300 suomalaista kuolee vuodessa !

säteilyyn. Faktaa. Kolmesataa raatoa, eikä kukaan kiellä rakentamasta taloja Radon säteilyn alueille???? OUTOA ????
Kolmesataa kuolemaa, luonnon säteily siis tappaa suomessa. Kukaan ei sano mitään. Ydinvoima ei koskaan ole tappanut suomalaisia, mutta ydinvoimasta elämöidään.
Sairasta !!!!

6

215

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tuon faktan sait? Minun viimeinen tietoni on, että säteily aiheuttaa Suomessa vuosittain 700-1000 ihmisen kuoleman. Noissa luvuissa ei ole mukana ammatilliset kuolemat, kuten sädehoitotyössä.

Laskennallisesti Tshernobyl aiheuttaa Suomessa 80 vuoden aikana keskimäärin 6 syöpäkuolemaa joka vuosi (n. 500 syöpäkuolemaa 80 vuoden kuluessa). Tai yksi syöpäkuolema joka toinen kuukausi.

• rantapoika

Niin auringosta tuleva säteilyenergia on aika tappavaa. Varokaa liiallista auringossa oloa

• -,-,.-..,-

800 miestä suomessa sairastuu vuodessa kilpirauhas-syöphän!

Tuli eilen uutisissa.

• Radon on tappava

ja luonnonsäteilyä jota on aina ollut.Asuinrakennuksen tontilla on hyvä etukäteen selvittä on sitä alueella ja tuuletuskin olisi hyvä hoitaa joka tapauksessa.

• mielen kiin toinen

Luin OYS:n lääkäri huoneen seinältä varoituslapun, jossa kerottiin 120 ihmisen menehtyvän suomessa röntkensäteilyyn vuodessa. Kiellettiin turhat rötgen lähetteet. Mitenköhän ne tuonkin tutkii????

• Maanystävä

Arvioita lienevät ja suurempiakin veikkauksia olen nähnyt röntgensäteilyn osalta.
      Toisaalta moniko syöpäpotilas paranee sädehoidon ansiosta!
      Asioilla on puolensa!
      Suomi taitaa olla johtava maa aivosyövän uudessa säteilytyshoidossa. Taitaa olla koeasteella vielä. Silti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      192
      2031
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1402
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1030
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe