Hei,
Onko tietoa ketä muita on tulossa/jatkamassa kärpissä kaudella 2011-2012... muita kuin, Oscar Eklund, jp Haataja?
Uusia pelaajia
11
336
Vastaukset 11
- 17+3
Nielikäisen Pasi ja kasa väsynneitä tsekkejä on tulossa.
- 14+17
Maalin tulee tsekeistä vanha viiksiniekka Sindel. Sentteriksi Kapusta ja puolustuksen lukoksi Jiri Vykoukal.
- HuhHahHuh
Jan Suhi, tuleeko? oli 70 luvulla uranuurtaja laukausten blokkauksessa. Kannattais junnon ainakin kysäistä!
- 4+6
Tänään uutisoitiin jo parhaat pelivuotensa taakse jättäneen tsekin tulosta kärppiin. Ei jääny nimi mieleen.
- hestic
Tarkki ei kyllä ole voittava vahti, jotain sijalla 6-7 maalivahtirankingissa. Ihan hyvä sparraaja Hostikalle.
- 9+13
No Iiiro Tarkki lähtee ainakin NHL:n ja Anaheimiin, et ei kannata kauheesti juhlia jos huomenna kärpät Tarkin sopimuksen julkaisee. (NHL ja KHL pykälällä)
- 23
9+13 kirjoitti:
No Iiiro Tarkki lähtee ainakin NHL:n ja Anaheimiin, et ei kannata kauheesti juhlia jos huomenna kärpät Tarkin sopimuksen julkaisee. (NHL ja KHL pykälällä)
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2011050613669791_jk.shtml?ref=kn
- Reindeer King
Kyllä Junnu homma taas puolenkymmentä tsekkiä että pääsette jo maaliskuussa lomautuksille pasaatituulen puhaltaessa pohjois-pohjanmaan aroilla!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451