Seniori Kokoomuspuolue?

Nomercy!

Siltä se vaikutti. Harmaat kiehkurat Kokoomukselle. Eikö teitä senioreja - harmaapäitä - ollut aiemmin muistakin puolueista kuin äärioikeistosta? Seniori kuulostaa kovin jenkkimäiseltä. Ettekö te osaa suomea?

3

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.järvenpää

      www.senioripuoue.fi on vanhoista valtapuolueista riippumaton, itsenäinen ja puolueeton etujärjestö. Se EI SAA PUOLUETUKEA, puolueeeksi se oli rekisteröitävä muutenhan istuntosaliin ei ole asiaa.

    • Taisteleva Seniori

      Senioreista pahimmassa jamassa on se, joka joutuu noin 55 vuotiaana
      työttömäksi: vaikka eläkeikää mainostetaan JOUSTAVAKSI, se ei ole sitä
      aivan näin tällä hetkellä, 63 -vuotias joutuu useimmiten kovan eläkeleikkauksen kohteeksi jos lähtee eläkkeelle ENNEN HENKILÖKOHTAISTA ELÄKEIKÄÄ
      JOKA ON 63-65 VÄLISSÄ (joskus 60-65 välissä). Paperilla joustava käytännössä ei ole.

      Takuuvarmasti Katainen-Stubb nostavat eläkeikää vaalien jälkeen jos pääsevät hallitukseen. Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Tämä tarkoittaa, että 55 -vuotiaana
      työttömäksi joutuvat ammattilainen joutuu istumaan ensin ehkä tukipaketin ja ansiosidonnaisen kanssa pari vuotta 57 vuoteen asti kivasti,

      MUTTA SEN JÄLKEEN JOUTUU hakemaan sossua yhdessä mamujen kanssa välillä 57 - 70 ikävuotta, eli 13 vuotta, ammattilaista nöyryytetään
      Katainen-Stubb-joukkion toimesta (ainoastaan joukkion kaverit kuten Erkki Liikanen ja Pertti Salolainen saavat töitä vaikka satavuotiaiksi, MUUT EIVÄT SAA TYÖTÄ 50 IKÄVUODEN JÄLKEEN).

      Seniori estä tämä. Äänestä KATAINEN-STUBB ULOS HALLITUKSESTA.

      HESARIN OTSIKOINTI HARHAANJOHTAVA STADIN VAALITULOKSISSA
      Asian ydin on seuraava:

      Kokoomus ja vihreät käyvät hiuksenhienoa taistelua viimeisestä paikasta
      persujen kanssa. Luokkaa 100 äänen menetys kokoomukselle vie vielä yhden paikan
      vihreille.

      Samaa luokkaa oleva persujen äänimäärän kasvu tuo yhden lisäpaikan
      Persuille.
      http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2011/helsinginvaalipiiri

      SITTEN LUKUIHIN EXCEL-ANALYYSI.
      Helsingin sanomat (johtaa otsikoinnissa 2.4. harhaan)
      on 2.4. julkaissut gallupin sivulla A6 sen mukaan puolueiden kannatus on seuraava (prosentti paikkoja muutos)
      KOK 27,6 paikkoja 7 menetys -1
      VIH 19,7 paikkoja 5 menetys 0
      SDP 17,5 paikkoja 4 menetys -1
      PS 11,6 paikkoja 2 lisäys 2
      VAS 7,4 paikkoja 1 menetys 0
      RKP 5,9 paikkoja 1 menetys 0
      Kesk 5,4 paikkoja 1 menetys 0

      KRISTILLISET JA YKÄ (Hakanen) eivät saa yhtään paikkaa lähellekään. Vasemmistoliiton Arhinmäki saa VARMAN paikan Helsingistä mutta vasliitto ei millään saa kahta paikkaa. TULOS: kristillisten ja Yrjö Hakasen äänet menevät KOKONAAN HUKKAAN ja Arhinmäen äänistä melkoinen osa
      koska toista paikkaa ei tule.

      Persujen kannatus on Hesarin selvityksen mukaan 11,6 prosenttia. JOS SE NOUSEE ARVOON 11,82 PROSENTTIA PERSUT SAAVAT KOLMANNEN PAIKAN. Keneltä se tulee. Tällä hetkellä kaksi paikkaa tulee yksi kokoomukselta ja yksi SDP:ltä. SDP ei saa lisää eikä menetä lisää ns. missään oloissa.

      Mikäli KOKOOMUKSEN KANNATUS LASKEE EHKÄ MUUTAMALLA KYMMENELLÄ ÄÄNELLÄ SE MENETTÄÄ SEITSEMÄNNEN PAIKKANSA PERSUILLE TAI VIHREILLE. Mahdollisuuksia

      Persut saavat 11,82 prosenttia äänistä (kun nyt Hesarin on arvio 11,6 prosenttia) Tällöin
      Persut 3 paikkaa
      Vihreät -1 paikkaa eli yhteensä 4 paikkaa
      Kokoomus -1 paikka eli yhteensä 7 paikkaa

      Persut saavat 11,82 prosenttia äänistä (kun nyt Hesarin on arvio 11,6 prosenttia)
      Lisäksi kokoomus menettää muutaman kymmentä ääntä tulos 27,58 prosenttia (Hesarin arvio 27,6 prosenttia) TÄLLÖIN

      Persut 3 paikkaa
      Vihreät muutos 0 paikkaa eli yhteensä 5 paikkaa
      Kokoomus -2 paikka eli yhteensä 6 paikkaa

      ÄLÄ ANNA NYT TILAISUUDEN VALUA KÄSISTÄSI HEITÄ STUBB-KATAISEN JOUKKIO OPPOSITIOON nostamasta eläkeikää ja JAKAMASTA SUOMALAISTEN RAHOJA HURLUMHEI-MAILLE TAKUINA EUROSTOLIITOSSA. Tee vaalityötä
      jotta kokoomus menettäisi 2 paikkaa stadissa. Tee vaalityötä nyt.

    • Ihmettelee tätä

      Olet unohtanut pahimman nimen tuosta, hän on Kimmo Sasi eli oikea
      liero koko mies ja mikä mahtaa olla miehen puolue?
      Ainakin hän risteilee ahkerasti RKP:n ja Kokoomuksen väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe