Saatanan valtaistuin KURJISTAA

Ei Ilmestyskirjassa lainkaan puhuta Roomasta, mutta sanotaan Pergamon
seurakunnan sijaitsevan siellä, missä saatanan valtaistuin on. Pergamon on
Turkissa, jossa siis saatanan valtaistuin on. Jeesuksen ja Johanneksen
aikoihin Pergamon oli Rooman vallan POLJETTAVANA, kun Pergamon viimeinen
kuningas Attalos lll testamenttasi kuolinvuoteellaan Pergamon Roomalle alusmaaksi. Mutta voimme tänään havaita, että Pergama on vankasti Turkin
hallussa ja pysyy. Turkki pitää omastaan vahvasti kiinni kuin saatana.
Kaiken kaikkiaan islam pitää kerettiläisinä toisarvoisina ei-islamisteja.
Kurdistan on kurjsitan ...

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=321907

Kyllä muinainen babylonia vetää kovasti yhtä köyttä uskonnollispoliittisen islamin kautta ja näyttää siltä, että tuo babel on nousukierteessä. Kun Jeesus totesi turkkilalueella sijaitsevan saatanan valtaistuimen, otaksun,
että siellä ammutaan lähtölaukaus lopunajan kahinoihin ja irakilaisseutu
lähtee innolla mukaan ...

Ilm. 2:13
Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.

Teidän luonanne siellä missä saatana asuu - mitäpä se muuta tarkoittaa kuin että samalla seudulla, ei toki seurakunnassa, jota Jeesus kehaisee.
Ja Eufrat sijaitsee Irakissa.

Ilm. 9:14
ja se sanoi kuudennelle enkelille, jolla oli pasuna: "Päästä ne neljä enkeliä, jotka ovat sidottuina suuren Eufrat-virran varrella".

Ilm. 16:12
Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.

Näin näen, en silti hyökkäile islamia vastaan, mutta haluan korostaa, että
Jeesus, jota islam pitää pienimpänä profeettana, on minun mielestäni
profeetoista suurin, koskapa osoittaa voimansa hyvyydellä ja on enemmän
kuin profeetta.

KURDISTAN -- http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurdistan

Kurdit ovat islamille samaa kuin muinoin samarialaiset Israelille - halveksittuja.

18

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhat ja yksi

      Attalos kolmannesta on vielä pitkämatka ja monta sotaa ja ajassakin n, 250 vuotta Pergamon tapahtumiin joista Uusi testamentti kertoo.
      Siihen aikaan vielä kaupunki oli pitkälti Kreikkalainen vaikka Rooman valta olikin jo laajennut sinne.
      Rooman vallasta oli vaaralliste kirjoitella Uuden testamentin kirjoitusten syntyaikoina ja niinpä Juhannes pukeeksin ennustuksensa salaisuuden verhoon Babylon on oikeasti Rooma Joh. ilm.17:5.

      Se ei tee kuitenkaan Adventistien tulkintaa oikeaksi vaan se päin vastoin kertoo Adventistien erehtynen täydellisesti tulkinnassaan .

      Samoin kuin sinäkin Antti olet erehtynyt kuvittelemaan jotta Raamattu kertoisi jotain nykyisyydestä ja tai tulevaisuudesta niin ei valitettavasti ole .
      Raamattu ei tiedä tulevaisuudesta yhtään mitään , se mitä selittelette se on täyttä puppua.

      • tuhat ja yksi

        Olen hulestunut jo Antti !

        (Ethän sinä ole vain ja myös kirkon palamista ennustanut , niinkuin Bebedi ?)

        Oikea paikka on se missä arvelen sinun nyt viipyvän on tutkiminen ,
        DANIELIN UNET, tulkintaa
        Danielin kirjan muuttumattomasta tapahtumasta ihmiskunnan historiassa.

        Kuules Antti jos Israelilaisille ja Juudankansalle eli juutalaisille ei olisi Assuria ja Babylon ja myöhemmin Rooma asettanut rajoja valtapyrkimyksien täytämiseksi jotka he olivat itselleen asettaneet murhanhimoisen ,vainoharhaisen (muotisana) NARSISTISEN keksimänsä Jumalansa nimiin suoritettavien päämäärien toteuttamiseksi.
        Et siäkään täällä pällistelisi Juutalaiset olisivat tappaneet kaikki joka ikisen heitä vastustavan kansan sukupuuttoon , ( esiisiesi geeniperimä ei liene heettiläisen ja moabilaisen sekaksnsan juutalaisten perimän kanssa sama.)

        Rippeit jäljellä on,- Juutalaisten Narsisti Jumalasta on vielä mm, selvimmin näkyvissä Islamilaisessa vallankumouksessa ,jota on lähteneet tukemaan mm,YK n, 35 valtion ja vielä suuremman määrän kansallisuuksia on siinä
        mukana.


      • PAKKO OIKAISTA TIETÄMÄTÖNTÄ TUHANNEN JA YDHEN SADUN SEPITTÄJÄÄ

        // Attalos kolmannesta on vielä pitkä matka ja monta sotaa ja ajassakin n, 250 vuotta Pergamon tapahtumiin joista Uusi testamentti kertoo.
        Siihen aikaan vielä kaupunki oli pitkälti Kreikkalainen vaikka Rooman valta olikin jo laajennut sinne. //

        Jos tutustuisit Wikipöediaan ja muihin tietokirjoihin, huomaisit, ettei Pergamon
        ole Kreikan tai Rooman tai paavin keskus. Ateena ja Rooma ovat niitä.
        Vuosiluvutkin korjaantusiivat, kun viitsisit ottaa selvää ja Ilmestyskirjassa
        puhutaan Pergamosta lopunajassa vielä enemmän kuin muinaisuudessa.
        Pergamo on nyt taas oma itsensä eli Turkilla ja nimeltään Pergama.
        Sijaitsee siellä, missä saatanan valtaistuin on.

        PÄÄMINISTERIVAALIT

        Monet kristityt äänestävät tietysti kristillisdemokraatteja. Mutta ne kristityt,
        jotka pitävät tällä kertaa painavampana asiana sitä tosiasiaa, että nämä
        ovat pääministerivaalit, äänestävät joko demareita tai keskustaa.
        Nimittäin, jotka tahtovat, että Kiviniemi jatkaa Stubbin ja Kataisen politiikan
        takuunaisena, äänestävät Keskustaa, jotta se pysyisi suurimpana puolueena
        eli pääministeripuolueena. Sen sijaan ne, jotka tahtovat, että kansan syviä
        tuntoja heijastava Urpilainen nousisi pääministeriksi, äänestävät demareita,
        jotta se nousisi pääministeripuolueeksi. Nyt on selvät kuviot politiikassa.
        Eikä ole hassumpaa äänestää perussuomalaisiakaan, sillä se saattaa
        saada ennen kokoomusta äänestäneiltä niin paljon ääniä, että pudottaa
        kokoomuksen neljänneksi puolueeksi.

        Suomesta ei saa tulla maa, jossa saatanan valtaistuin on sillä tavalla, että
        talousmahti määrää poliitikkoja. Meidän pitää sijoittaa ihmisiin, eikä
        pörssikeinotteluun.

        Kuulehan 'tuhat ja yksi' , Kreikka on konkurssin partaalla, ei siitä ole
        rahanpalvonnan saatanaksi, siellä ei saatanan valtaistuin ole, ei babylonkaan.

        Kovasti yritit harhauttaa, 'tuhat ja yksi' , sillä mainitsemaasi aikaan hallitsi
        Pergamonia Attalos l, eikä Attalos lll.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Attalos_I

        Attalos lll testamenttasi 133 eKr Pergamon Roomalle, sillä hänellä ei ollut
        lapsia, mutta hän tykkäsi Roomasta. Niinpä Pergamo oli Jeesuksen ja
        Johanneksen aikaan Rooman alusmaa, maksoi veroa Roomalle.
        Mutta tänään Pergamo (Pergama) pysyy Turkilla ja on turkkilaismielisempi
        kuin koskaan.

        // Attalos III oli Pergamonin viimeinen kuningas. Hän hallitsi vuosina 138 eaa. - 133 eaa. Ei tiedetä tarkalleen millä tavalla Attalos III oli sukua häntä edeltäneelle Attalos II:lle. Attalos III oli kuitenkin paljon kiinnostuneempi lääketieteestä ja botaniikasta kuin Pergamonin hallitsemisesta. Koska hänellä ei ollut omia lapsia testamenttasi hän koko valtakuntansa Rooman valtakunnalle. //
        ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Attalos_III )


      • Kunnia oikealle Ju
        AnttiVKantola kirjoitti:

        PAKKO OIKAISTA TIETÄMÄTÖNTÄ TUHANNEN JA YDHEN SADUN SEPITTÄJÄÄ

        // Attalos kolmannesta on vielä pitkä matka ja monta sotaa ja ajassakin n, 250 vuotta Pergamon tapahtumiin joista Uusi testamentti kertoo.
        Siihen aikaan vielä kaupunki oli pitkälti Kreikkalainen vaikka Rooman valta olikin jo laajennut sinne. //

        Jos tutustuisit Wikipöediaan ja muihin tietokirjoihin, huomaisit, ettei Pergamon
        ole Kreikan tai Rooman tai paavin keskus. Ateena ja Rooma ovat niitä.
        Vuosiluvutkin korjaantusiivat, kun viitsisit ottaa selvää ja Ilmestyskirjassa
        puhutaan Pergamosta lopunajassa vielä enemmän kuin muinaisuudessa.
        Pergamo on nyt taas oma itsensä eli Turkilla ja nimeltään Pergama.
        Sijaitsee siellä, missä saatanan valtaistuin on.

        PÄÄMINISTERIVAALIT

        Monet kristityt äänestävät tietysti kristillisdemokraatteja. Mutta ne kristityt,
        jotka pitävät tällä kertaa painavampana asiana sitä tosiasiaa, että nämä
        ovat pääministerivaalit, äänestävät joko demareita tai keskustaa.
        Nimittäin, jotka tahtovat, että Kiviniemi jatkaa Stubbin ja Kataisen politiikan
        takuunaisena, äänestävät Keskustaa, jotta se pysyisi suurimpana puolueena
        eli pääministeripuolueena. Sen sijaan ne, jotka tahtovat, että kansan syviä
        tuntoja heijastava Urpilainen nousisi pääministeriksi, äänestävät demareita,
        jotta se nousisi pääministeripuolueeksi. Nyt on selvät kuviot politiikassa.
        Eikä ole hassumpaa äänestää perussuomalaisiakaan, sillä se saattaa
        saada ennen kokoomusta äänestäneiltä niin paljon ääniä, että pudottaa
        kokoomuksen neljänneksi puolueeksi.

        Suomesta ei saa tulla maa, jossa saatanan valtaistuin on sillä tavalla, että
        talousmahti määrää poliitikkoja. Meidän pitää sijoittaa ihmisiin, eikä
        pörssikeinotteluun.

        Kuulehan 'tuhat ja yksi' , Kreikka on konkurssin partaalla, ei siitä ole
        rahanpalvonnan saatanaksi, siellä ei saatanan valtaistuin ole, ei babylonkaan.

        Kovasti yritit harhauttaa, 'tuhat ja yksi' , sillä mainitsemaasi aikaan hallitsi
        Pergamonia Attalos l, eikä Attalos lll.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Attalos_I

        Attalos lll testamenttasi 133 eKr Pergamon Roomalle, sillä hänellä ei ollut
        lapsia, mutta hän tykkäsi Roomasta. Niinpä Pergamo oli Jeesuksen ja
        Johanneksen aikaan Rooman alusmaa, maksoi veroa Roomalle.
        Mutta tänään Pergamo (Pergama) pysyy Turkilla ja on turkkilaismielisempi
        kuin koskaan.

        // Attalos III oli Pergamonin viimeinen kuningas. Hän hallitsi vuosina 138 eaa. - 133 eaa. Ei tiedetä tarkalleen millä tavalla Attalos III oli sukua häntä edeltäneelle Attalos II:lle. Attalos III oli kuitenkin paljon kiinnostuneempi lääketieteestä ja botaniikasta kuin Pergamonin hallitsemisesta. Koska hänellä ei ollut omia lapsia testamenttasi hän koko valtakuntansa Rooman valtakunnalle. //
        ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Attalos_III )

        Saatanan valtaistuin oli keisarivallan aikana Pergamossa, mutta tämä valtaistuin siirrettiin Roomaan, Jossa tälle valtaistuimelle tehtiin jopa Vaticaani valtio. Rooman keisari lahjoitti valtansa Jumalana Rooman johtavalle Piispalle. Tälle piispalle annettiin tunnustukseksi arvonimi Jumalan pojan viran sijainen. Mistään kirjoituksisa ei käy julki, että Jeesus olisi koskaan nimennyt itseen ketään viran sijaista! Tämä on totinen totuus.

        Lisäksi tällä Isäpiispalla on annettu valta muuttaa lakeja ja muuttaa aikoja ja myös vuoden aikoja. Itsellään Jeesuksellakaan ei ollut koskaan näin suurta valtaa muutella mitään lakeja.

        Erityisesti tämä kaikkien kirkkokuntien johtaja seurakunta kerskaa, siitä, että hänen valtansa on pystynyt mitätöimään, jopa Kristuksen antaman sapatinkin, ja hän on ihan omalla voimallaan tehnyt Tämän JHWH antamasta Sapatista työpäivän. Lisäksi hän on antanut tälle Jumalan antamalle sapatille nimen Juutalaisten sapatti. Olen vain huomannut tämän kirkkoruhtinaan ottaneen haltuunsa suuremmat valtuudet, mitä Kristuksella on koskaan ollut.

