Stina

Nainennx

Kuulin vasta tänään Stinan ekan kerran laulavan koska en ole tämän vuoden Idolsia seurannut JA

MULLA LOKSAHTI SUU AUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIKALLA ON UPEA ÄÄNI!!! MAHTAVA ASENNE!!! JA KERTA KAIKKIAAN TYRMÄÄVÄ ULKONÄKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huh huh! Ei oo väliä voittaako vai ei! Juuri tällasta mimmiä tänne kaivataan tähdeksi musiikkitaivaalle!!! Ihan varma että saa sinne oman staransa!

14

519

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knock out

Todella tyrmäävä ulkonäkö. Mustaksi maalattu Tuksu 20 kiloa sitten.

• Nainennx

Stina on kaunis! Ja sinä - kateellinen! ;oD

• pläääh

Hyvä äänihän sillä on mutta esiintyminen on järkyttävän rivoa:( Ja se huulessa oleva koru on niin kammottava, miksi pilaa ulkonäkönsä noin?

• rumaa

Kukaan ei ole kateellinen. Stina on järkyttävä umpimustaksi värjättyine hiuksineen,huulikoruineen ja liian mustine meikkeineen. Eikö ne vois katsella esiintymisiään nauhalta että näkis itse miten järkyttävä on. Ja esiintyminen haaroväli levällään on todella rivoa.

• Iidolssi-fani

En mahda itse sille mitään että koko ajan aattelen että se huulikoru pois ja sassiin....liekö sillä "ala"huulissa myös koru ? Ois nätti ilman sitä naamarojua.

• nainennx

Kauneus ja tässä tapauksessa lahjakkuus herättävät aina kateutta...säälittävää :o)

• kritiikin antaja

Säälittävää tässä olet sinä. Jos ei muuta pysty argumentoimaan niin haukutaan kateelliseksi. Sinulla ei verbaalinen lahjakkuus ole kovin hyvä jos sanavarastoosi sisältyy vain kateus.
      Tämä on aivan puhdasta kritiikkiä. Stina osaa toki laulaa vaan kun esiintyminen on rivoa. Haarovälin levittely tuomareille ja katsojille ei ole kaunista.
      Idoliehdokkaiden olisi syytä katsella videolta omia esityksiään kriittisella silmällä. Ja myöskin nähdä omat virheensä. Eikä vain ajatella että olen rohkea rokkimimmi. Sääli nuorta tyttöä.

• huomaa

että olet joku keski-ikäinen katkera ämmä! Stina näyttää ja pukeutuu kuten muutkin nuoret.Olet vaan liian wanha seuraamaan ja kommentoimaan Idols-esiinyjiä!

• uuuuuuhuuuuuu

Kumma juttu,itselleni eivät Stinaa kunnellessani todellakaan tulleet mieleeni mitkään reisien levittelyt ja "alahuuli"korut!!!

• Erikoinen sävy

Siis puhutte nyt siis Stinasta? Minä en ainakaan nähnyt esiintymisessä mitään rivoutta...kertonee enempi katsojan omasta mielikuvituksesta?
      Ääni on erittäin hyvä ja kuten muutamat musiikkimaailman isot starat ovat todenneet...eikö todellakaan mimmillä ole vielä levysopimusta?

• Vau Stina

Ei musiikissa pärjää ilman seksikkyyttä. Rihannan pukeutuminen on yksi esimerkki, tai lady Gaga. Stina on kovin kesy näiden rinnalla. .Esiintyy kyllä hyvin ja huulikorustakin pidän

• Stina on 1

Stinasta kuullaan vielä, hyvä paketti kaikinpuolin, milloinhan eka levy kaupoissa :)

• Tietäväinen2011

Ehdottomasti väärä henkilö tippu, mutta ei sen väliä. Luulen että tulee menestymään kuitenkin ylivoimaisesti parhaiten verrattuna muihin finalisteihin.

• olen nyt Martinfani!

samaa mieltä täysin väärä henkilö putosi! mun mielestä Hennariikan olisi pitänyt tippua kun aattelee sitä viime viikon esitystä ja muutenkin no nyt siirryn sitten 100% kakkossuosikkini Martin puolelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2104
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1110
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      617
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      563
    9. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      529
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      115
      466
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    19. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      70
      435
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41