Antikristuksen henki luo meistä tulevaisuuden kaltaista valoa, kun käsittelemme pikkumaisesti lähimmäisiämme. Esim. heidän mieleltään ja sielultaan. Kuuluuvatko mielestäsi mitkä uskonnot tähän uskonnonvapauden piiriin?
Uskonnollisten liikkeiden kohdalta ottaisin esiin meditoinnin ja päivän sanan. Kuinka myös sillä pääsee täydellisyyteen. Onhan meillä siitä todisteena valtion kirkko monine erilaisine, myös katolilaisine palveluineen. On olemassa monenlaista manausta ja mantratusta uskonnon ja seurakunnan nimiin. Manauksen voi käsitellä uskontona, mantran taas Jumalkäsityksenä. Nämä asiat ovat ainakin uskonnonvapautta. Yksipuolinen Jumalkäsitys taas pikkumaisuutta ja sukupuolisestikkin loukkaavaa. Se aiheuttaa pettymyksiä, traumoja ja suuruudenhulluutta, kuten esim. säännöt ja "maaseudun rauha".
Uskonnon pikkumaisuus
Beargirl vm-82
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161