Stina

Nainennx

Kuulin vasta tänään Stinan ekan kerran laulavan koska en ole tämän vuoden Idolsia seurannut JA

MULLA LOKSAHTI SUU AUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIKALLA ON UPEA ÄÄNI!!! MAHTAVA ASENNE!!! JA KERTA KAIKKIAAN TYRMÄÄVÄ ULKONÄKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huh huh! Ei oo väliä voittaako vai ei! Juuri tällasta mimmiä tänne kaivataan tähdeksi musiikkitaivaalle!!! Ihan varma että saa sinne oman staransa!

14

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knock out

      Todella tyrmäävä ulkonäkö. Mustaksi maalattu Tuksu 20 kiloa sitten.

      • Nainennx

        Stina on kaunis! Ja sinä - kateellinen! ;oD


    • pläääh

      Hyvä äänihän sillä on mutta esiintyminen on järkyttävän rivoa:( Ja se huulessa oleva koru on niin kammottava, miksi pilaa ulkonäkönsä noin?

    • rumaa

      Kukaan ei ole kateellinen. Stina on järkyttävä umpimustaksi värjättyine hiuksineen,huulikoruineen ja liian mustine meikkeineen. Eikö ne vois katsella esiintymisiään nauhalta että näkis itse miten järkyttävä on. Ja esiintyminen haaroväli levällään on todella rivoa.

    • Iidolssi-fani

      En mahda itse sille mitään että koko ajan aattelen että se huulikoru pois ja sassiin....liekö sillä "ala"huulissa myös koru ? Ois nätti ilman sitä naamarojua.

      • nainennx

        Kauneus ja tässä tapauksessa lahjakkuus herättävät aina kateutta...säälittävää :o)


    • kritiikin antaja

      Säälittävää tässä olet sinä. Jos ei muuta pysty argumentoimaan niin haukutaan kateelliseksi. Sinulla ei verbaalinen lahjakkuus ole kovin hyvä jos sanavarastoosi sisältyy vain kateus.
      Tämä on aivan puhdasta kritiikkiä. Stina osaa toki laulaa vaan kun esiintyminen on rivoa. Haarovälin levittely tuomareille ja katsojille ei ole kaunista.
      Idoliehdokkaiden olisi syytä katsella videolta omia esityksiään kriittisella silmällä. Ja myöskin nähdä omat virheensä. Eikä vain ajatella että olen rohkea rokkimimmi. Sääli nuorta tyttöä.

      • huomaa

        että olet joku keski-ikäinen katkera ämmä! Stina näyttää ja pukeutuu kuten muutkin nuoret.Olet vaan liian wanha seuraamaan ja kommentoimaan Idols-esiinyjiä!


    • uuuuuuhuuuuuu

      Kumma juttu,itselleni eivät Stinaa kunnellessani todellakaan tulleet mieleeni mitkään reisien levittelyt ja "alahuuli"korut!!!

    • Erikoinen sävy

      Siis puhutte nyt siis Stinasta? Minä en ainakaan nähnyt esiintymisessä mitään rivoutta...kertonee enempi katsojan omasta mielikuvituksesta?
      Ääni on erittäin hyvä ja kuten muutamat musiikkimaailman isot starat ovat todenneet...eikö todellakaan mimmillä ole vielä levysopimusta?

    • Vau Stina

      Ei musiikissa pärjää ilman seksikkyyttä. Rihannan pukeutuminen on yksi esimerkki, tai lady Gaga. Stina on kovin kesy näiden rinnalla. .Esiintyy kyllä hyvin ja huulikorustakin pidän

    • Stina on 1

      Stinasta kuullaan vielä, hyvä paketti kaikinpuolin, milloinhan eka levy kaupoissa :)

    • Tietäväinen2011

      Ehdottomasti väärä henkilö tippu, mutta ei sen väliä. Luulen että tulee menestymään kuitenkin ylivoimaisesti parhaiten verrattuna muihin finalisteihin.

    • olen nyt Martinfani!

      samaa mieltä täysin väärä henkilö putosi! mun mielestä Hennariikan olisi pitänyt tippua kun aattelee sitä viime viikon esitystä ja muutenkin no nyt siirryn sitten 100% kakkossuosikkini Martin puolelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe