Olen syntynyt Ruotsissa!

Mies37v..

En silti kannata pakkoRuotsia, se on jokaisen ihmisen oma tahto opetella kieltä jota haluaa, vaikka sitten Kiinaa! Eikö ole pääasia että Suomessa ymmärtää Suomea!

Minä olen pakkoruotsin uhri!

Olen syntynyt Ruotsissa 1974 ja asuin Ruotsissa 1985 asti, silti Ruotsi on ruosteessa! En ole käyttänyt Ruotia yli 25 vuoteen.

Englanti on ollut vapaata, osaan Englantia, mutta pakkoruotsin takia en osaa Ruotsia!

Minulla on Facebookissa puolet Ruotsalaisia sukulaisia, mutta osaan hädintuskin sanoa Tack, Hur mår du! Or what paskaa! AINA Kääntyy Englanniksi!

Olisin halunnut pitää ruotsin kielen mielessä, mutta pakottamalla nuorena miehenä kapinoin vastaan, inhosin sitä että Ruotsista tänne Suomeen tultua edelleen pakotettiin Ruotsin kieltä. EN VOINUT YMMÄRTÄÄ SITÄ????

Ymmärtäkää päättäjät, että PAKOLLA EI OPITA VAAN OMASTA TAHDOSTA!

Minä kapinoin Ruotsia vastaan, koska asuin Ruotsissa ja minua hakattiin Ruotsissa siksi koska olin Suomalainen!

Suomessa ei ole hakattu kertaakaan!

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.
    • multilinguisti

Olet tavallista tyhmempi junttura. Etkö koskaan ole kuullut sanontaa "Maassa maan tavalla." Kun olit maassa parhaassa iässä kielen oppimiseksi, etkä mitään oppinut, onkin parasta että palasit Suomeen. Tuota englanninkielen taitoasi ei usko kukaan!

• J00 pa j00..

Olen syntynyt suomessa, enkä pidä sitä mitenkään tärkeänä, mutta hyvä näin.
      Olen työskennellyt molemmissa naapurimaissamme, idässä ja lännessä, joissa tulin hyvin toimeen, paikallisten kanssa.. Olen matkustellut, aika paljon, Euroopassa, Afriikassa ja Aasiassa.. Venäläisten kanssa on helppo ystävystyä. he ovat vieraanvaraisia ja ystävällisiä, etenkin jos osaa kieltä, edes välttävästi.
      Ruotsalaisten kanssa voi myös ystävystyä, mutta se ei ole yhtä helppoa.
      Oikeastaan vaikeuksia on tullut vain muslimimaissa, mutta vähiten Turkissa.
      Vittumoisempia ihmiste ovat Suomessa. Pärjääköhän suomalaisille ketkään muut kuin muslimit, en tiedä mutta noin luulen. Tässä kauniissa maassa asuu katkeria ihmisiä, joilla on musta sielu. Se harmittaa, mutta kuitenkin olen mieleltäni suomalainen. Vittumainenkin tarvittaessa.

• J00 pa j00..

Terve Simo! Avasin vasta nyt tuon linkin. Karlskoga, on tuttu paikka. Sinne jäi ruotsalainen nainen itkemään, kun poistuin Suomeen. Keski-ruotsina minä sitä olen pitänyt, mutta olkoot nyt etelää. :-)

• Flemingsberg-

Pakkoruotsi on junttiutta ja pakkoruotsittajat ovat niitä todellisia juntteja.Hurrien mielestähän valtaväestön täytyy lukea Ruotsia,jotta he sitten voivat palvella 5% herrakansa vähemmistöä ruotsiksi.

ps. asuin minäkin Ruotsissa,18v. Tukholman lähiöissä - sitten sain tarpeekseni tästä muslimien paska sakista ja muutin pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      491
      8547
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      120
      5852
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      269
      4815
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      71
      4166
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3940
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3768
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1708
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96