Mun täytyy kertoa että olen jonkin verran leffafriikki. Hieman keräillyt elokuvia vuosien varrella. Taitaa löytyä noin 4000 elokuvaa hyllyistä, komeroista, vuodesohvan sisältä ja kellarista. Chris Farleyn viimeinen elokuva olisi sellainen unelma. Tallennetta ei suomesta saa mistään.
Hiukan ennen elokuvan ensi-iltaa elokuvan päätähti menehtyi huumeiden yliannostukseen ja elokuvan mainonta jäi siksi vaisuksi ja ilmeisesti siitä syystä elokuvaa ei ole koskaan näytetty suomessa.
Tänään katselin yhden onnettoman komedian, jossa näytteli kaksi Chris Farleyn veljistä Kevin ja John Farley. Se sai minut muistamaan Chris Farleyn viimeisen elokuvan "Almost heroes" Kyseisen elokuvan haluaisin kokoelmiini, tai sitten haluaisin nähdä sen jossakin elokuvateatterissa.
Ohessa pari pientä pätkää kyseisetä elokuvasta.
http://www.youtube.com/watch?v=8mKHrHB6ILM
http://www.youtube.com/watch?v=GbpRpJzZK7s&feature=related
Onko toisilla mitään vastaavia haaveita.??
Jokin pieni unelma
5
85
Vastaukset
- ...
Tota.
Mä kylläkin kattelen paljonkin elokuvia, mutta en ole friikki. Ja ihan pakko myöntää, en kai tajunnut ollenkaan noista leffoista, mistä kirjoitit.
Mutta on mullakin kokoelma elokuvia. Ikävä kyllä videoina. Ei ole enää toimivaa videonauhuria :>:(
Jokaisella omat paheensa. Mulla Scifi ja Russ Mayer :DDD
Mä en käy elokuvissa, viimmeks kai joskut parikymmentä vuotta sitten käynyt. En voi sietää kylkeen tökkiviä ihimisä vierusopenkillä, en karamellipaperien rapianaa. Enkä sitä, että ei keskeyttä elokuvaa siksi aikaa, kun käy kusella tai haluaa tupakin verran miettiä elokuvan tapahtumia. Huolensa kaikilla.
Valitettavasti ei oikein klippien katselu onnistu nyt, äärettömän hidas mokkulayhteys. Mutta laitoin nimen korvan taa.
Ai niin. maailman kaikkien aikojen paras elokuva on mun mielestä High Noon, siis suomeksi Seriffi. Siinä on kaikki.
=DW= - Kaupunkilainen
Minäkin olen joskus kutsunut itseäni elokuvaharrastajaksi, mutta täytyy tunnustaa, etten uudemmasta elokuvasta tiedä paljonkaan. Minusta on vanhemmiten tullut niin kranttu, että katson vain kotimaisia, pohjoismaisia ja englangilaisia elokuvia, ja niitäkin valikoiden. DVD-kokoelmaa en kotiin kerää, vuokraan mieluummin, viimeksi Prinsessan.
Oma "unelmani" on, että ehtisin kopioida Chaplin-videoni DVD:lle ennen kuin laite hajoaa. VHS:lle on tv:n muinaisesta sarjasta tallennettu Kultakuume, Sirkus, Chaplinin poika, Kaupungin valot ja joitakin lyhytelokuvia kuten Panttilainaamo.
Viime sunnuntaina yritin tehdä yhdestä videosta DVD-kopiota, mutta kopiointi keskeytyi jostain syystä itsestään kesken kaiken. En jaksanut ruveta selvittämään, mikä oli mennyt pieleen. Parhaassa tapauksessa levy tuli vain täyteen, pahimmassa koko laite on kanttuvei.
Kaikkien aikojen paras elokuva minulle on Chaplinin Kaupungin valot. Olen nähnyt sen ainakin 10 kertaa, ja edelleen tulee tippa linssiin loppukohtauksessa. Ei ihme, että Peter von Bagh on ottanut sen Elokuvan historiansa kansikuvaksi. Taisit erehtyä palstalta? Kiva että elämän huolesi ja unelmasi ja tavoitteesi rajoittuvat jonkin kuppasen elokuvan katsomiseen.
Ihmettelen ettet ole saanut enempää "virtuaalisia kananmunia" naamallesi. Johtunee siitä että porukka yhä ihmettelee mitä ihmettä kirjoittelet?
No....tykkään kivoista lefoista mutta..."se leffapalsta on tuosta kulmasta vasemmalle ja sitten vähän suoraan ja siitä oikealle"
Herra isä että joku osaa olla tyhmä kirjoituksensa suuntauksessa...varsinkin kun tekee siitä oikein ALOITUKSEN!- kawe
Elokuvat on hieno *taiteenlaji. En ole asiantuntija tai olen sittenkin niinkuin jokainen taiteen edessä.
Viimeisimpiä, ihan mukavia katsottavia on ollut maanantain 4-kanavalta tullut Jack Nickolson elokuva nimi ei nyt tule mieleen ja Toscanan taivaan alla.
Parhaita mielestäni on Kummisetä genressään.
Suomalaiset vanhat elokuvat on jotenkin niiin hyviä kertovat jo kadonneesta elämäntyylistä kaikkineen. (Palmut ym.) Aku Korhonen oli upea näyttelijä, mutta kaikella on aikansa ja paikkansa omissa kulttuureissaan.
Aloitus käy tänne ihan mukavasti, .. Tällä hetkellä on haave haussa.
Siis sellainen joka veisi eteenpäin tässä normaalielämässä.
Suuria haaveita kyllä löytyy, mutta niiden toteutuminen ei varmaan ole mahdollista tässä elämässä ellei tule lottovoittoa, pitääkin muistaa taas laittaa se hakuun, onhan se aika mittavakin nyt.
Mietin itsekseni että jotain pitäisi taas löytyä koska muuten elämä on taas sellaista millä ei ole mitään väliä.
Elokuvista sen verran että eilen jäin kiinni kun teemalta tuli -57 tehty mustavalkoinen elokuva "kutistuva mies".
Vanhat mustavalkoiset esim. Hitchcock:in elokuvat on niitä joita katson melkein aina kun tulee.
Mulla on kuitenkin melko monipuolinen tuo elokuva maku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307