www.munblogi.tk kirjoitti artikkelin HPK:n toimminasta Scott Barneyta kohtaan.
"HPK näyttää kyseenalaista esimerkkiä nuorempia kohtaan..Viime syksynä tapahtui jotakin, mikä pääsi mediassa liian vähällä."
Kirjoittajan mielestä HPK teki väärin palkatessaan Rattijuopumuksesta kärähtäneen Barneyn HPK:oohon:
"Mitä tämä viestittää junioreille ? Jos jäät kiinni rattijuopumuksesta, sinulla ei ole mitään hätää. Aina on joku seura josta saat töitä...Nyt Scott Barney ei saanut rangaistusta, hän sai uuden sopimuksen heti käteen. Mitä jos joku pikkulapsi olisi jäänyt alle ? Olisiko sitten kenties ensin puolivuotta vankeutta ja sitten vasta HPK:n kokoonpanoon. Rattijuopumus on rikos!.."
MENKÄÄ NYT JOKU PUHUMAAN TOLLE BLOGISTILLE JÄRKEÄ!
ITSE SUUTUIN NIIN PAHASTI ETTÄ LÄKSIN HETI LÄHIMPÄÄN BAARIIN.
Joku joka ei ei heti vetänyt niin pahasti herneitä nenään niin menköön kommentoimaan tolle luu kurkkuun.
"Rattijuoppo HPK:ssa"
Kerhoa on loukattu!
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884