Adventistien erehtymättömyys?

menestysteol. harha

Miksi 7. päivän adventistit pitävät erityisesti adventistipastorit itseään eryhtymättöminä?

Nyt on Kantolakin löytänyt vertaistukiryhmän adventisteista vaikka hänellä saatana pyörii jatkuvasti hänen päässään / "päissään"?

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fniss!

      Sinä varmaan tunnustat nyt erehtyneesi?

      • Fniiskuttajalle

        Saatana myös pitää itseään erehtymättömänä mutta entäs Fniiskuttajat?


      • ei mitään uutta

        Missä teologian tohtorit Arasola ja Flink ovat huomanneet olleensa erehtyväisiä kun kysymyksessä on adventismi?


      • Fniss!
        Fniiskuttajalle kirjoitti:

        Saatana myös pitää itseään erehtymättömänä mutta entäs Fniiskuttajat?

        Pitääkö saatana itseään erehtymättömänä? Mistä tiedät?


    • huolestunut tohtori

      Onkohan kaikki kotona Kantolalla kun hän kirjoittaa jo kaksi aloitusta saatanan valtaistuimesta?
      Kyllä adventismi on tainnut sekoittaa miehen pään.

      • veli¤

        Eiköhän me kaikki olla erehtyviä
        Siunausta kaikille!
        yks advari veli!


      • Veljenne Herrassa
        veli¤ kirjoitti:

        Eiköhän me kaikki olla erehtyviä
        Siunausta kaikille!
        yks advari veli!

        Minä en ole erehtynyt adventismiin tai muihinkaan lahkoihin. Kiitos siitä kuuluu Jumalalle.
        Raamattu selvästi varoittaa olemaan irti kaikista lahkoista ja eri seuroista.
        Jumala varjelee omiaan liittymästä kultteihin ja lahkoihin.
        Sekin on Herran suurta armoa.

        Uppiniskaiset liittyvät jäseniksi Amerikasta tulleisiin uskonnollisissa kaavuissa kulkeviin eksytyksiin.


      • Veljenne Herrassa kirjoitti:

        Minä en ole erehtynyt adventismiin tai muihinkaan lahkoihin. Kiitos siitä kuuluu Jumalalle.
        Raamattu selvästi varoittaa olemaan irti kaikista lahkoista ja eri seuroista.
        Jumala varjelee omiaan liittymästä kultteihin ja lahkoihin.
        Sekin on Herran suurta armoa.

        Uppiniskaiset liittyvät jäseniksi Amerikasta tulleisiin uskonnollisissa kaavuissa kulkeviin eksytyksiin.

        Niin voisitko rukoilla meidän erehtyvien puolesta?


      • tuhat ja yksi
        Veljenne Herrassa kirjoitti:

        Minä en ole erehtynyt adventismiin tai muihinkaan lahkoihin. Kiitos siitä kuuluu Jumalalle.
        Raamattu selvästi varoittaa olemaan irti kaikista lahkoista ja eri seuroista.
        Jumala varjelee omiaan liittymästä kultteihin ja lahkoihin.
        Sekin on Herran suurta armoa.

        Uppiniskaiset liittyvät jäseniksi Amerikasta tulleisiin uskonnollisissa kaavuissa kulkeviin eksytyksiin.

        Joo minäkin olen erehtynyt noissa kaikissa kohdissa ja siksipä mielenkiintoni heräsikin , vitsiksi kyllä mieluimmin mieltäisin lauseesi mutta kuitenkin kysyn .

        Millle Jumalalle kiitoksesi osoitat ?

        Ja vainko uppiniskaiset liittyvät Ameriikasta tuotuihin harhoihin ?


      • Veljenne Herrassa
        jussila55 kirjoitti:

        Niin voisitko rukoilla meidän erehtyvien puolesta?

        Rukous ja paastokaan ei enää auta.
        Adventtikirkko on paatumuksen ja luopumuksen tilassa ollut jo niin kauan. Synti Pyhää Henkeä vastaan on pysyvää.
        Jumalakaan ei voi auttaa, koska adventtikirkon johto ei koskaan ole katunut syntejään ja vääriä tekojaan.
        Suureen vastuuseen joutuvat kerran myös adventtikirkon kirjanoppineet, jotka eivät kadu Jumalan edessä.
        Ylpeys estää katumuksen.


      • ,lp
        Veljenne Herrassa kirjoitti:

        Rukous ja paastokaan ei enää auta.
        Adventtikirkko on paatumuksen ja luopumuksen tilassa ollut jo niin kauan. Synti Pyhää Henkeä vastaan on pysyvää.
        Jumalakaan ei voi auttaa, koska adventtikirkon johto ei koskaan ole katunut syntejään ja vääriä tekojaan.
        Suureen vastuuseen joutuvat kerran myös adventtikirkon kirjanoppineet, jotka eivät kadu Jumalan edessä.
        Ylpeys estää katumuksen.

        Kerroppa mistä adventismi on luopunut?


      • näkevä
        ,lp kirjoitti:

        Kerroppa mistä adventismi on luopunut?

        Kymmenysten kerjäämisestä, uhrilahjoista ja testamenttien ja lahjoitusten kinuamisesta.
        Näistä a-kirkko luopuu vihon viimeiseksi.
        Kaikki muu saa mennä - ja joutaakin.


      • vmh
        ,lp kirjoitti:

        Kerroppa mistä adventismi on luopunut?

        mm. rehellisyydestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe