Hyvä testi.

.

37

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      Economic Left/Right: -5.00
      Social Libertarian/Authoritarian: -4.41

    • Economic Left/Right: -7.25
      Social Libertarian/Authoritarian: -5.13

      Näyttää Dalain akan poika Llama olevan samoilla linjoilla. Pitänee hankkia joku tuulimylly, jota vastaan tapellia...

      • "kunnon" jännä

        Ihmisille kunnon ihminen on yliauttavainen mielistelijä, joka täyttää kaikkien vaatimukset, minä en itse arvosta sellaista, vaan mietin syvempiä tarkoitusperiä kun tämä pelkkä näkyvä ei minulle selitykseksi riitä!


      • avaaja.

        Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
        GWB kanssa samoissa;)


      • Varmaan trolli mutta
        avaaja. kirjoitti:

        Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
        GWB kanssa samoissa;)

        On aika uskomaton ajatus, että tästä maasta löytyisi joku, jonka mielestä Yrjö Puska tyhmempään rinnastetuksi tuleminen on positiivista...


      • avaaja. kirjoitti:

        Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
        GWB kanssa samoissa;)

        Eli testin perusteella uskovainen on riistokapitalisti ja valtaosa ateisteista siellä Gandhin kanssa samoilla linjoilla, pitävät huolta lähimmäisistäänkin. Eikös nuo arvot nyt mene toisin päin kuin yleensä luullaan :D


    • Siellä jossain Dalai Laman ja Nelson Mandelan välimaastossa.

      Economic Left/Right: -6.25
      Social Libertarian/Authoritarian: -5.49

    • NimikerkkiABCHuolto

      annoin peräti 20 senttiä jollekin juopolle joten voitin jeejeeeeee.

      en ole saatanan naisen hakkaaja kuten Jukkalan Mika.

      • ihmisille riittäviä

        Tuo ei riitä taivaaseen pääsemiseen...! Pitäisi olla uskoa.


      • Yks hailee!
        ihmisille riittäviä kirjoitti:

        Tuo ei riitä taivaaseen pääsemiseen...! Pitäisi olla uskoa.

        Jos siellä taivaassa on tämänoloista sakkia, niin mieluummin menisinkin minne tahansa muualle...
        http://www.youtube.com/watch?v=6UMP3AK5jwo


    • ihmisille riittäviä

      Itselläni on aviomieheneä Usko. Se riittää. ihmisille riittäviä

    • readmorethanonebook

      Economic Left/Right: -8.50
      Social Libertarian/Authoritarian: -7.59

      Win.

      • mnmn57578

        Mikä win??
        Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti?


      • mnmn57578
        mnmn57578 kirjoitti:

        Mikä win??
        Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti?

        Karitsa tulee ja kuola valuu.. ÖÖÖÖRK


      • readmorethanonebook
        mnmn57578 kirjoitti:

        Mikä win??
        Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti?

        Katsoppas huviksesi missä Stalin sijaitsee tuolla asteikolla.
        Jos et tiedä mitä eroa on kommunistilla ja anarkistilla niin olet idiootti.


    • Aatami9 (ei kirj.)

      Economic Left/Right: -7.25
      Social Libertarian/Authoritarian: -7.18

      EPIC WIN. I won the internetz!

      • xgvbnjumk,lö-

        Ääärikomu;)


      • 21
        xgvbnjumk,lö- kirjoitti:

        Ääärikomu;)

        Aika tarkalleen Gandhin kanssa samoissa.


      • .
        21 kirjoitti:

        Aika tarkalleen Gandhin kanssa samoissa.

        Hihut huutelee vaan kommunisteista.


    • Economic Left/Right: -6.12
      Social Libertarian/Authoritarian: -3.74

      Gandhin ja Nelson Mandelan kanssa oltiin näemmä samoilla linjoilla.

    • ++++++++++++++

      Economic Left/Right: -2.12
      Social Libertarian/Authoritarian: -3.69

    • ++++++++++++++

      "Jos olet kunnon ihminen niin saat yli viisi"

      Onko sillä oikeasti merkitystä onko ihminen enemmän vasemmalla tai oikealla vai enemmän liberaali tai autoritaari kun puhutaan hyvyydestä?

      "itse sain 6,05"

      Molemmista?

      • beenthere ei kirj.

        On, ja paljon onkin.


    • beenthere ei kirj.

      Economic Left/Right: -6.75
      Social Libertarian/Authoritarian: -6.87

      Mandelan, Gandhin ja Dalai Laman seurassa ollaan. Ei siis paha. Siihen ainoaan tavoittelemisen arvoiseen nurkkaan onneksi päädyin.

      • Kantapää

        "Hahah kyllä minua nauratta te ateistit kuinka kommareita olette."

        Tuo yleistämisesi on vähän sama, kuin jos joku sanoisi että kaikki oikeistolaiset ovat ylimielisiä porvarisikoja, jotka saavat elantonsa töidensä teettämisestä muilla. Tuollainen yksisilmäinen yleistäminen ja leimaaminen henkilön poliittisen sijoittumisen perusteella on oikeasti yksi vittumaisimpia piirteitä mitä ihmisen persoonassa voi olla..
        Lisäksi tuo kommariksi haukkuminen on käytännössä käänteinen natsikortti, joka kielii lähinnä kyvyttömyydestä keskustella asiallisesti ja muodostaa järkeviä argumentteja..


      • rmtob ei kirj.

        Minä en saanut.


      • Taas yksi ääliöhihu, joka ei ymmärrä, mitä kommunisti tarkoittaa ja sitten toitottaa papukaijana kristillisen oikeiston propagandaa.


      • No jaa...

        Ensimmäinen asia mikä Gandhista tulee mieleen on sekin joku homojuttu...

        Mistä näitä oikeen sikiää?


    • Your political compass
      Economic Left/Right: -6.50
      Social Libertarian/Authoritarian: -3.49

    • herttainenhertta

      Economic Left/Right: -6.25
      Social Libertarian/Authoritarian: -4.41

    • Tosimies.

      Economic Left/Right: 6.20
      Social Libertarian/Authoritarian: 6.15

    • Olen siis huono ihminen =)

      Economic Left/Right: -3.38
      Social Libertarian/Authoritarian: -3.33

    • Olly

      Economic Left/Right: 2.0
      Social Libertarian/Authoritarian: -2.66

      Eh, pitääkö nyt tuntea itsensä hyväksi vai huonoksi.....? En taida viitsiä välittää.

    • No jaa....

      Economic Left/Right: -8.12
      Social Libertarian/Authoritarian: -7.38

    • ei muuta

      En vain löytänyt kamelia.

    • näintäällä

      Economic Left/Right: -5.51
      Social Libertarian/Authoritarian: -0.92

    • Hieman myöhässä, mutta laitetaan kuitenkin...


      Economic Left/Right: -8.62
      Social Libertarian/Authoritarian: -6.51

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe