mies on vapaana, sai potkut Venäläisestä jääkiekkojoukkueesta.
Mutta mies on loistava koutsi.
Pekka Virta?? jättääkö Kalpan? jos jättää niin Jokereihin.
Jos ei ole vapaita koutseja tai koutseja joilla päättyy työsuhde seuransa kanssa niin Westerlundilla jatketaan.
Westerlund oli loistava Torinossa 2006 mutta tällä kaudella hyvä koutsi vain, ei loistava.
Perusasiat hän sai kuntoon Jortikan lähdettyä, toki Jortikan valmennusaikana oli se huono puoli että miehiä oli loukkaantuneena ja se vaikeutti tilannetta mutta muutenkaan Jortikan jääkiekko ei tuottanut tulosta.
Westerlund tuli remmiin ja pisti peruspelin kuntoon mutta se jokin puuttui.
Se jokin puuttui myös pudotuspeleissä, viimeinen tarvittava juttu ja se oli hyökkäyspeli.
Raimo "Rami" Summanen Jokereihin??
2
193
Vastaukset
- 10+13
Hyvin sä seuraat. Kaikkihan ovat tieneet jo joulukuulta että Pekka virta menee tps:n valmentajaksi ja Jortikalle annettiin potkut juuri sen takia, että Kekäläinen halusi juuri Westerlundin jokereiden valmentajaksi.
- juha82222
Jortikan aikana Jokerit ei menestynyt niin hyvin, Westerlund nosti Jokereiden osakkeita.
Silti Westerlund ei vakuuttanut mua tällä kaudella.
Pitkälti jokereiden nimekkäät pelaajat saivat ryhtiä tekemiseensä loppukaudesta ja pelasivat ihan hyvin.
Westerlund oli korkeintaan hyvä koutsi, ei erinomainen koskaan.
Virta voi saada suuren sukseen aikaan Turussa, toivotaan näin.
Pitäisi hankkia muutama kova nimi tiimiin, luopua ainakin Kivenmäestä ja siitä yhdestä Kanukista vai kuka se lieneekän, Trabucco joku sen niminen pelaaja en muista.
Vahalahden pitäisi jatkaa Tepsissä ainakin, samoin Venäläinen, Nordlund, Berg ja Erkinjuntti jotka on avainpelaajia.
Joku toinenkin ulkomaalainen voisi antaa potkut.
Joo mä en seuraa niin tiiviisti kaikkea SM-liigassa joskin katson jokaisen SM-liigapelin TV:stä.
En pane mieleeni asioita ja jos kuulenkin asioita niin tahdon unohtaa ne kaikki.
Huono lyhyt muisti mutta erinomainen pitkä muisti mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123491Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai472943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122872Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502194
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161428"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001400Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381179