MARK OF THE BEAST
666 The Mark of the Beast, What everyone needs to know!
http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
Rockefeller Reveals 9/11 FRAUD to Aaron Russo
http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA
666 The Mark
10
299
Vastaukset
- hohhoijaaaa
hevonpaskaa..
- Uskon m
Ihmisten sirutus 666 ???
Onko pedon merkki käteisetön yhteiskunta jossa jokainen ihminen on sirutettu, seurattu ja kontrolloitu ???
Ilmestyskija
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."Kyllä se siru on se pedon merkki. Se tullaan myymään meille korvaamaan kaikki pankkikortit, ajokortit, sairasvakuutuskortit, passit ym ym. Meillehän myytiin jo "henkilötunnus" nimikkeellä "työeläkekortin numero". Tämä oli vain alkua, siru on jatkoa samalle.
Sirulla ollaan yhteydessä valtavaan tietokonejärjestelmään. Sirun avulla sinun tekemisiäsi ja kulkemisiasi valvotaan jatkuvasti. Tekniikka on jo olemassa.
Kun käteisestä rahasta luovutaan, niin ilman pedon merkkiä (= sirua) et voi ostaa etkä myydä mitään. Ilmestyskirja toteutuu.
Pedon luku on 666. Jolla ymmärrys on, se laskekoon.
Minulla se ymmärrys on. 6 6 6=18.
Laske montako merkkiä pankkitilisi uudessa numerossa on.
Niitä on 18 merkkiä.
Tästä voisi päätellä, että peto on suuri raha. Se, joka hallitsee maailmaa. Itse antikristuksen henkilöllisyydestä en tiedä. Onko se tämä mulatti Obama? Pikemminkin uskon hänen olevan vain antikristuksen sätkynukke.
Ihmisen luku on 666. Jolla ymmärrys on, se laskekoon.
Kirjoita paperille postinumerosi, myös maan tunnus FI siihen eteen. Sitten jatkoksi henkilötunnuksesi.
Laske montako merkkiä tuli.
Niitä tuli 18.
Tämä merkkisarja on sinun Ihmisen Lukusi. Se yksilöi sinut ja asuinpaikkasi eikä sitä samanlaista ole kenelläkään muulla.
Sitä tarvitaan sirussa, siinä pedon merkissä, joka aluksi injektoidaan käsiselkääsi ja sitten kun siihen saadaan liitettyä mielenhallintaominaisuus, niin sitten otsaasi. USA:ssa on jo hyväksytty sirutuslaki, lieneekö kuitenkaan vielä on käytössä. Eläinten (koirien ym) siruttamista on harrastettu jo kauan ja kokemukset saatu. Saattaa olla, että sirutuslaki on jo meilläkin. Totuushan on, että meillä on paljonkin salaisia lakeja, joista me emme tiedä yhtään mitään. Ne ovat valmiina käyttöönotettavaksi heti kun käsky käy.
Onneksi olen jo vanha, tämä elämä on jo nähty. Vaivan ajan ehtinen vielä näkemään, ainakin alun. Se vaivan aika alkoi sääilmiöillä, laajeni ydinkatastrofeiksi, jatkuu nälänhätänä, sairauksina... Sieltä se kaikki Ilmestyskirjasta löytyy.
Minun ikäluokkani on saanut elää harvinaisen ajanjakson. Ei sotaa tässä maassa ja elämän lopussa suuria tapahtumia...sitroen kirjoitti:
Kyllä se siru on se pedon merkki. Se tullaan myymään meille korvaamaan kaikki pankkikortit, ajokortit, sairasvakuutuskortit, passit ym ym. Meillehän myytiin jo "henkilötunnus" nimikkeellä "työeläkekortin numero". Tämä oli vain alkua, siru on jatkoa samalle.
Sirulla ollaan yhteydessä valtavaan tietokonejärjestelmään. Sirun avulla sinun tekemisiäsi ja kulkemisiasi valvotaan jatkuvasti. Tekniikka on jo olemassa.
Kun käteisestä rahasta luovutaan, niin ilman pedon merkkiä (= sirua) et voi ostaa etkä myydä mitään. Ilmestyskirja toteutuu.
Pedon luku on 666. Jolla ymmärrys on, se laskekoon.
Laske montako merkkiä pankkitilisi uudessa numerossa on.
Niitä on 18 merkkiä.
Tästä voisi päätellä, että peto on suuri raha. Se, joka hallitsee maailmaa. Itse antikristuksen henkilöllisyydestä en tiedä. Onko se tämä mulatti Obama? Pikemminkin uskon hänen olevan vain antikristuksen sätkynukke.
Ihmisen luku on 666. Jolla ymmärrys on, se laskekoon.
Kirjoita paperille postinumerosi, myös maan tunnus FI siihen eteen. Sitten jatkoksi henkilötunnuksesi.
Laske montako merkkiä tuli.
Niitä tuli 18.
Tämä merkkisarja on sinun Ihmisen Lukusi. Se yksilöi sinut ja asuinpaikkasi eikä sitä samanlaista ole kenelläkään muulla.
Sitä tarvitaan sirussa, siinä pedon merkissä, joka aluksi injektoidaan käsiselkääsi ja sitten kun siihen saadaan liitettyä mielenhallintaominaisuus, niin sitten otsaasi. USA:ssa on jo hyväksytty sirutuslaki, lieneekö kuitenkaan vielä on käytössä. Eläinten (koirien ym) siruttamista on harrastettu jo kauan ja kokemukset saatu. Saattaa olla, että sirutuslaki on jo meilläkin. Totuushan on, että meillä on paljonkin salaisia lakeja, joista me emme tiedä yhtään mitään. Ne ovat valmiina käyttöönotettavaksi heti kun käsky käy.
Onneksi olen jo vanha, tämä elämä on jo nähty. Vaivan ajan ehtinen vielä näkemään, ainakin alun. Se vaivan aika alkoi sääilmiöillä, laajeni ydinkatastrofeiksi, jatkuu nälänhätänä, sairauksina... Sieltä se kaikki Ilmestyskirjasta löytyy.
Minun ikäluokkani on saanut elää harvinaisen ajanjakson. Ei sotaa tässä maassa ja elämän lopussa suuria tapahtumia...Jospa se peto onkin IMF?
- 434221241241
sitroen kirjoitti:
Jospa se peto onkin IMF?
Tai Timo Soini?
- 33,3
Kyllä toi pedon luku liittyy takuulla näihin kirkkojen välimatkoihin jotka on tasan 33.3 km.
Tulkitsen sen niin, että ihminen kääntäessään selän kirkolle, kääntää kasvonsa pedolle. Yksinkertaista.
Linkissä lisää noista etäisyyksistä ja toisesta löytyy listaa enemmänkin.
http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blog/show?id=2119722:BlogPost:266385&commentId=2119722:Comment:268166&xg_source=activity
-------------------------------
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=58842.0 - www.sansa.fi
ei oteta merkkiä eihän!
- 666+666
Raamatussa puhutaan pirusta joka tekee suuri ihmetekoja ja jota kaikki kumartaa ym ym....voisiko kyseinen "piru" olla joku tai jokin joka pelastaa euron/EU:n tuholta ihan lähiaikoina?
- Kuskuskus
Eli 666 tarkoittaakin valitsijamiesjoukkoa, joka valitsee tulevan väärän profeetan antikristuksen puolestapuhujaksi ja miraakkelientekijäksi vai?
http://churches.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/4E1F55B1D90BDB49C22578B1004D9E35?OpenDocument&lang=FI - *Daniel*
Teistä tulee orjia jos otatte pedon merkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511309- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 62666
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä154627- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483