Saudi-Arabiassa pidätetty intialaisia kristittyjä hartauden harjoittamisesta
Kaksi intialaista kristittyä miestä, jotka työskentelivät Riyadhissa, Saudi-Arabia, on pidätetty äskettäin ja tuomittu 45 päiväksi vankeuteen. Maaliskuun 11. päivänä (2011) Vasantha Sekhar ja Nese Yohan hakattiin ja pidätettiin Bathan kaupungissa. Heitä syytettiin "käännytystyöstä".
Vangitsemisen yhteydessä heidän asunto tyhjennettiin. Paikallisen kristityt uskovat, että heidät pidätettiin koska he olivat harjoittaneet kristillisiä hartaustilaisuuksia yksityisesti omassa asunnossaan.
Toisen pidätetyn työnantaja on palauttanut hänelle passinsa ja antanut hänelle lopputilin. Hänet myös karkotetaan maasta. Toinen pidätetystä odottaa tietoa oikeuden päätöksestä ja työstään.
Tapauksesta toimitetun raportin mukaan lukuisia Saudi-Arabiassa työskennelleitä intialaisia kristittyjä on pidätetty ja karkotettu maasta viime vuosien aikana.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2011/04/saudi-arabiassa-pidatetty-intialaisia.html
Saudi-Arabia
ihmisoikeus
1
116
Vastaukset
- olisivat onnelisia
että pääse pois sieltä. Saudi-Arabiassa ei ihmisoikeuksia tunneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416