        Eipä siis ole mikään ihme, että kokomaailma seuraa ihmetelle Petoa, joka on itselleen noin mahtavan voiman saanut. Minä Ihmettelen sitä, että Jopa Protestantitkin, jotka lausuvat aina sanan partta Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkin he Rooman vallan kunnioituksen edessä unohtavat todellisen Jumalan kunnioituksen {}


      • tuhat ja yksi
        Kunnia oikealle Ju kirjoitti:

        Saatanan valtaistuin oli keisarivallan aikana Pergamossa, mutta tämä valtaistuin siirrettiin Roomaan, Jossa tälle valtaistuimelle tehtiin jopa Vaticaani valtio. Rooman keisari lahjoitti valtansa Jumalana Rooman johtavalle Piispalle. Tälle piispalle annettiin tunnustukseksi arvonimi Jumalan pojan viran sijainen. Mistään kirjoituksisa ei käy julki, että Jeesus olisi koskaan nimennyt itseen ketään viran sijaista! Tämä on totinen totuus.

        Lisäksi tällä Isäpiispalla on annettu valta muuttaa lakeja ja muuttaa aikoja ja myös vuoden aikoja. Itsellään Jeesuksellakaan ei ollut koskaan näin suurta valtaa muutella mitään lakeja.

        Erityisesti tämä kaikkien kirkkokuntien johtaja seurakunta kerskaa, siitä, että hänen valtansa on pystynyt mitätöimään, jopa Kristuksen antaman sapatinkin, ja hän on ihan omalla voimallaan tehnyt Tämän JHWH antamasta Sapatista työpäivän. Lisäksi hän on antanut tälle Jumalan antamalle sapatille nimen Juutalaisten sapatti. Olen vain huomannut tämän kirkkoruhtinaan ottaneen haltuunsa suuremmat valtuudet, mitä Kristuksella on koskaan ollut.

        Eipä siis ole mikään ihme, että kokomaailma seuraa ihmetelle Petoa, joka on itselleen noin mahtavan voiman saanut. Minä Ihmettelen sitä, että Jopa Protestantitkin, jotka lausuvat aina sanan partta Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkin he Rooman vallan kunnioituksen edessä unohtavat todellisen Jumalan kunnioituksen {}

        Ihmeellistä on tuo asioitten vääntäminen!

        >>> Eipä siis ole mikään ihme, että kokomaailma seuraa ihmetelle Petoa, joka on itselleen noin mahtavan voiman saanut. Minä Ihmettelen sitä, että Jopa Protestantitkin, jotka lausuvat aina sanan partta Raamattu ja ainoastaan Raamattu, mutta kuitenkin he Rooman vallan kunnioituksen edessä unohtavat todellisen Jumalan kunnioituksen {} >>>

        - Peto keksintö nykyaikaan Raamatun kertomuksista.
        - Protestantithan ova markkinoineet Raamattua "VIRHEETTÖMÄNÄ JUMALAN SANANA" ( ei kä esittämällä'si tavalla).


    • tuhat ja yksi

      >>> Attalos kolmannesta on vielä pitkämatka,,,, >>>>
      >>> Kovasti yritit harhauttaa, 'tuhat ja yksi' , sillä mainitsemaasi aikaan hallitsi
      Pergamonia Attalos l, eikä Attalos lll. >>>
      >>> // Attalos III oli Pergamonin viimeinen kuningas. Hän hallitsi vuosina 138 eaa. - 133 eaa.>>>

      Entä sitten Hannibal ?
      ja Antiokhos Suuri ?

      Ja eaa. tarkoittaa aikaa ennen kuin munkki Dinosysos määritteli "Jumalan Pojan neitseestä sikiämis ajankohdan"

      Joo olisi pitänyt olla n, 200 vuotta! Pyydän anteeksi 50 vuoden virheen.

      Muuten korjaan sinun pahan väärinkäsityksen Kreikka ei olekkaan konkurssissa vaan Kreikan valtio on hoitanut huonosti tulokehityksensä jättänyt kansan riistämisen liian vähälle ja näin ei ole menojensa täyttämiseen saanut riittävästi tuloja.

      Suomessa taas ollaan paremmalla tolalla täällä on yhtä suuret velat kuin Kreikallakin ja noista velkarahoista jaellaan muille valtioille pudjettivajeen täyttämiseksi takuita ja varallisuutta.

      Mitä pirua se Turkin "Attalos" muuten Kreikkaan liittyy ?

    • Oikaistaanpa tilapäistä (kertakäyttötyyppi?) nimimerkkiä 'tuhat ja yksi' -

      Sillä Pergamo ei ole kreikkalaismielinen tahi roomalaisten kamu vaan
      punaisen puolikuun maihin lukeutuvalle Turkille uskollinen on ollut
      iät ja ajat.
      Se että Attalos lll testamenttasi 133 eKr Pergamon Roomalle, sillä hänellä ei lapsia - se ei tee pergamonilaisista kreikkalais- tai roomalaismielisiä,
      pikemminkin päinvastoin - turkkilainen babylon-hegemonia vahvistuu.
      Libyankin rauhanasiassa joudutaan nyt neuvottelemaan Turkissa, sillä
      turkkilaiset pitävät turkkilaisuuden puolta Libyassakin, Taitavat olla entisiä
      pergamonilaisia ne lukuisat turkkilaiset, jotka Libyassa sanovat painavan sanansa.

      'tuhat ja yksi' (kok.?) aivan turhaan puolustaa Kreikan hallitusta, joka on
      kansalta keräämänsä verorahat antanut muutaman mutkan kautta
      itseään lähempänä oleviin taskuihin ja nyt valtio on lähes konkurssissa.

      Suomella on niin vähän velkaa toistaiseksi, että kelpaamme takaamaan
      heikoimpia eurooppalaisia pankkeja (lue: pankkiireja), vaikka ei mielestäni
      ole lainkaan viisasta toimintaa. Jos Niinistö olisi vielä rahaministeri, niin
      velkamme olisi aina vain pienempi ja silti leipäjonot pienemmät.
      Vertauskuvallisesti sanottuna Katainen tapattaa köyhät nälkään ja rahamiehet
      liikalihavuuteen. Köyhät vaivoissaan tekee itsareita, rahakkaat turhautuneina.
      Olemme kärkimaa niin hyvinvoinnissa kuin itsemurhatilastoissa.

      // Mitä pirua se Turkin "Attalos" muuten Kreikkaan liittyy ? //

      No ei mitenkään 'pirua' sillä siellä missä Pergamo on, siellä on pirun
      valtaistuin eikä Kreikassa. Attalos vain vahvistaa asian, sillä vaikka Pergamossa oli useiden kreikkalaisten jumalien alttarit, niin Attalos
      testamenttasi Pergamon Kreikan silloiselle pääkilpailijalle / viholliselle:
      Roomalle. (Ei Paavin Roomalle vaan keisarin) Viimeisinkin pergamolainen
      alttari, Zeuksen, on siirretty Berliiniin, joten ei Pergamolla ole mitään tekemistä eurooppalaisen uskonnollisuuden kanssa tai Turkilla.
      Joten saatanan valtaistuin ei ole kreikkalaisuutta tai roomaaisuutta, vaan
      punaisen puolikuun uskonnollispoliittiseen meininkiin jotenkin liittyvää.
      Tässäpä tuli tuhat ja yksi oikaisua / tietoa.

    • tuhat ja yksi

      Ei se enää ole.
      >>> No ei mitenkään 'pirua' sillä siellä missä Pergamo on, siellä on pirun
      valtaistuin eikä Kreikassa. Attalos vain vahvistaa asian, sillä vaikka Pergamossa oli useiden kreikkalaisten jumalien alttarit, niin Attalos,, >>>

      Kreikan ja Rooman Jumalat on murskattu Kristinuskon toimesta sorakasoiksi ja uusien rakennusten raakaaineeksi joitain osia on varastoitu tulevien sukupolvien ihmeteltäviksi museoihin ja muutama pylväs ja epämääräine kivikasa on niistä jäljellä paikanpäälläkin.

      Tuo Kristinuskon kulttuurien tuhoaminen jatkuu edellenkin, mm Irakissa on Islamin uskoinen maa ja kansa laitettu alistettuun asemaan , heidän Jumalansa johtaja , - Saddam on hirtetty !
      Katso kuka rakentaa ja kuka tuhoaa , jo UKKn, aikana Suomi rakensi Irakissa , ei tuhonnut, mitä tekee UKKn, oppipoika Paavo Väyrynen hän rakentaa ,- kävi juuri sopivasti vaalien alla Irakissa katsomass infrastuktuuria Paavo Haluaa kauppaa ja ei kaihda mitään hyviä virkapaikkojakaan jo niihin pyydetään , itseään hän ei sanojensa mukaan tyrkytä ei väkisellä aja asioita sellaiseen tilanteeseen jotta toisilla on melkein pakko.
      Paavo rakentaa mutta valhePaavo VääräVoideltu oli ujutamassa Suomen muitten salaliittolaisten kanssa Irakin vastaiseen kampanjaan nimellä "koaliitio" vaalien alla on sanotta va jotta heidän koko kolmen peressan entisen pressan , - yhden kylläkin nykyisen joka on täysin ulalla miten tulisi olla ja miten mennä, mutta Ahti sanoo jotta Minä olen sitä mieltä ja jotta Minä Minä tekisin ja ,Minä Minä en tekisi ja kuiten kin kovin sotaisa olisi jos olisi mahdollisuuksia rysäyttää oikein kunnolla mutta onneksemme ei oo ja kansassamme on vielä jonkin verran viisautta ettei mikään kansamme kokoinen valtio ole vihollisemme tuhansien kilometrien päässä jota jo nyt ahdisteleen n, 35 valtiota heidän öljyvarojensa tähden.

      >>>Joten saatanan valtaistuin ei ole kreikkalaisuutta tai roomaaisuutta, vaan
      punaisen puolikuun uskonnollispoliittiseen meininkiin jotenkin liittyvää.
      Tässäpä tuli tuhat ja yksi oikaisua / tietoa.>>>

      Punainen puolikuu on vastaavanlainen järjestö kuin Punainenristikin.
      Uskonto on lyänyt leimansa tuonkin järjestön toimintaperiaatteisiin , vaikka sen perustaja oli täysin humaani auttaessaan.

      Siellä missä varallisuutta liikuu sinne uskonnon rosvoava vaikutus ulottuu ja uskonnon viittaan naamioituneet rosvot uskontokunnasta riippumatta menevät ja kaappaavat varallisuutta omien tarkoitusperiensä tukemiseen.

      Punainen puolikuu toimii Islamilaisissa maissa ja silloin heidän on helpompi hyödyntää niitä varoja ja ohjata haluamallaan tavalla Ja tosiprein punainenristi / kristinuskoiset.

      Viisas Antti oikaise?

    • Punaisen islamin (=punaisen puolikuun) maat tunnustautuvat punaisiksi,
      mutta niin on krístinuskoa tunnustavat maat myös, suurinpiirtein sanottuna
      ovat punaisen ristin maita, sillä ...

      kristinusko on verisen ristin evankeliumia - minkä sydän tunnustaa,
      sen veri puhdistaa. On vain niin että islamin punaisuus viittaa siihen,
      että silmä silmästä, hammas hampaasta. Sensijaan kristinuskossa yksi
      on kärsinyt rangaistuksen kaikkien puolesta.

      • tuhat ja yksi

        Ja on vieläkin.
        >> kristinusko on verisen ristin evankeliumia ->>

        Muu viestissäsi olikin vähintäänkin kyseenalaistettavaa.


    • >> kristinusko on verisen ristin evankeliumia ->>

      Niin toivottavasti on mahdollisimman monen kristityn kohdalla todellakin veristä!
      Sillä 'ilman verenvuodatusta ei ole anteeksiantamusta', joten kristitty on pelkkä
      nimikristitty, ellei hän usko VEREN evankeliumiin, vaan on uskonnollisuus
      hänelle vain ideologiaa, teologista ideologiaa, niinkuin esim. alex-kasille.

      Aloitus koski saatanan valtaistuinta ja siiellähän on myös, saatananpalvonnassa, hyvin tärkeä sijansa erilaisilla verisillä rituaaleilla ja
      uhraamisilla. Mutta kristinuskossa on yksi kertakaikkiaan uhrattu kaikkien
      puolesta. Ainutlaatuinen siisti asia!

      • ®

        S:nan valtaistuin on viittaus http://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones

        Tuohon järjestöön kuuluu mahtimaailman silmäätekevät järjestään.
        Heillä on tavoitteena uusi maailmanjäiesty s "nwo".

        Väärä profeetta, jota he vihaavat on islam.


      • tuhat ja yksi

        >>> Aloitus koski saatanan valtaistuinta ja siiellähän on myös, saatananpalvonnassa, hyvin tärkeä sijansa erilaisilla verisillä rituaaleilla ja
        uhraamisilla. Mutta kristinuskossa on yksi kertakaikkiaan uhrattu kaikkien
        puolesta. Ainutlaatuinen siisti asia!


      • JvsI

        On pakko ottaa kantaa koskien verisiä rituaaleja. Itse miellän ehtoollisen myös veriseksi rituaaliksi. Ehtoollisviini kuvaillaan Jeesuksen vereksi joka on vuodatettu puolestamme. Sitä me siis juomme. Ja syömme Jeesuksen ruumista ehtoollisleivän muodossa. Kristinuskossa on uhrattu kyllä, mutta silti veri rituaali on osa kristinuskoa. Eroammeko siis esittämistäni saatananpalvojista paljonkaan?


      • Jvsl .lle...
        JvsI kirjoitti:

        On pakko ottaa kantaa koskien verisiä rituaaleja. Itse miellän ehtoollisen myös veriseksi rituaaliksi. Ehtoollisviini kuvaillaan Jeesuksen vereksi joka on vuodatettu puolestamme. Sitä me siis juomme. Ja syömme Jeesuksen ruumista ehtoollisleivän muodossa. Kristinuskossa on uhrattu kyllä, mutta silti veri rituaali on osa kristinuskoa. Eroammeko siis esittämistäni saatananpalvojista paljonkaan?

        Paljon on vielä Jvsl. llä sanaa kuunneltava, että ymmärtää asian.

        Ensimmäiseksi sinun on sisäistävä asia, millainen on se Jumalan valtakunta, mihin ihminen luotiin.
        Sieltä tullaan ajatukseen synti ja mitä synti on.
        Myös suhteesi Jumalaan, vaatii sen selvittämisen, jossa löydät luotuna paikkasi
        Jumalan edessä.
        Tullaan paikalle parannus ja kääntymys, kuka on maksanut syntivelkasi.
        Jos ei parannusta haluta, mikä on synnin palkka.

        Kaikessa on keskustelu siitä, kun luodaan Uusi taivas ja maa, sekä iankaikkinen elämä, kuinka se on mahdollista omalla kohdalla, koska tämä elämä tällaisena ei voi olla pyhä ja se todellisuus, joka täyttäisi ihmisen todellisen elämäntarpeen, iankaikkisesti. Näitten asioiden äärellä, kun olet noissa päässyt riittävän pitkälle, niin alat ymmärtämään ehtoollisen merkityksen.

        Kuka on vuodattanut kenekä veren.

        jne.

        Jos näitä ei ymmärrä, on aivan pihalla, kuin käkikello asoista ja puhuu noin pehmoisia asioissa, syystä, kun ei tiedä.


    • JvsI

      Saatanan valtaistuimen sijaintia ja kätyreitä on hankala osoittaa sormella näinä päivinä. Raamatussa on vääristä profeetoista esitetty esimerkkejä ja minun mielestä ne sopii aika moneen "leiriin". Leireillä tarkoitan islamilaisia sekä juutalaisia. Israelissa on kovassa nousussa tämä sionismi joka on sanana muodikas ja yhdistetään kaikkiin juutalaisiin. Eivät kaikki juutalaiset toki ole sionisteja, mutta Israelin päättävät elimet vaikuttavat olevan. Jokaisen sodan takana tuntuu olevan juutalainen pankkiiri suku. Jos ei sodan lietsojana niin ainakin rahoittajana hyötyvänä.

      Maailman suurimpia rahoituslaitoksia ja niiden johtohenkilöitä tutkiessa törmätään usein juutalaisiin. He ovat korkeissa asemissa ja täten vastuullissakin myös.

      Juutalaisten korkeat asemat eivät jää pelkästään rahoituslaitoksiin.
      Kuitenkin rahoituslaitoksilla on erittäin suuri valta lähes kaikkeen. Raha pyörittää tätä nyky maailmaa.

      Siksipä jos miettii tätä Israelin ja juutalaisten pyhää sotaa islamilaisia vastaan.
      Uskonnollisin silmin tämä on uskonnollista sotaa jota raamattu kuvaa.
      Toiselta kantilta tässä sodassa on vain kyse rahasta. Islamilaisilla on rahaa ja heillä on omat suljetut rahoituslaitoksensa joihin Juutalaisomisteisilla ei ole vielä täyttä valtaa. Tämä juutalaisten pyhä sota on juurikin sitä, että valloitetaan ja demokratisoidaan. Toisin sanoen vallataan rahoitusmarkkinoita juutalaisten valtaan.

      En mitenkään syytä juutalaisia pahoiksi. Ainakaan kaikkia. Rahan ahneus vaan on vallannut monet heistä. Liittyisikö Israelin perustaminen jotenkin näihin Raamatun vääriin profeettoihin? Mielestäni kyllä.

      Itse uskon Jumalan ja Raamatun sanaan. En osoita sormella ketään pahaksi. En asetu seisomaan kenenkään tai minkään uskontokunnan taakse ja totea, että tämä on se ainut ja pyhä. Raamattu on varoittanut. Pitää olla valppaana ja silmät avoinna.

    • Weltsu..

      On parasta katsoa kaikkien peiliin, löytyy syyllinen sieltä, ei niinkään voi juutalaisia syyttää kaikesta.

      ts. mielenkiintoista on ajatella lähtökohtaa, eli sodan syttymistä taivaassa.

      Taistelu on piemys ja valkeus, välillä.

      Voitammeko me, on taas kyse, kenen joukoissa seisomme.

      Tuossa pöydällä on paksu kirja "sodankäynnin historia".

