Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Serveri ja Iida

87k

Ihme ettei kukaan ole muuten huomannut, että salkkareissa esiintyvä Serveri ja iida on sisaruksia.

no eipä ole eka kerta, kun työpaikka on saatu "tutun kautta"

33

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka iida?

      kuka iida?

    • Että näin...

      Sekä iidan että severin rooliin oli kyllä paljon muitakin hakioita, joten ei sillä sisaruudella mitään tekemistä asian kanssa varmastikaan ollut.

    • 87k

      Oikeastaan viimeiaikoina on ollut "avoimessa haussa" vain ja ainoastaan Talebanin rooli (haettiin mukaan noin 15 v poikaa, tuskin se kukaan muukaa on) ja eikös tämä Talebanin näyttleijä ollut kanssa jonkun sarjassa olevan sukulainen tms. mutta kuitenkin oli avoimessa haussa.

      Eli Serveri on tullut sarjaan tuttavien/suhteuden kautta ja sitten isosisko huomannut "ei perkele, toihan saa rahaa paaaljon enemmän kuin minä" ja suhteiden kautta saatiin hänellekin varmaan vähän pidempi työkeikka salkkareihin.

      No ei sen sijaan, toihan on vieläkin lähes joka firmassa normaalia että ekaksi katotaan tutut, tutun tutut yms. ja sitten vasta laitetaan ilmoitus työministeriön tms sivulle.

      Voihan se tietenkin olla että tuo sarjaan haettu 15v poika olisi joku muu kuin Talevan, mutta tuskin, onhan siitä jo reilui vuosi kun siihen hommaan haettiin, ja Talebanin tulo sopisi juuri hyvin tuohon....

      Ja kyllä, usko pois, sillä sisaruudella oli tekemistä, että tuli valituksi tuohon hommaan.

      uskon vahvasti että jos joku kuollut "hahmo" haluaisi takaisin sarjaan, niin hän myös siihen pääsisi. halusihan sergein näyttelijäkin kovasti takas töihin, ja sen takia jopa hahmo parantui kummasti, vaikka oli pysyvästi halvaantunu

      • Kkimibou

        Tale eli Emil hallberg on Helena Ahti-hallbergin poika.


    • sf

      eiköhän ne molettam oo saanu roolinsa ihan omilla taidoillaan! jos oot kateellinen niin hae itse äläkä avaudu netissä!

    • 87k

      "hae itse"

      Ei onnistu, koska mulla ei ole koulutusta alalle, eikä myöskään ketään tuttua,eikä edes tutun tuttua joka esiintyisi salkkareissa.


      No sehän on totuus, että vieläKIN työpaikat saadaan suhteiden kautta.

      Eipä taidan meidänkään firmaan olla palkattu koskaan ketään "ulkopuolista" aina joku on tuntenut jonkun jotain kautta, ja näinollen päässyt mukaan tiimiin, ja uusi jäsen on taas tuntenut muutamia, jotka on tuntenut muutamia ja tähän malliin.

      Ainut mikä mua "kiskittää" on se, että laitetaan paikka avoimeen hakuun, ja silti palkataan se tuttu...

    • .

      Ei kiki voi hakea salkkareihin näyttelijäksi, ei sinne sentään susi rumat homot pääse.Ja ei talea näyttelevän äiti helena ahti hellberg tai joku sinne päin näyttele salkkareissa!Mene itkemään muualle.

    • sfdfsdsd

      severinkin rooli oli ihan avoimessa haussa. sarjaan haettiin n. 6 v poikaa samoihin aikoihin ku tätä n. 15 vuotiasta poikaa

      • 87k

        Missäs sitten sitä Serverin roolia haettiin, ei ainakaan salkkareiden nettisivuilla...


    • 87k

      Oikeastaan olen harvinaisen söpö, olen lyhyt (157) ikäisekseni (23v), painan vain 60 kiloa, söpö tukka, ja söpö naama, seksuaalinen suuntautuminen tuskin vaikuttaa valintakriteereihin.

      Mutta tässä on kaksi muttaa miksi en sinne pääse.

      A: mulla ei ole näyttelijän koulutusta

      B: ei ole ketään tuttavaa mukana salkkaritiimissä

      • takkari

        "olen lyhyt (157) ikäisekseni (23v)"
        Vieläkö kasvat pituutta?


    • hahaha lol

      Eikö sulla oo parempaa tekemistä?! Hanki elämä!!!

    • 87k

      Eikös sulla ole Sunnuntaina kello 8:40 muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne...

      Ei näköjään

      • Eikö sulla

        ole muuta tekemistä klo 10.27, kuin kirjoitella tänne...


      • 87k
        Eikö sulla kirjoitti:

        ole muuta tekemistä klo 10.27, kuin kirjoitella tänne...

        Ei oikeastaan ole, koska se on ihan normaalia että Sunnuntaisin ollaan herätty jos siinä kymmenen jälkeen....


      • revival...
        87k kirjoitti:

        Ei oikeastaan ole, koska se on ihan normaalia että Sunnuntaisin ollaan herätty jos siinä kymmenen jälkeen....

        Missä on määritelty normaali sunnuntaiherätys? Annapa faktatietoa!


