Se on Suomen kansan tahto!
Hennariikka putoaa tänään
6
212
Vastaukset
- pudottelu alkaa
tänään niistä, jotka viimeksi olivat "säälipleijareissa". Tänään on Martin vuoro tippua. Goodbye all night long...
- idjfioefi
Pieleen meni molemmat, svensktalande lähti....ansaitusti.
- ökhgfvddzf
idjfioefi kirjoitti:
Pieleen meni molemmat, svensktalande lähti....ansaitusti.
Jos pudotukset ratkeaisivat esitysten perusteella, niin nyt olisi ilman minkäänlaista vääryyttä voinut pudota kuka tahansa.
- idolsfani
Kyllä!! Tekopirteä hempsankeikka olis saanu tippua jo aikoja sitten, toivottavasti tajuaa pysyä poissa julkisuudesta, kukaan ei jää kaipaamaan,bye bye!!
- Pitkä kokemus
Kisan paras laulaja on tuo Henna-Riikka. Äänessä on sellaista herkkyyttä mitä ei ole muilla laulajilla. Laura Närhen annan sut pois kappaleenkin veti paljon paremmin kuin Laura Närhi itse. Vertasin kuuntelemalla molemmat versiot youtubessa. T: Laulaja pienestä asti..
- Hennariikka is best.
Totta turiset. Henna-Riikka on suloinen ja luonnollinen, eikjä yritä olla mitään muuta kuin on.
laulaa kuin lintu - kevysti ja vaivattomasti.
Toivottavasti pääsee ihan loppusuoralle asti :)
Stina yrittää ratsastaa sexy-meiningillä, mutta on todella ruman näköinen laulaessaan jala harallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020