Goodbye Erkka Westerlund, olit joskus hieno MUTTa

juha822222

tänä päivänä et ole mikään hieno valmentaja enään vaan tavallinen kuolevainen.
Kekäläinen teki ihan oikein kun hän aiemmin tällä kaudella antoi potkut Jortikalle ja veikkaan että Erkkakin saa lähteä.
Miten olisi Ismo Lehkonen Jokerien päävalmentaja ensi kaudella??
Entä Juhani Tamminen, aliarvostettu Suomi-Koutsi??
Suhosta ei saisi ottaa.

Westerlund sokeasti uskoi puolustavaan pelisapluunaan ja se vei mahdollisuuden mestaruudesta.
Näin siinä kävi ikävä kyllä.
Jokerit on hieno organisaatio jota muuan Hjallis Harkimo on hallinnut, teki Hartwall areenan muunmuassa.

Kekäläinen on ok manageri mut hänen pitäisi myös nähdä paremmin nuoret pelaajat mittapuussa eikä hommata vain pelkkiä kalliita pelaajia jotka ei edes ole enään kovin hyviä.
Joku Toporowski vois olla ok kaappaus, toisi johtajuutta ja maalintekokykyä sekä asennetta roppakaupalla.
Kekäläisen hankkima Teemu Ramstedt oli jo helvetin hieno liike Kekäläiseltä, HIENOA JARMO kyllä sä osaat hommasi et ole niin huono kuin mitä jääkiekkoanalyytikko suosikkini Petteri Sihvonen kritisoi sua.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha82222

Pihlmanin hankinta osoittautui virheeksi mutta mistä voi tietää aina onko hyvä saalis?? Pihlman kuitenkin on pelannut vahvoja SM-liigakausia tiedän mut tääll äjokruissa floppasi kylläkin potentiaaliinsa nähden.
      Voisi sanoa Pihlman oli Kekäläisen näköinen valinta mut oli hienoa nähdä että Kekäläisellä oli silmää kun hän teki sopimuksen Ramstedtin kanssa.
      Henri Heinon hankkiminen oli aika hyvä liike myös Kekäläiseltä, kyl nää veikot osaa hommansa, ei ne turhaan ole tuolla.
      Menkää ite vaan tonne tekeen duunia niin näette että ette osaa hommaa.

• juha82222

Kai Suikkanen olisi hieno koutsi Jokereille, nälkäinen tosi osaava.
      Samoin Raimo Summanen.
      Jos Pekka Virta jättää Kalpan niin siinä olisi täydellinen mies Jokereille päävalmentajaksi.

Westerlundin liian passiivinen hyökkäyspeli koitui jokerien murheenkryyniksi.
      Ei jatkopaperia.

• juha82222

mut Westerlundin täytyy jatkaa ellei löydetä parempaa koutsia tilalle.
        joten mitään hätiköityjä päätöksiä ei pidä tehdä.
        katsoa ensin valmentajia jotka on vapaalla ja sitten antaa potkut Westerlundille jos löytyy parempi vaihtoehto kuten Suikkanen, Summanen tai Virta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe