Onko kellään kokemuksia mokomasta paikasta?
KÄvin siellä kerran asioimassa ja kokemus oli tyrmäävä.Odotin asiantuntevaa neuvontaa ymv mutta aika heikkoa oli asiakaspalvelu.Myytävien kasvien laatu surkeaa,istutuksen jälkeen ei enää saanut kasveja elpymään.Rahoja taikka vastaavaa korvausta ei tullut.
On aika taas pian istutuksille.MIstä hyvä puutarhamyymälä löytyisi etelä-suomen alueelta?
Kiitokset etukäteen hyvistä vinkeistä.
Perennataimisto Heino Rasimus,Salo
5
2486
Vastaukset
- katsoen tuntee...
varmaan mikä tahansa kuin tuo mainitsemasi, kyllä sen silmämääräisesti näkee mitkä on laatutaimia,
- viherrakentaja80
Valittettavasti kuvaamasi myymälä ei ole vähittäisasiakkaita varten, koska kyseessä tukkumyymälä. Siksi ei varmaan erillistä asiakaspalvelua tai siihen sopivia tiloja..Tuossakin tilanteessa olisi varmaan kannattanut kenties keskustella kyseisen/-ten omistajien kanssa.. Itse toimin tukkualalla ja olen ollut erittäin tyytyväinen iloiseen asiakaspalveluun, hyviin, laadukkaisiin kotimaisiin taimiin jo monien vuosien kokemuksella.
- yrittäjä
Myyvät halvalla kunnille mitä sattuu.
- Ammattilainen
Höpö höpö, Suomen parhaita taimistoja. Asiallinen ja hyvä palvelu. Suunnattu nimenomaan YRITYSASIAKKAILLE!
- Lipore
Ammattilainen kirjoitti:
Höpö höpö, Suomen parhaita taimistoja. Asiallinen ja hyvä palvelu. Suunnattu nimenomaan YRITYSASIAKKAILLE!
Laatu ei aina ole tasaista tuossa firmassa, vaikka enimmäkseen hyvää jälkeä tuleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029