Vastaukset 2
- Kiitos Itsellesi?
Tyhjyydestä ei ole edelleenkään koskaan tullut mitään muuta kuin tyhjyyttä.
Eikä sattuma ole saanut mitään järjestystä aikaan. Muuten voisit aloittaa rakennusfirma Big Bang. Rakennustarvikkeet läjään ja dynamiittia, niin talo on valmis. Jos se kerran onnistui kosmisessa mittakaavassa niin miksei nyt. Meillähän on SUURI ETU; on mitä räjäyttää!
Se siitä kreationismin pilkkaamisesta. - 34
"Tyhjyydestä ei ole edelleenkään koskaan tullut mitään muuta kuin tyhjyyttä."
Sinun tapauksessasi se on tullut aivoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489