      • 87k
        revival... kirjoitti:

        Missä on määritelty normaali sunnuntaiherätys? Annapa faktatietoa!

        SFS-6002 standardi kertoo, että sunnuntaina kuuluu herätä 10:00-13:00, ei keskellä yötä


    • Oletkö sä nörtti?

      serveri on palvelin, salkkareissa on Severi

      • et?

        Niin? onhan sarjassa puhuttu myös nimistä tale ja ami, ei ne ole "oikeita nimiä" ne on lempinimiä, ihan kuten serverikin on severin lempinimi, ymmärrätkö?


      • .
        et? kirjoitti:

        Niin? onhan sarjassa puhuttu myös nimistä tale ja ami, ei ne ole "oikeita nimiä" ne on lempinimiä, ihan kuten serverikin on severin lempinimi, ymmärrätkö?

        Miten kukaan voi olla noin pihalla kuin 87k?Uskoisit jo, et pääse salkkareihin näyttelijäksi!Joten lopeta asiasta itkeminen ja ole mies, ainiin ei homo ole mies.


      • 87k
        . kirjoitti:

        Miten kukaan voi olla noin pihalla kuin 87k?Uskoisit jo, et pääse salkkareihin näyttelijäksi!Joten lopeta asiasta itkeminen ja ole mies, ainiin ei homo ole mies.

        Johan minä sanoin

        "Ei onnistu, koska mulla ei ole koulutusta alalle, eikä myöskään ketään tuttua,eikä edes tutun tuttua joka esiintyisi salkkareissa."

        Ymmärrätkö, vaikka paikka tulisi avoimeen hakuun, sen saisi kuitenkin joku tutun tuttu


    • hmm..

      Serveri? :D

    • lopeta jo :D

      87K vittu sä oot nolo! Mee itkee äidilles! Sulla ei oo selkeesti mitään elämää ku jaksat täällä olla kokoajan itkemässä jos jollain mulla on onni suonut, eikä sulla. Vajoo oikeesti maan alle. Ketä kiinnostaa jos salkkareissa on sisarukset? hieno homma se vaan on, jos samasta perheestä on useampi päässyt samaan sarjaan! voisit kokeilla olla välillä positiivinen ja iloinen toisten puolesta... huhhuh sun kanssas, ei mitään järkeä sun touhussas.

    • asddsfdj

      "87K vittu sä oot nolo! Mee itkee äidilles! Sulla ei oo selkeesti mitään elämää ku jaksat täällä olla kokoajan itkemässä jos jollain mulla on onni suonut, eikä sulla. Vajoo oikeesti maan alle. Ketä kiinnostaa jos salkkareissa on sisarukset? hieno homma se vaan on, jos samasta perheestä on useampi päässyt samaan sarjaan! voisit kokeilla olla välillä positiivinen ja iloinen toisten puolesta... huhhuh sun kanssas, ei mitään järkeä sun touhussas. "

      Täysin samaa mieltä!!!!

      • 87k

        Miksi puhut keskenäsi nimimerkeillä lopeta jo :D ja asddsfdj oikeen oli ruhtinaaliset neljä minuttia väliä noilla kirjoituksilla.

        No kukin tavallaan..

        Taisit itse hakea tohon talebanin näyttleijän rooliin, kun noinpal suutuit...


    • .

      Joo, mene vajaa älyinen 87k sinne minne aurinko ei paista.Olet vajaa älyinen, ymmärrätkö?Hanki elämä, ymmärrätkö?

    • hopparigangsta

      Nii, 87k!!!!! VITTU, me ollaan kovii ja ollaan sua vastaan, me ollaan rehellisii perussuomalaisii, salkkarit on hyvä ohjelma kun siin o muotii ja jiri vittu, lopeta jo whineemine, 87k!

    • DissaajaNumberOne

      Se julkinen haku, jossa haetitin noin 15-vuotiasta komeata , pitkää ja jalkapallo- jääkiekko taustaista poikaa. Tämä täsmäsi kyllä Janneen

      - Tale on : Ruma , lyhyt , ei mitään kokemusta urheilusta.

    • huppusuppu

      no eikä ole vaan rosa ja rufus on mutta ei iida ja severi nyt herran tähden toinen on sievinen ja toinen on joku ihmeellinen mustonen

    • näin ennen

      Onhan niitä lähiskulaisia ollut salkkariessa.

      Jukka Salinia esittävän Jouko keskisen tytär Silja Jonna keskininen oli ihan oikeastikkin isä ja tytär.

      sakun isä eli Jasper Pääkkösen isä Seppo pääkkönen oli vähän aikaa sarjassa.

      teini sofiaa esittänyt Tia Ilmasen pikkusisko Jaana ilmanen oli kaukovaaran perheessä.

      • 87k

        On on, mutta haettiinko noihin silloin hommia avoimen haun kautta?

        Eli ongelma on se, että työpaikka oli JULKISESSA HAUSSA KAIKILLE mutta silti palkattiin se "tutun tuttu" hommiin


    • jessi3

      Niimpä ihme

    • Anonyymi

      Onks kukaan huomannu, että sun PURSIMIEHENKADUNKIN nollabitti on deletoitu?
      Sun pommikytkin on TUHOTTU ALUEELTA: SUOMI!

      AMEN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe