Oli kyllä tänään aivan mieletön tunnelma Espoon Areenalla, ottelu oli lähes loppuunmyyty ja yleisö kannusti aivan mielettömästi koko ajan....HYVÄ ESPOO! HYVÄ ESPOOLAISET! Näin sen pitää mennä :)
Ottelussa oli myös satapäin jyp-faneja jotka vittuilivat Blues-faneille joten oli makeaa kun Blues teki lopussa voittomaalin ja hiljensi heidät :)
Päättyi ottelusarja lopulta miten tahansa niin tämän ottelun muistan vielä pitkään :)
HUIKEA TUNNELMA ESPOOSSA!!
Espooooooooooooooooo
3
289
Vastaukset 3
- yläjuoksu
Hyvä hyvä! Ne Jyp fanit nyt ovat sellaisia "Dufvamaisisa" ;) Hyvä tuunelma oli pelissä, Melkein yhtä hyvä,kuin Turussa VIIME keväänä (lue.2010)! Toivottavasti Blues hoitaa homman ja finaaleihin HIFK:ta vastaan...
- kawegwrgg00
soi sävel sininen, myös liigassa, HYVÄ BLUES....
- pk22
Olin eilen katsomassa peliä. Tunnelma oli näin "kärppä"lasien läpi katsottuna kuitenkin TODELLA hyvä. Tunnelmaltaan kauden paras peli. Toivottavasti jyp lähtee kesälomalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406