Hyvä kumppani tässä iässä ???

isa.elise

Miten ihmeessä löytäisi hyvän elämäntoverin tässä iässä 56v.
Rumaksi ei ole haukuttu, ja omillani olen toimeen tullut. Äkäisyyskään ei ole paheeni. Pari miesystävää on ollut vuosien varrella, mutta paljastui seikkoja, sekä terveydellisiä, että seksuaalisia joita en voinut hyväksyä.
Se mies ei löydy kapakasta, tansseista ehkä ? Se tavallinen suomalainen "sohvaperuna" kelpaisi varsin hyvin.
Olisi niin kiva puuhata kaikkea päivisin yhdessä ja iltaisin viettää sohvaperunan elämää.
Mistä te muut olette löytäneet sen uuden miehen, ??? Kertokaa ihmeessä.
Leski vuodesta 1996

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin mistään löydät kumppania enää itsellesi. Osa 50 miehistä on kiinnostunut -40v naisista tai vielä nuoremmista ja se toinen osa on vakaasti varattuja.
      Täytyy olla aika "moukan tuuria", jos vielä nappaa =).

• toivonsa menettänyt

Ikävä kyllä tilanteesi näyttää huonolta, sillä miehet kuolevat aikaisemmin ja just 50 on kriittistä ikää. Viriilit 50 sinkku miehet saavat helposti nuorempia kuten yllä jo mainittiin mutta ainahan voi tapahtua ihmeitä.Pidä itsestäsi huolta.

• .........

Kaikkialta muualta löytyy, ei täältä.
      Älä vain jänkity tänne, ja passivoidu ruutua tuijottamaan.

• Leski 53 v

En ole löytänyt joten en osaa neuvoa. Ehkä sinua lohduttaa tieto että on muitakin yksinäisiä eli et ole yksin miettiessäsi asiaa. Ikäväkseni olen huomannut että oman ikäiseni etsivät 10 vuotta nuorempaa naista ja itse taas en halua 10 vuotta vanhempaa miestä. Kelpaisin miehelle joka on noin 65 v , mutta menisi hetki niin olisin oikeasti hoitaja hänelle joten en ota riskiä! Eri asia jos nuoruudesta saakka olisi yhdessä oltu ja yhteenkasvettu. Elämäntoveri on Lottovoitto tässä iässä!

• rumamiäs

Ensimmäisenä sieltä tulee, että rumaksi ei ole haukuttu. Siitäköhän se sitten kiikastaakin?
      Juuri luin jommastakummasta iltapäivälehdestä, että jos Tiina lihoo, on kyseessä petos. Ei helevata, jo on ihmisiä monenmoisia.

• ajattelevaN

Sitä samaa ihmettelen kun luin paikallislehdistä deittipalstaa. Miehet etsivät nuorempia...

Tuossa iässä 50 naisten asiat ovat kunnossa: lapset lentäneet pesästä,monivuotinen työpaikka, elämänarvot kohdallaan, runsaat elämänkokemukset, asunto tallella jne. Miksi 50 miehet todella etsivät nuorempia, joilla saattaa olla velkaa ja lapset kotona jne? Mahtaakohan olla syynä, että miehet tahtovat saada apua tarvitsevia naisia, jotta voisivat kiristää heitä seksiä vaatimalla vastapalvelukseksi?
      Tämä on provoa, olkoon niin.

• rumamiäs

Mielikuvitusta vai totta. Deittipalstoja en ole tutkinut mutta vain ikätoverit kelpaa.
        Seksi on vain extraa, jos hyvin käy mutta tärkeämpiäkin asioita elämässä on, tässä iässä.
        Poikkeus vai sääntö? Tämä ei ole provoa.

• Tuskin hakemalla löytyykään, pakoonhan ne menee jos huomaa että on haku päällä :)
      Pitää vaan antaa niiden tulla luo, eikä sitten katsoa ettei toi sovi mulle kun jne.

• Ei pitäisi olla vaikeaa. Tosin miehiä on tähän ikään kuollut jo selvästi naisia enemmän ja ne jotka ovat tottuneet elämään yksin eivät herkästi vaihda elämäntapaansa toiseen, mutta jo edellisen pääministerimme esimerkki osoittaa että erityisesti perheeseen tottuneet eron äskettäin kokeneet miehet ovat tavattoman helppoja saaliita.

• en huoli miestä

No toisaalta käy sääliksi 55 vuotiaita miehiä kun metsästävät nuoria naisia, eivät nuoret tahdo itselleen hoidokkia ! No sit nämä metsästäjät ovat jo 70v eikä heitä enää huoli kukaan, ei edes ikätoverit ---miehestä kun ei siinä iässä ole mitään iloa, haisevat varpaat ja fuskaava virtsaputki, ei juuri houkuttele !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe