Oletko siihen tyytyväinen? Käytätkö kaikkia sen ominaisuuksia?
Millaista kännykkää käytät?
45
172
Vastaukset
- Anjaniina.
No en, sillä Nokialaisen tuki kyykähti.
N95 ei toiminut kuin piti, onneksi netistä löytää troubleshootit.
Seuraava on kai Samsungin Galaxy S II
Siinä on ominaisuuksia tarpeeksi - 16+16
Pojallani on ollut jonkun kuukauden Galaxy S mutta ei ole ollut kovin tyytyväinen. On siihen kaikenlaisia teinisovellutuksia saatavissa aivan hitosti, mutta puhelimena ei kuulemma häävi. Ja akun kesto olematon.
- Anjaniina.
Netistä saa parempia akkuja ;)
ebay, ebay...
Samsung sentään kestää ulkopkuosiltaan.
Nokialainen kuluu jaaukokuori hiipuu pikkuhiljaa, mikä minusta on anteeksantamatonta jos puhelin on maksanut satoja euroja...
No more Nuukia for me..
Mulla on Nokia 6700 classic chrome 5 megapikselin kameralla. Maksoin puhelimesta 265 € vuosi sitten ja nyt samat ominaisuudet saa sadanviidenkympin puhelimeen.:-((
Toimii kuin junan vessa ja akkukin kestää kohtalaisesti. En tarvitse kaikkia mahdollisia hilavitkuttimia, mutta kamera on tärkeä, koska tarvitsen sitä työssäni.
Tämä on ikuista kamppailua näiden hienouksien kanssa. Tänään ostat uusimman ja vuoden kuluttua se on jo vanhanaikainen.- +0+0++0+0
Mulla on ilmeisesti maailman paras puhelin joka on ikinä tehty. Mä luulen että Noksu on tehny virheen hinnoitellessaan sitä, senkun saa reilu viidelläsataa, mut se vois ihan hyvin maksaa 800-900 uiroo.
- ...
Samsung.
Ollut joitamia kännyköitä, mieluisin oli Erikson, se vaan happani akultaan ja tuli halvemmaksi ostaa uusi kännykkä kuin akku vanhaan :(
Se oli virheliike. Sen jälkeen oli muutamakin kännykkä, toinen toistaan sekavampia käyttää. Edellinen Nokialainen oli kyllä kohtuullisen selkeä, mutta kun sen muovikouret hajosi käsiin. Aikani korjailin sitä tippaliimalla, sitten menin taas kauppaan.
Toi on jokin poistolaarista muutamalla kympillä ostettu luuri. Katoin vaan, että on pitkä akunkesto. Tarkemmin tutkaillessa, osottautui, että siinä todella paljon ominaisuuksia, vaikka ihan peruskännykän näköinen onkin.
En käytä paljoa puhelinta, soitan ja vastaan. Erittäin harvoin tekstiviestiä. Ja loput ominaisuudet on turhia mulle. Ainiin, on mulla siellä musaa, mutta luurit jossain hukkateillä. Aika epätoivoista hommaa kuunella musiikkia kännykästä :DDD
Mammalla nyt on työnsä puolesta kommunikaattori ja omakin puhelin qwerty näppiksellä ja kaikia mahdollisilla toiminnoilla. Mutta se myös käyttää kännykkää jatkuvasti ja lukee junassa meilinsä ja iltapäivälehdet puhelimesta.
Mä oisin haluunut itelleni sellaisen "Pappamallisen" perusluurin. Siis pystyy soittamaan, akku kestää, isot näppäimet. Vaan osottautui, että ainoa merkki mikä sattui silmiin oli Doro. Ja sen hinnalla ois saanut jo muutamankin tollasen Samsungin poistolaarista.
Olen kyllä tyytyväinen kapulaani. Akku kestää hyvin ja pystyy soittamaan ja vastaamaan puheluihin. Pikkasen se on liian pieni, halvalla ei saa kaikkea.
Mulla oli jonkinlainen periaatepäätös. Että ei enää ikinä nokialaista talouteenn. Nyt Nokke kuitenkin alkoi kimppakivaan mikkisoftan kanssa, joten pitänee pyörtää toi päätös. Symbiam oli paikasta, minne aurinko ei ikinä paista. Mutta tekisivät niistä puhelimista kestäviä. Mielellään titaanista.
=DW=
Ja pakollinen vaalimainos:
Äänestäkää Ihmisten Puoluetta!- ????&????
Sori mut mihin sä pappa tarviit winkkuluuria jos vaan soitat ja vastaat? Semmonen kännyhän toimii vaikka rikkaimurin softalla? Ja mitä sä tiiät symbasta, paitti mitä pojat on kertonu?
- ;)))))
????&???? kirjoitti:
Sori mut mihin sä pappa tarviit winkkuluuria jos vaan soitat ja vastaat? Semmonen kännyhän toimii vaikka rikkaimurin softalla? Ja mitä sä tiiät symbasta, paitti mitä pojat on kertonu?
Windows Mobile onkin tehty ladattaviin rikkaimureihin! :)))
- ...
????&???? kirjoitti:
No sen verran.
On mulla tossa nykyisessäkin data-liittymä, kaiken varalta. Nyt olen mokun nokassa tietsikalla. Eipä paljoa viitsisi alkaa kännykäällä kirjoitteleen nettiin, liian pienet näpykät. Mutta siis, aina varajärjestelmä oltava. Vaikka sitä käyttöä ei niin paljon olekkaan.
Symbiam oli anuksesta. Se ei lähtenyt, Android vei markkinat. BlackBerry jyrää jossain päin, mutta se ei ole niin kovin suuri tekijä maailman markkinoilla, vaikka itse Ameriikan presidentti koitti mainostaa sitä. Nokku teki viisaan vedon winin kanssa, nyt sillä on mahdollisuuksia jenkkimarkkinoille. Se kun koittaa profiloitua "älypuhelinmerkiksi" Ja nyt on Apple porskutellut kuninkaana kukkulalla. Älykännyköineen ja taplettitietokoneneen.. Ohna se inovatiivista. Kandee hokata sellainenkin juttu. Nyt pula näyttöpaneeleista tapletteihin, Apple enekkotilannut melkein koko tulevan tuotannon.
Elikkäs siis Nokia typeryyksissään sekoili jokusen vuoden ja viimein älysi ottaa härkää sarvista. Nojoo, mitä kertoi, että uusi toimitusjohtaja on ollut mikkisoftalla duunissa ennen? Noksu voi vielä nousta suosta.
No pakko mainita, "pojat" tosiaan kertoo kaikenlaista. Mulla yhellä kaverilla pikkupaja, oisko alle kymmenen ukkoa duunissa. Meinas vaan, että symbiamin lopetus ei ole niille konkurssi, ne on aina vääntäneet myös swappia ja muutakin mobiilijuttua.
Niin, mä en ole koodari, vaikka nyt osaan kai vääntää hölömölö siina kuin kuka tahasa. Lisäksi Lingo ja ActionSkript, ja ihan samaalla lailla vääntyy moni muukin juttu, elikkäs kotinörttimeiningillä, vaikka nyt IT- alalla tullut oltuakin.
Ja mun mielipide, puhelin on puhumista varten. Muu joutavaa.
=DW=
Vaalimainos:
Äänestäkää ihmisten puoluetta! - EI mulkvisteille
... kirjoitti:
No sen verran.
On mulla tossa nykyisessäkin data-liittymä, kaiken varalta. Nyt olen mokun nokassa tietsikalla. Eipä paljoa viitsisi alkaa kännykäällä kirjoitteleen nettiin, liian pienet näpykät. Mutta siis, aina varajärjestelmä oltava. Vaikka sitä käyttöä ei niin paljon olekkaan.
Symbiam oli anuksesta. Se ei lähtenyt, Android vei markkinat. BlackBerry jyrää jossain päin, mutta se ei ole niin kovin suuri tekijä maailman markkinoilla, vaikka itse Ameriikan presidentti koitti mainostaa sitä. Nokku teki viisaan vedon winin kanssa, nyt sillä on mahdollisuuksia jenkkimarkkinoille. Se kun koittaa profiloitua "älypuhelinmerkiksi" Ja nyt on Apple porskutellut kuninkaana kukkulalla. Älykännyköineen ja taplettitietokoneneen.. Ohna se inovatiivista. Kandee hokata sellainenkin juttu. Nyt pula näyttöpaneeleista tapletteihin, Apple enekkotilannut melkein koko tulevan tuotannon.
Elikkäs siis Nokia typeryyksissään sekoili jokusen vuoden ja viimein älysi ottaa härkää sarvista. Nojoo, mitä kertoi, että uusi toimitusjohtaja on ollut mikkisoftalla duunissa ennen? Noksu voi vielä nousta suosta.
No pakko mainita, "pojat" tosiaan kertoo kaikenlaista. Mulla yhellä kaverilla pikkupaja, oisko alle kymmenen ukkoa duunissa. Meinas vaan, että symbiamin lopetus ei ole niille konkurssi, ne on aina vääntäneet myös swappia ja muutakin mobiilijuttua.
Niin, mä en ole koodari, vaikka nyt osaan kai vääntää hölömölö siina kuin kuka tahasa. Lisäksi Lingo ja ActionSkript, ja ihan samaalla lailla vääntyy moni muukin juttu, elikkäs kotinörttimeiningillä, vaikka nyt IT- alalla tullut oltuakin.
Ja mun mielipide, puhelin on puhumista varten. Muu joutavaa.
=DW=
Vaalimainos:
Äänestäkää ihmisten puoluetta!Mikä on SUN ihmisten puolueesi? Sun puoluees on MULKVISTIEN puolue! Ja enkä äänestä sitä!
- Putkivalo
Nokia C7, olen tyytyväinen, käytän kaikkia toimintoja. Navigaattoria tosin vähemmän, löydän paikallisesta postista ihan ittekin.
Ainut noissa kosketuspuhelimissa on, että ne on vähän liiankin herkät välillä hiplailulle. Kun puhuu, saattaa huomaamattomasti painaa korvaa niin että se samalla mykistää.
Oli tuossa opettelemista, ihan erilainen se on kuin vanhat nokiat. - Metronomi
Mulla on E90 eli kommunikaattori. Ollut kolme vuotta ja ei mitään vikaa kertaakaan. Ai niin, akun jouduin uusimaan vuosi sitten. Olen siihen edelleen tosi tyytyväinen ja ei vielä tarvetta vaihtamisiiin.
- RIMMIR
Aivan tavallista tarpeisiini käypää nokialaista. Mallista en tiedä kun sitä ei ole kaiverrettu tuohon puhelimen kuoreen. On tässä kamera ja radio ja kaikkea muuutakin.
Aivan kiva herätyskellokin. Tähän voi ostaa matkaliput , bussiliput ym. Aivan kätevä tavallisilla näppäimillä. Pääsis tällä internettiinkin vaan miksi ihmeessä?
. Olen kokopäivätöissä ja internetiä käytän kotona napsutellessani laptopia.
Akku kestää noin viikon kun en ole jatkuvasti puhelimen ääressä. Prepaid hieman rajoittaa juttelemista ulkomaille. (Rahat tahtovat loppua kesken juttelemisen :) ) "Läppä" nokialainen.
Tyyppiä en tiedä.
Oli hankittaessa 6 - 8 vuotta sitten halvin.
Käytän kaikkia tarvitsemiani ominaisuuksia.- Anjaniina.
Onko legendaarinen banaani?
7110? Anjaniina. kirjoitti:
Onko legendaarinen banaani?
7110?Ei harmaata haisua!
Käytössä kätevä. Näyttö kirkas ja sopiva värisokeallekin.
Puhelu- ja tekstiviestitoimintojen lisäksi olen "oikeasti" käyttänyt vain herätyskelloa.
Muu on ollut enemmän tai vähemmän, todellisuudessa vähemmän, leikkimistä.- ...
laiska-lasse kirjoitti:
Ei harmaata haisua!
Käytössä kätevä. Näyttö kirkas ja sopiva värisokeallekin.
Puhelu- ja tekstiviestitoimintojen lisäksi olen "oikeasti" käyttänyt vain herätyskelloa.
Muu on ollut enemmän tai vähemmän, todellisuudessa vähemmän, leikkimistä.Sivusta.
Se nokian varsinaisesti legendaarinen panaani oli mallia 8110 :
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.sota1.ru/images/models/large/nokia_8110-1.jpeg&imgrefurl=http://murobbs.plaza.fi/mobiililaitteet-ja-multimedia/599143-muita-vanhojen-luurien-kayttajia-2.html&usg=__YLVB_7Voz3F7W7JMtC-wOJ7_yec=&h=350&w=250&sz=13&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=9rX6Z3RgErZrBM:&tbnh=127&tbnw=91&ei=6BKXTeipOI7KtAbIh7nWBQ&prev=/search?q=nokia banaani&hl=fi&client=firefox-a&hs=4tf&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1366&bih=547&tbm=isch&prmd=ivns...
Sori, pitkä linkki. Se siis oli liukuvakantinen. Vähän sama asia kuin läppäkännyköissäkin. Näppäimet kanen alla, ei virhepainalluksia. Ja sitten kun puhelinta käyttää, kansi liuetettiin alas, että kuuloke oli korvan kohdalla ja mikki lähellä suuta. Iso menestys aikoinaan.
Sitten joku keksi, että kännykän pitää olla mahdollisimman pieni, että nuoriso, suurin käyttäjäryhmä, ostaa niitä mahdollisimman paljon. Nykyään läpällisetkin kännykät on aivan liian pieniä tavallisen miehen käteen :(
=DW=
Muista äänestää Ihmisten Puoluetta! - Anjaniina.
... kirjoitti:
Sivusta.
Se nokian varsinaisesti legendaarinen panaani oli mallia 8110 :
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.sota1.ru/images/models/large/nokia_8110-1.jpeg&imgrefurl=http://murobbs.plaza.fi/mobiililaitteet-ja-multimedia/599143-muita-vanhojen-luurien-kayttajia-2.html&usg=__YLVB_7Voz3F7W7JMtC-wOJ7_yec=&h=350&w=250&sz=13&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=9rX6Z3RgErZrBM:&tbnh=127&tbnw=91&ei=6BKXTeipOI7KtAbIh7nWBQ&prev=/search?q=nokia banaani&hl=fi&client=firefox-a&hs=4tf&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1366&bih=547&tbm=isch&prmd=ivns...
Sori, pitkä linkki. Se siis oli liukuvakantinen. Vähän sama asia kuin läppäkännyköissäkin. Näppäimet kanen alla, ei virhepainalluksia. Ja sitten kun puhelinta käyttää, kansi liuetettiin alas, että kuuloke oli korvan kohdalla ja mikki lähellä suuta. Iso menestys aikoinaan.
Sitten joku keksi, että kännykän pitää olla mahdollisimman pieni, että nuoriso, suurin käyttäjäryhmä, ostaa niitä mahdollisimman paljon. Nykyään läpällisetkin kännykät on aivan liian pieniä tavallisen miehen käteen :(
=DW=
Muista äänestää Ihmisten Puoluetta!Joo niin oli sekin, tarkoitin kyl tätä, aikas samanlainen ;))) 7110
http://tinyurl.com/3chm8pb
Oli kova sana aikoinaan pojalle saada tuo ;)
Joskus olen laskenut sen kännyköiden määrän joka huushollin kautta on kulkenut...massive. - Metronomi
Anjaniina. kirjoitti:
Joo niin oli sekin, tarkoitin kyl tätä, aikas samanlainen ;))) 7110
http://tinyurl.com/3chm8pb
Oli kova sana aikoinaan pojalle saada tuo ;)
Joskus olen laskenut sen kännyköiden määrän joka huushollin kautta on kulkenut...massive.Mulla oli tommoinen joskus, tai oikeastaan on edelleen ja se käy ja kukkuu tarvitessa. Oli ensimmäinen wap-puhelin ja ennakoivalla tekstinsyötöllä. Sitä ennen mulla oli Benefon Io, se oli muistaakseni eka puhelin jossa se ennakoiva T9 oli. Se Benefon oli semmoinen muovihärpäke että kesti mulla vajaan vuoden kun muutaman kerran korjattiin. Heitin sen muistaakseni Saimaaseen.
- Annaniina.
Metronomi kirjoitti:
Mulla oli tommoinen joskus, tai oikeastaan on edelleen ja se käy ja kukkuu tarvitessa. Oli ensimmäinen wap-puhelin ja ennakoivalla tekstinsyötöllä. Sitä ennen mulla oli Benefon Io, se oli muistaakseni eka puhelin jossa se ennakoiva T9 oli. Se Benefon oli semmoinen muovihärpäke että kesti mulla vajaan vuoden kun muutaman kerran korjattiin. Heitin sen muistaakseni Saimaaseen.
Aivan, se oli wap ;))) olin jo unohtanut tuon termin ;)
Mullakin tais olla yks benefon, sellanen muovinen sekin ja iso keskinappi, vedensininen ;))
Kaikkein ensimmäisin oli Motorolan Tag...sellanen musta läppäpuhelin, voi niitä aikoja ;)
Se söi liikaa akkua joten se vaihdettiin...johonkin...olisko ollut jo Phillips? Voisko olla ? NMT
äpällinen. Siis sellainen mistä avataan ensin kansi. Tykkään siitä kun se on kuin pieni rasia. Videointi on kiva ja käytän kaikkia ominaisuuksia kun lapsenlapsi 9v lähettelee niitä kuva ja puhe viestejä ja oon sit oppinut viimein vastaan niihinkin. Siinä touhussa akku tyhjenee äkkiä, niin ei oo kiva...
Lapsenlapselle ostin hipaisunäppäimillä toimivan vempaimen ja näyttää vakealta ja on isompi ja painavanpi ku mun siro simpukka. Ostan itselleni myös silti sellaisen, kun halun olla edistyksellinen ja oppia ton hipaisu jutun. Ei se hipaisu varmaan vikeaa olekkaan, mut ihmettelin kun se näyttö liikkuu jotenkin kun sitä pelkästään käänteleekin. AppleIpad kiinnostaa, mut tää vanha läppäri toimii vielä, niin tällä pärjään.- 8 + 8
Joku vanha Nokia mikälie. En käytä kaikkia ominaisuuksia, edes niitä vähiä . Ei ole kameraa, en pääse sillä nettiin. Vastaan puheluihin, soitan puhelut, kuuntelen vastaajasta viestit ja luen tekstarit. Muuta en tarvitse, koska sitä varten mulla on kolme tietokonetta :D
- ars kaP
Sama nokialainen on ollut käytössä n.8v.
"Käytätkö kaikkia sen ominaisuuksia? "
En tarvitse muuta kuin puhelimen.
Kameraa ainakaan ei ole, jos muita ominaisuuksia on, en niitä tunne:)) - köyhä mut ei kipee
Nokia 7070 Prism ollu jo reilu pari vuotta, halavalla sain tarjouksesta 40 ekee, näppärän pieni läppämalli mulle. Käytän vain puheluihin ja tekstareihin. Nettiinkin sillä pääsis, mutta mulla ei siihen tarvetta. Uuden hommaan sitten kun toi hajoo.
Oli aika hupaisa juttu silloin kun ton ostin, kun DNA-kaupassa myyjätyttö ei olisi tota mulle myynyt siksi kun tossa ei ole kameraa. Sain vartin väitellä miksi en tarvitse kamerakännyä ja viimein kun uhkasin ostaa toisesta liikkeestä, niin suostui myymään.Essolaisilla on Nokia!
Me essolaiset olemme vanhanaikaisia miehiä, ja siksi me käytämme Nokian puhelimia. Minulla on jo 90-luvulla hankittu Nokia 5110, ja se kuuluu vielä oikein hyvin. Hyvin se osaa aina yhdistää puhelun, kun vaimoni soittaa minulle Essolle, että ruoka on kotona valmista. Ei minunlla ole syytä vaihtaa puhelinta, sillä eivät sapuskat siitä parane.
PS. En ole enää viitsinyt kirjoittaa palstalle, sillä viimeisen uudistuksen jälkeen palstan ulkoasu on mennyt erittäin sekavaksi, ja käytettävyys on aivan onneton. Suomessa ei näytä olevan ohjelmointiosaamista.
- Harjoitus tekee...
6 v vanhaa Nokiaa.
> Oletko siihen tyytyväinen?
Joo.
> Käytätkö kaikkia sen ominaisuuksia?
Vastaaminen ja soittaminen sujuu jo ihan kivasti. Seuraavaks opettelen miten luetaan tekstiviestejä. - Anjaniina.
Nostalgian vuoksi piti ostaa Samsungin e600 jouluna kun sen löysin saksan ebaystä.
Tätä luuria ei Suomeen ole tuotukaan, tilasin sen Handyattackesta aikoinaan.
Kannessa on vilkkuvalo jonka väriä voi vaihtaa, puhelin kilisee kuin kristalli, kantta avatessa ja sulkiessa ;))
Tekniikka vanheni, mutta se on luotettava pikkuluuri, kuin koru ulkomuodoltaan, mahtuu kämmeneen ;)
http://tinyurl.com/3uka4vx Tavallista halpaa Nokialaista.
Käytän vain ja ainoastaa soittoihin ja viesteihin, olen tyytyväinen.
Mulla on muuten tässä läppärissäkin tosi monta reikää tuolla sivuilla, joten vähiin jää tämänkin kaikkien mahdollisuuksien käyttö.
Kerran kun oli ongelmia tämän kanssa ja soitin sellaisen pojan auttamaan, niin sillä silmät venähti että ompas kone.
Noo, kyllä tää mulle riittää kaikkeen siihen mitä tarviin :)Jaa on se jo vuosia vanha peruspuhelin, nokialainen. En käytä kuin puheluihin tai tekstareihin. Joskus harvoin olen niin ilman kunnon kameroita ollut että sillä on pakko ollut kuva ottaa ja musakin tulee aipparista mieluummin kuin kännykästä, nettiä selaan mieluumin koneelta, navigaatioon on oma parempi laitteensa, peleistä en välitä ollenkaan jne...
- Heikunkeikku
Mansikan punaisen kännykän otan kouraani, kun soitan tai lähetän tekstiviestiä.
Kännykkäni on luultavimmatusti kaikkein halvin, mitä kaupoista voi löytää.
Käytän sitä vain soittamiseen/vastaamiseen ja tekstiviestien lähettelemiseen.
Muita toimintoja en tarvitse.
Valokuvia otan erillisellä kameralla.
Joo, olen tyytyväinen. Vallan tyytyväinen. Seuraava puhelin on varmaankin samanlainen.- Hulda.
Juuri tuollainen peruspuhelin on minullakin, Nokian kännykkä. Soitan, vastaan, lähetän ja saan tekstiviestit. Lisäksi toimii joskus herätyskellona. Siinäpä ne, mitä puhelimeltani odotan ja toimii hyvin.
- :)
Tätä ketjua lukiessa huomaa että älypuhelin markkinat eivät kosketa enää tätä ikäryhmää :)
- sHmL
Heh, poikkeus vahvistaa säännön.
Olen pari viikkoa seurannut (salaa hymyillen) työkaverin (55v) tuskailua uuden älyaparaatin kanssa. Oppikoohan miesparka ikinä sitä käyttämään...
Harvinaisen osuvasti päättyy erään laitteen mainosteksti "...mitä sinä tällä tekisit"
Niinpä, en yhtään mitään:)) - ...
On niitä.
Kaikki riippuu käyttötarpeesta. Eritttäin harva ihminen todellisuudessa tarvitsee mitään hilavitkuttimia. Etenkin kun kaikilla alkaa olemaan tietokone.
Jos tarvii töissä, tai on muuten paljon liikenteessä, sitten on pakkokin olla, mutta ei ihminen tarvitse ihan kaikkia uusia leluja, mitä markkinoille ilmaantuu. Hah, itseä huvittanut, toinen kamerapuhelin menossa. Jonkun kerran kokeili, se siitä. Valokuvaamista varten kamerat. Aino hyöty jostain kamerakänyykästä on jos sattuu jokin kolari tai muuta, mitä varten tarvitsee dokumentaaariota. Valokuvaamisen kanssa kamerakännykällä ei ole paljoakaan tekemistä.
Ja pakkohan se on mainita. Olen käynyt valokuvanäyttelyssä, mikä oli kuvattu kännykameralla. Tosin ammattiputken kanssa. eli kännykkä oli toiminut ikäänkuin peränä.
=DW=
Muista äänestää Ihmisten Puoluetta! Luulen että viestissäsi on sana "enää" korvattava sanalla "vielä". Kyllä konservatiivikin tulee mukaan kun näkee että laitteet toimivat kuten pitääkin, nyt niissä on ollut vaikka mitä lastentauteja.
- ...
yohuuhkaja kirjoitti:
Luulen että viestissäsi on sana "enää" korvattava sanalla "vielä". Kyllä konservatiivikin tulee mukaan kun näkee että laitteet toimivat kuten pitääkin, nyt niissä on ollut vaikka mitä lastentauteja.
Mun käsittääkseni.
Siis vain sivusta seuraillut, mutta suurin ongelma on yhteyksissä. Mobiilikaista on tukkoinen. Hah, mullakin mobiiliyhteys tästä mökiltä, mutta tökkii niin perkuleesti. Ei yksinkertaisesti pääse 3G:hen, pakko vääntää edgellä. Jossain tsadissa, mobiili toimii hyvin,jos on maksanut enenpi kaistaa. Pöndellä ei välttämättä edes ole mobiiliyhteyksiä kaikkialla.
Mutta ei niissä luureissa itensänsä nyt niin paljon lastentauteja enää voi olla, vanha keksintö. Ja paranee vain, kun Noksu siirtyy Symbiamista Wintoosaan tulevaisuudessa. Enkä nyt oikein tajua koko "älypuhelin"- nimitystä Liian pieni ruutu, surkea kajari, liian pienet näpykät, helevetisti tarpeettomia ominaisuuksia jne. Ikinä koittanut surfailla netissä puhelimella? Mä kokeilin kerran vaimon puhelinta, joopajoo. Ihan perseestä huononäköiselle.
Taplettikoneet on se juttu, jos haluaa älypuhelimen. Niissä tosin ei vielä ole puhelinta :DDD
Mutta tämähän oli vaan mun mielipide. Hah, on mullakin datapaketti ostettuna kapulaan, ikinä en ole edes kokeillut, kun on edes jonkinlainen tietämyskone sylissä.
=DW=
Muista äänestää Ihmisten Puoluetta! ... kirjoitti:
Mun käsittääkseni.
Siis vain sivusta seuraillut, mutta suurin ongelma on yhteyksissä. Mobiilikaista on tukkoinen. Hah, mullakin mobiiliyhteys tästä mökiltä, mutta tökkii niin perkuleesti. Ei yksinkertaisesti pääse 3G:hen, pakko vääntää edgellä. Jossain tsadissa, mobiili toimii hyvin,jos on maksanut enenpi kaistaa. Pöndellä ei välttämättä edes ole mobiiliyhteyksiä kaikkialla.
Mutta ei niissä luureissa itensänsä nyt niin paljon lastentauteja enää voi olla, vanha keksintö. Ja paranee vain, kun Noksu siirtyy Symbiamista Wintoosaan tulevaisuudessa. Enkä nyt oikein tajua koko "älypuhelin"- nimitystä Liian pieni ruutu, surkea kajari, liian pienet näpykät, helevetisti tarpeettomia ominaisuuksia jne. Ikinä koittanut surfailla netissä puhelimella? Mä kokeilin kerran vaimon puhelinta, joopajoo. Ihan perseestä huononäköiselle.
Taplettikoneet on se juttu, jos haluaa älypuhelimen. Niissä tosin ei vielä ole puhelinta :DDD
Mutta tämähän oli vaan mun mielipide. Hah, on mullakin datapaketti ostettuna kapulaan, ikinä en ole edes kokeillut, kun on edes jonkinlainen tietämyskone sylissä.
=DW=
Muista äänestää Ihmisten Puoluetta!Jaa ei vai, no miksi sitten näihin iphoneihin piti tarttua ihan vissillä tavalla ettei vain yhteys katkea, miksi ne eivät kestä suomalaisia ulkolämpötiloja jne...
Suunnitteluvirheitä, lastentauteja....- Metronomi
Olet siinä mielessä oikeassa, että ennakkoluulottomuus, uteliaisuus ja uuden oppiminen ei ole enää 50 ryhmässä se vahvin alue. Pikemminkin vallalla on ennakkoluulot, muutosvastaisuus ja vähättely kaikkeen joka liittyy uuteen tekniikkaan. Tietysti vahvasti yleistäen.
Tyypillisiä kommentteja ovat että en tarvi, kukaan ei oikeasti tarvi, uusi tekniikka ei toimi tai on ihan turhaa jne, vaikka tosiasiassa kyse on että ei kiinnosta eikä viitsi opetella. Sen myöntäjä vaan antaa itsestään kuvan luovuttajana, joten tekosyiden keksiminen on jotenkin pienempi paha. Metronomi kirjoitti:
Olet siinä mielessä oikeassa, että ennakkoluulottomuus, uteliaisuus ja uuden oppiminen ei ole enää 50 ryhmässä se vahvin alue. Pikemminkin vallalla on ennakkoluulot, muutosvastaisuus ja vähättely kaikkeen joka liittyy uuteen tekniikkaan. Tietysti vahvasti yleistäen.
Tyypillisiä kommentteja ovat että en tarvi, kukaan ei oikeasti tarvi, uusi tekniikka ei toimi tai on ihan turhaa jne, vaikka tosiasiassa kyse on että ei kiinnosta eikä viitsi opetella. Sen myöntäjä vaan antaa itsestään kuvan luovuttajana, joten tekosyiden keksiminen on jotenkin pienempi paha.Kyllä asia on niin, että jos ihminen on nuoruudessaan ollut edelläkävijä ja kokeilunhaluinen, hän on sitä myös tässä iässä ja jos ihminen on ollut konservatiivi ja hidas lähtemään muutoksiin nuorena, tapa ei muuksi muutu myöhemminkään.
Suurempi syy siihen etteivät kaikki lähde mukaan on tässä iässä taloudellisissa mahdollisuuksissa. Jos ei ole rahaa, välttämättömyydestä tehdään hyve ja sanotaan ettei tarvitse. Muutoksen kaipuu tässä iässä ei ole yhtään nuoruusaikoja pienempi ja sen näkee nopeasti kun vilkaisee tämänkin palstan keskustelun teemoja: lähes kaikki haikailevat jotakin muutosta elämäänsä.
Toki jos puhutaan nimenomaan älypuhelimista, ne on suunniteltu nuorisolle. Jos taas puhutaan autoista, juuri tämänikäiset ostavat alleen citymaasturit ja uudet urheiluautot, vain siksi että rahaa on. Toinen avainsana on käytettävyys: jos sitä on ajateltu, vanha ostaa heti. Nuori ostaa siksi kun kavereillakin on eikä ilman kehtaa olla.- Metronomi
yohuuhkaja kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että jos ihminen on nuoruudessaan ollut edelläkävijä ja kokeilunhaluinen, hän on sitä myös tässä iässä ja jos ihminen on ollut konservatiivi ja hidas lähtemään muutoksiin nuorena, tapa ei muuksi muutu myöhemminkään.
Suurempi syy siihen etteivät kaikki lähde mukaan on tässä iässä taloudellisissa mahdollisuuksissa. Jos ei ole rahaa, välttämättömyydestä tehdään hyve ja sanotaan ettei tarvitse. Muutoksen kaipuu tässä iässä ei ole yhtään nuoruusaikoja pienempi ja sen näkee nopeasti kun vilkaisee tämänkin palstan keskustelun teemoja: lähes kaikki haikailevat jotakin muutosta elämäänsä.
Toki jos puhutaan nimenomaan älypuhelimista, ne on suunniteltu nuorisolle. Jos taas puhutaan autoista, juuri tämänikäiset ostavat alleen citymaasturit ja uudet urheiluautot, vain siksi että rahaa on. Toinen avainsana on käytettävyys: jos sitä on ajateltu, vanha ostaa heti. Nuori ostaa siksi kun kavereillakin on eikä ilman kehtaa olla.Ihan hyviä pointteja sinullakin. Noista älypuhelimista vielä sen verran, että ei niitä kaikkia ole ainoastaan nuorisolle suunniteltu. Kyllä sitä aikuisetkin haluavat päästä nettiin puhelimella, ottaa kuvia tai käyttää GPS:ää, ainakin osa. Ja se sukupolvi jotka nyt ovat 30-40 iässä käyttävät puhelinta myös pelaamiseen. He kun ovat lapsista asti koneilla pelanneet, niin se on heille ihan jokapäiväistä viihdettä.
- .k-löÄ;*
Käyttäisin sellaista, jolla voisi soittaa ja vastaanottaa puheluita sekä lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä. Mutta ei sellaisia tahdo kaupasta löytää.
- pi påio
u i j
- YELLOW ROSE
pi påio kirjoitti:
u i j
3510 on paras! En tarvitse mitään hienouksia enkä kommervenkkejä puhelimeeni! Riittää kun on helppokäyttöinen soittaa ja tekstata! Hankalaa kun kyseistä merkkiä ei ole enää myynnissä mutta onneksi minulla on muutama pahan päivän varalle! Vanhassa vara parempi ja tiedänpä tapauksen että uusi hypernykyaikainen laite jäi käyttämättä monimutkaisuutensa takia!
- leiikiväpoika((((((
6110 Nokia = lienee 15 v . Nyt ostin 1€ 5230 mallin , nyt sitten harrastelen ja
öpettelen kaikki herkut . Aivan ajankuluksi . - vanhapiika 1961malli
Kuukausi sitten tuli hankittua HTC wildfire, jotta pysyisi vähän kehityksen mukana. Vanha puhelin oli Nokian mikälie halpisläppä (hinta tais olla tarjouksessa vuosia sitten n.40€) joka alkoi pahasti jumia tekstareiden kanssa, multimediaa ei ollut koskaan suostunut lähettämäänkään...
Periaatteessa puhelin/tekstari toimintojen lisäksi jatkuvassa käytössä on ollut herätyskello, tarvittaessa laskin. Uudelle kosketusnäyttöiselle anroidille ei siis suurempaa tarvetta, mut pelottaa, että putoaa kokonaan kyydistä...
Halvin mahdollinen nettipaketti on puhelimessa, aluksi tuli opettelumielessä surffailtua, mutta nyt en juurikaan ole nettiä tarvinnut. Liittymä kaivannee siis päivitystä halvempaan?
...varmin puhelin kännykkäaikana lie mulla ollut Nokia 3310. Vuosien varrella vaan akku hyytyi ja uusi ei kestänyt sitäkään :) Luuri on kyllä edelleen tallessa ? en tiä miksi.
Ensimmäinen oli Philips, jonka merkkiä en muista. Söpö ja siro ulosvedettävällä antennilla...hmmm...sen jälkeen Erikson jossa kahdeksikkoja, oliko 8888 tai sinnepäin. Sen jälkeen Nokiaa muutama ja nyt irrottautuminen siis Nokiasta HTC:hen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376