Jos olet kunnon ihminen niin saat yli viisi, itse sain 6,05.
Olenkin todella hyvä ihminen.
http://www.politicalcompass.org/test
Hyvä testi.
37
238
Vastaukset
- ?????
Economic Left/Right: -5.00
Social Libertarian/Authoritarian: -4.41 Economic Left/Right: -7.25
Social Libertarian/Authoritarian: -5.13
Näyttää Dalain akan poika Llama olevan samoilla linjoilla. Pitänee hankkia joku tuulimylly, jota vastaan tapellia...- "kunnon" jännä
Ihmisille kunnon ihminen on yliauttavainen mielistelijä, joka täyttää kaikkien vaatimukset, minä en itse arvosta sellaista, vaan mietin syvempiä tarkoitusperiä kun tämä pelkkä näkyvä ei minulle selitykseksi riitä!
- avaaja.
Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
GWB kanssa samoissa;) - Varmaan trolli mutta
avaaja. kirjoitti:
Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
GWB kanssa samoissa;)On aika uskomaton ajatus, että tästä maasta löytyisi joku, jonka mielestä Yrjö Puska tyhmempään rinnastetuksi tuleminen on positiivista...
avaaja. kirjoitti:
Ootte te aika kommereita, minulla oli sentää plussaa.
GWB kanssa samoissa;)Eli testin perusteella uskovainen on riistokapitalisti ja valtaosa ateisteista siellä Gandhin kanssa samoilla linjoilla, pitävät huolta lähimmäisistäänkin. Eikös nuo arvot nyt mene toisin päin kuin yleensä luullaan :D
Siellä jossain Dalai Laman ja Nelson Mandelan välimaastossa.
Economic Left/Right: -6.25
Social Libertarian/Authoritarian: -5.49- NimikerkkiABCHuolto
annoin peräti 20 senttiä jollekin juopolle joten voitin jeejeeeeee.
en ole saatanan naisen hakkaaja kuten Jukkalan Mika.- ihmisille riittäviä
Tuo ei riitä taivaaseen pääsemiseen...! Pitäisi olla uskoa.
- Yks hailee!
ihmisille riittäviä kirjoitti:
Tuo ei riitä taivaaseen pääsemiseen...! Pitäisi olla uskoa.
Jos siellä taivaassa on tämänoloista sakkia, niin mieluummin menisinkin minne tahansa muualle...
http://www.youtube.com/watch?v=6UMP3AK5jwo
- ihmisille riittäviä
Itselläni on aviomieheneä Usko. Se riittää. ihmisille riittäviä
- readmorethanonebook
Economic Left/Right: -8.50
Social Libertarian/Authoritarian: -7.59
Win.- mnmn57578
Mikä win??
Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti? - mnmn57578
mnmn57578 kirjoitti:
Mikä win??
Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti?Karitsa tulee ja kuola valuu.. ÖÖÖÖRK
- readmorethanonebook
mnmn57578 kirjoitti:
Mikä win??
Miinuksellahan tuo meni,kuinka joku voi olla noin kiero kommunisti?Katsoppas huviksesi missä Stalin sijaitsee tuolla asteikolla.
Jos et tiedä mitä eroa on kommunistilla ja anarkistilla niin olet idiootti.
- Aatami9 (ei kirj.)
Economic Left/Right: -7.25
Social Libertarian/Authoritarian: -7.18
EPIC WIN. I won the internetz!- xgvbnjumk,lö-
Ääärikomu;)
- 21
xgvbnjumk,lö- kirjoitti:
Ääärikomu;)
Aika tarkalleen Gandhin kanssa samoissa.
- .
21 kirjoitti:
Aika tarkalleen Gandhin kanssa samoissa.
Hihut huutelee vaan kommunisteista.
Economic Left/Right: -6.12
Social Libertarian/Authoritarian: -3.74
Gandhin ja Nelson Mandelan kanssa oltiin näemmä samoilla linjoilla.- ++++++++++++++
Economic Left/Right: -2.12
Social Libertarian/Authoritarian: -3.69 - ++++++++++++++
"Jos olet kunnon ihminen niin saat yli viisi"
Onko sillä oikeasti merkitystä onko ihminen enemmän vasemmalla tai oikealla vai enemmän liberaali tai autoritaari kun puhutaan hyvyydestä?
"itse sain 6,05"
Molemmista?- beenthere ei kirj.
On, ja paljon onkin.
- beenthere ei kirj.
Economic Left/Right: -6.75
Social Libertarian/Authoritarian: -6.87
Mandelan, Gandhin ja Dalai Laman seurassa ollaan. Ei siis paha. Siihen ainoaan tavoittelemisen arvoiseen nurkkaan onneksi päädyin.- Kantapää
"Hahah kyllä minua nauratta te ateistit kuinka kommareita olette."
Tuo yleistämisesi on vähän sama, kuin jos joku sanoisi että kaikki oikeistolaiset ovat ylimielisiä porvarisikoja, jotka saavat elantonsa töidensä teettämisestä muilla. Tuollainen yksisilmäinen yleistäminen ja leimaaminen henkilön poliittisen sijoittumisen perusteella on oikeasti yksi vittumaisimpia piirteitä mitä ihmisen persoonassa voi olla..
Lisäksi tuo kommariksi haukkuminen on käytännössä käänteinen natsikortti, joka kielii lähinnä kyvyttömyydestä keskustella asiallisesti ja muodostaa järkeviä argumentteja.. - rmtob ei kirj.
Minä en saanut.
Taas yksi ääliöhihu, joka ei ymmärrä, mitä kommunisti tarkoittaa ja sitten toitottaa papukaijana kristillisen oikeiston propagandaa.
- No jaa...
Ensimmäinen asia mikä Gandhista tulee mieleen on sekin joku homojuttu...
Mistä näitä oikeen sikiää?
Your political compass
Economic Left/Right: -6.50
Social Libertarian/Authoritarian: -3.49- herttainenhertta
Economic Left/Right: -6.25
Social Libertarian/Authoritarian: -4.41 - Tosimies.
Economic Left/Right: 6.20
Social Libertarian/Authoritarian: 6.15 Olen siis huono ihminen =)
Economic Left/Right: -3.38
Social Libertarian/Authoritarian: -3.33- Olly
Economic Left/Right: 2.0
Social Libertarian/Authoritarian: -2.66
Eh, pitääkö nyt tuntea itsensä hyväksi vai huonoksi.....? En taida viitsiä välittää. - No jaa....
Economic Left/Right: -8.12
Social Libertarian/Authoritarian: -7.38 - ei muuta
En vain löytänyt kamelia.
- näintäällä
Economic Left/Right: -5.51
Social Libertarian/Authoritarian: -0.92 Hieman myöhässä, mutta laitetaan kuitenkin...
Economic Left/Right: -8.62
Social Libertarian/Authoritarian: -6.51
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466