Siis, onko täällä ketään sellasta kenen mielestä Frodo/Elijah ei oo hyvännäköinen? oma suosikkini on ehdottomasti Aragorn/Viggo.
onko täällä ketään?
6
428
Vastaukset
- ....
No ei ole hyvännäköinen !!!!!!!!! hyiiii
- viggo/aragorn fani
En sanois et Frodo/Eliah olis ruma, mutta en tajua sitä hehkutusta että se olis muka sexy, ei se mua ainakaan sytytä. Aragorn alias Viggo Mortensen on jumalattoman hyvän näkönen TSH:ssa ja muissa leffoissa joissa se näyttelee. Ehdoton suosikki, ja se on about 45 vee...
- TSHrulz
No ei se musta kovin ihana oo..ihan söpö sellasella pentumaisella tavalla.:) kyllä viggo on parempi! ja orlando..
- Mulan
Elijah ei kyllä ole ruma, mutta se on sellanen kaunis poika. Sitä tekee mieli vain halia ja pusia kun se vaikuttaa niin lapsimaiselta.
Viggo varsinkin Konkarina on kyllä niiin miehinen!
- LOTRfan
Oma suosikkini on Legolas/Orlando!
Elijahin voisi vetää vessasta alas... En tykkää sen naamasta, varsinkaan Frodona! - anduril^
Ei must Elijah/Frodo oo mitään ihan hirveitä, mutta kyllä Aragorn vei mun sydämen! Viggo on loistava näyttelijä, ja paneutuu 100% näyttelemiseen!! Jos ohajisin elokuvan, niin Viggo olis kyllä varmasti ensimmäinen näyttelijä jonka haluisin johonkin rooliin!! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384