Skorpioni ja silti seksi ei kiinnosta

unwilling

Olen 40 sinkku nainen. Seksi ei koskaan ole kauheasti kiinnostanut, ja nyt vanhempana vähätkin halut ovat hävinneet. Minua on aina inhottanut omat hajuni ja mikään ei ole kuvottavampaa kuin miehen siemennesteen haju, en millään muotoa voi sanoa noiden tuoksujan kiihottavan minua. Orgasmini ovat olleet aika valjuja. Muutama sekunti hyvää oloa ei houkuta, etenkin kun miettii mitä joutuu tekemään sen saamiseksi. Seksikohtausten näkeminen ei tunnu miltään. Vaikka tulisi itse George Clooney pyytämään sänkyyn, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jotkut ei pidä maksalaatikosta, minä en pidä seksistä. Asia ei haittaa minua mitenkään, enemmän se haittaa miehiä, jotka haluaisivat seurustella kanssani. Olen ihan siedettävän näköinen ja vientiä riittää ravintoloissa, mutta miesten hipelöinnitkin jo ärsyttävät minua. Sinkkuna olen ja pysyn, eihän kukaan mies nyt seksitöntä suhdetta kestäisi.

2

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnost...

Outo tapaus? Onko traumoja?

• eipä ole

Ei ole pakko haluta. Kaikkien ei ole pakko olla samanlaisia.
      Voi olla hormoneista tai oletko kuullut sanaa -aseksuaali? Ei edes mitään harvinaista. Eikä se tarkoita, että aseksuaali tahtois aina olla yksin. Seksi ei vaan ole se ykkönen. Voithan etsiä seuraa, jotka ovat samoilla linjoilla täs asiasssa.

No worries. Selkä suoraksi, ole rohkeasti sitä mitä olet. Ihmiset osaa olla tylyjä jos eivät ole samanlaisia kuin itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe