Helvetti

Kun maa ja ilma siihen luotiin luotiin--

On pitänyt tietää maailman luomisesta aivan kaikki aikajanassa.

Pelottaakos -- Teidän ateistien kaikkitietävien tehtävä on tietää --

ei saivarrella olemisen luonteesta ja siellä olemisessa, vaan et-

siä olemassaolon tarkoitus. Olemme ehkä kyllin "hulluja" löytääksemme

tien materiaaliseen olemassalon tarkoitukseen. Ystävällisesti joka taholle.

14

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • &&&&&

      Ketkä kirjoittivat vanhimmat maailman/ihmisen luomistarinat?

      • Puh. Heillä oli varmaan omat tarkoitusperänsä tehdä niin.


    • Ei pelota mutta. "Teidän ateistien kaikkitietävien tehtävä on tietää --

      ei saivarrella olemisen luonteesta ja siellä olemisessa, vaan et-

      siä olemassaolon tarkoitus"

      - Eikö juuri etsiminen ole jokinlaista saivartelua kun huomataan ettei kaikkea tiedetäkkään. Ja sitähän juuri tiede on jokapäivä tekemässä?

      • Hyvä ettei pelota.

        Aikahan vie teitä.


      • .
        tuonpuoleinen kirjoitti:

        Hyvä ettei pelota.

        Aikahan vie teitä.

        Samoin sinua tuonpuoleinen.


      • tuonpuoleinen kirjoitti:

        Hyvä ettei pelota.

        Aikahan vie teitä.

        Jaa a. Ei ole tainnut kello pysähtyä sinunkaan seinälläsi, ellei patterit ole sitten loppuneet?


    • Blaa blaa blaa

      T vesa keskinen ibiza psjot painaja olkapäillä ratsastus eläintenhoitaja lady gaga mediafani piraattipuolue myllykeskus akimman Luterilaisuus nellu semrian kotihoidontuki porin autoasennus ansiosidonnainen perho tiia TUPPURAINEN TYP gb-gym heino1 5Streetia media nostaa persut ranua RAKIN KOTKA Avara Isännöinti sukkanauhat Jaakko lohela M Ricen Savitaipale michael jackson trans bros PC Pelit selkäsauna veljeltä Citymarket TALVIVAARASSA PAMAHTI

      Ystävällisesti, epä

    • empä tiiä...?

      Mie en tiitä pelottaako teitä vaiko ei pelota, itse tulin uskoon monta vuotta sitten. Kaipa tuo oli aloittajan huumoria tuo pelottaako kysymys, mutta joskus jotain huumoria on vaikea ymmärtää...?

      • Materian kierto pienellä panoksella saa aikaan paljon hyvässä.

        Kun taas negatiivisella uskolla tulos voisi olla jotain aivan muutA.


    • ba-ba-ba-ballo

      Tuhlaat aikaasi, ketään tällä palstalla ei kiinnosta sinun selityksesi.

    • tuonpuoleinen
      1.4.2011 23:10

      Mistäs moinen paniikki, eikö jumalaa löytynyt siitä viimeisestäkään piparipurkista.
      Uskovilla on pitkin historiaa ollut aikaan ja vallitsevaan tieto-tasoon sopivia "todisteita" jumalan/jumalien olemassaolosta.
      Koskapa tiede etenee, maailmankaikkeuden valtavat mitat alkaa hahmottua ja asiat kaikinpuolin seljetä.
      Yhä useampi tieteenala tukeutuu evoluutioon, koska se antaa parhaimman selityksen ja rungon.
      Sille jumalalle ja eritoten kreationismille ei jää enää kuin se viimeinen piparipurkki omassa hyllyssä. Ja kun sinnekin kurkistaa, huomaa ettei se ollut sielläkään.

    • etsivälle vastataan

      Rukoilen että sinäkin saist armon löytää. Olet varasti rehellinen etsijä:
      Joh. 5:24-25.

    • Fysiikkaa alan yläastelaisille. Helvetin olomuoto. No päätä itse oisko näin.


      Tämä kysymys on aito koekysymys, joka annettiin Washingtonin
      Yliopiston kemian välitentissä. Vastaus on niin hyvin perusteltu
      että professori päätti julkaista vastauksen tiedepiireissä, siksi
      meilläkin on nyt mahdollisuus nauttia siitä.

      Bonuskysymys: Onko Helvetti eksoterminen (lämpöä tuottava) vai
      endoterminen (lämpöä keräävä)?

      Useimmat oppilaat perustivat vastauksen Boylen lakiin, jonka mukaan
      kaasu jäähtyy laajetessaan ja lämpenee supistuessaan, tai johonkin sen
      lain johdannaiseen. Yksi oppilas perusteli kuitenkin syvällisemmin:

      ----------------------------------------------------------

      Aluksi pitää tietää muuttuuko Helvetin massa ajan kuluessa. Tätä
      tietoa varten meidän pitää tietää sielujen liikkeestä Helvettiin ja
      Sieltä pois.

      Luullakseni voidaan turvallisesti arvioida että jos sielu joskus
      päätyy Helvettiin, se myös pysyy siellä. Täten poistuvaa liikennettä ei ole.

      Kun taas puhutaan sisään tulevasta liikenteestä, katsokaamme
      Maailman eri uskontoja. Osa näistä uskonnoista toteaa että ellet usko heidän
      Jumalaansa, joudut Helvettiin. Koska näitä uskontoja on useampia
      kuin yksi, ja koska ihminen uskoo vain yhteen uskontoon kerralla,
      voimme siis johtaa tästä että kaikki ihmiset joutuvat Helvettiin.

      Koska syntyvyys ja kuolleisuus maailmassa kehittyvät niin kuin ne
      tekevät, voimme päätellä että Helvetissä olevien sielujen määrä lisääntyy
      eksponentaalisesti.

      Jos nyt tarkastelemme Helvetin tilavuutta ja sen muutosta, voimme
      soveltaa Boylen lakia: Jotta Helvetin lämpötila ja paine pysyvät vakiona, on
      Helvetin laajennuttava kun uusia sieluja lisätään. Tämä antaa meille
      kaksi vaihtoehtoa

      1. Jos Helvetti laajenee hitaammin, kuin mitä sielujen lisäys
       edellyttää, paine ja lämpötila Helvetissä nousee kunnes paukahtaa
       niin että on kuin "helvetti olisi päässyt valloilleen".

      2. Jos taasen Helvetti laajenee nopeammin kuin mitä sielujen lisäys
       edellyttää, paine ja lämpötila Helvetissä laskee kunnes "helvetti
       jäätyy".

       No, kuinka käy?

       Jos tarkastelemme lausuntoa jonka neiti Teresa Banyan antoi minulle
       fuksivuonna, "helvetti jäätyy ennenkuin minä suostun kanssasi
       sänkyyn", ja koska en ole vielä häntä sänkyyni saanut, kohta 2 ei voi pitää
       paikaansa.

       Täten siis Helvetti on eksoterminen (lämpöä tuottava), eikä siten
       voi jäätyä.

       ----------------------------------------------------------
       oppilas sai vastauksestaan ainoan kiitettävän arvosanan.
       ----------------------------------------------------------




      ----- Välitetty viesti päättyy -----

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe