Selko kieli

perille vie

0

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Rakas

        Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        66
        4152
      2. Pidit itseäsi liian

        Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        66
        3852
      3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

        Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
        Maailman menoa
        112
        3708
      4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

        1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
        Maailman menoa
        73
        3073
      5. Joko olet luovuttanut

        Mun suhteen?
        Ikävä
        81
        2943
      6. Haluaisitko oikeasti

        Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        62
        2329
      7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

        Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
        Maailman menoa
        61
        1670
      8. Mitä se olisi

        Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        41
        1205
      9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

        Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        127
        1198
      10. Toivoisitko

        Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
        Ikävä
        117
        1192
      Aihe