      Ratsastan ajatukseni siihen, kun mongolit Ts´ingis-kaanin heimolaiset hyökkäsivät Eurooppaan, eivät Pyhän maan ristiretkeläistenkuningaskunnan kristityt ammattisoturit pärjänneet.
      Taistelijat tuolta olivat raivoisia ja olisivat valloittaneet Euroopan. Heidän [mongolien] riveissään oli Turkkilaisia, urhoollisimpia, lujaa joukkoa, olevia taistelijoita, jotka hallitsivat hevoset ja sen päältä taistelun, se olisi ollut voittoisa etu..
      Siinäpä olisi hävitty taistelu, ellei ollut vastavoimassa Mamelukkien joukossa myös näitä turkkilaisia. Turkkilaiset olivat kasvaneet yhteen hevostensa kanssa, että jopa sanottiin heidän naistensa tulleen raskaaksi hevosten selässä ja jopa synnyttäneen siellä hevosen selässä.

      Tällä ajatuksella kerron sen, että me ihmisenä emme voi voittaa taistelua pahaa vastaan itse, vaan tarvitsemme voittajan joukkoomme, eli Jeesuksen, sekä taivaallisen sotajoukon. Meidän vastustajamme on muuten meitä vahvempi ja vain Kristuksessa voimme voittaa pahan.

      Siksi vain täällä oikea valinta johtaa siihen, että kenen riveissä voi kertoa voitosta ja milloin saavutetaan se päämäärä, rauhan valtakunta.

    • "SAATANAN VALTAISTUIN KIRJISTAA" - se oli aloitukseni otsikko.
      Joku vastaili näinkin:

      ## On parasta katsoa kaikkien peiliin,
      löytyy syyllinen sieltä,
      ei niinkään voi juutalaisia syyttää kaikesta. ##

      Niinpä. Ei saatanan valtaistuin todellakaan ole Israelissa tai juutalaisissa tahi juutalaisuudessa. Saatanan valtaistuin vaikuttaa kaikkialla, missä on TOTTELEMATTOMUUTTA. Se on tottelemattomuutta, että jumalisuuden sijaan tottelemme houkutusta pahaan. Jotkut sanovat, ettei käskyjä ole; muutamat jopa väittävät, että laki on pahasta.

      Jo Vanhassa Testamentissa meitä käsketään tekemään hyvää, ei pahaa. Israelilaisia käsketään kohtelemaan muukalaisia niinkuin olisivat omia.
      Ja Israelissa asuvat paletiinalaisethan lopulta, Messiaan palatessa, sulautetaan juutalaisiin. (Sak. 9:7) Uudessa Testamentissa rakkaus käskee (vaatii) meitä, 2.Kor.5:14.

      Ne, jotka tekevät pahaa, sanovat, että he vain tottelivat herrojen määräyksiä. Jotkut vetoavat jopa semmoiseen, että paholainen käski ja katsovat olevansa syyttömiä. Me kristityt toimimme aivan toisin. Me pyrimme rakkauden tekoihin ja sanomme, että teimme vain velvollisuutemme, olemme ansiottomia. Emme syyllistä rakkauden käskyjä tai lakia, mutta sensijaan annamme sille kaiken kunnian.
      Ja niinhän se onkin, ettei kukaan omassa voimassaan hyvää tee, mutta pahaa kylläkin varsin helposti. Meissä jokaisessa istuu niin saatanan valtaistuin kuin myös Kristuksen. Antakaamme Kristuksen olla Herra päätöksenteossamme!
      Ja päätöksentekohan ei ole mielipiteitä vaan on sanoista tekoihin.

      En milloinkaan unohda Kai Arasolalta kuulemaani luonnehdintaa:
      raja ei kulje missään muualla, se kulkee sydämessä Ja hän tarkoitti tällä ensisijaisesti valintaa pyhyyden ja tekopyhyyden välillä. Onhan niinkin, että tekopyhät puolustelevat itseään ja pyhät sitävastoin pyrkivät oikeisiin TEKOIHIN.
      Turun Mikaelinseurakunnan kirkkoherra, joka on tullut tunnetuksi erityisesti suojapaikan tarjoamisesta pakolaisille, toteaa, että on aivan eri asia puhua lähimmäisenrakkaudesta kuin että sitä lähimmäisenrakkautta todella harrastaa.

      Luuk. 17:10
      Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:
      'Me olemme ansiottomia palvelijoita;
      olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."

      1.Kor.9:16
      Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!
      17 Sillä jos vapaasta tahdostani sitä teen, niin minulla on palkka; mutta jos en tee sitä vapaasta tahdostani, niin on huoneenhaltijan toimi kuitenkin minulle uskottu.

      Antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe