Kuulinko väärin...?

vanha pieru

Kun etukäteen tsekkailin finalistien eilisiltasista laululistaa niin tuli heti tunne, että ainakin neljä kilpailijaa ovat tuhoon tuomittuja epäsopivien kappalevalintojen vuoksi ja enpä hirveän väärässä ollut. Minun mielestäni Ilpon esitys "Highway Starista" oli kammottavan huono. Yleensä olen voinut luottaa tuomariston arvostelukykyyn kommenttien jaossa, mutta nyt meni pieleen. Ilpo ei kerta kaikkiaan ole sen tason laulaja, että hänestä olisi tulkitsemaan tuollaista klassikkobiisiä. Se esitys oli rauhaton ja epävireinen. Ilpo on laulanut pari biisiä tosi hyvin ja pari biisiä ovat olleet katastrofaalisia. Olenko ainoa, jonka mielestä Ilpo yritti haukata nyt liian ison palan kakkua uskaliaalla biisivalinnallaan?

Sitten toinen asia. Miksi aina sanotaan: "Hanoi Rocksin Up Around the Bend"? Minulle tuo biisi on C.C.R:n olkoonkin, että Hanoi Rocks sen on ottanut ohjelmistoonsa .

Idolsin finalistitytöt ovat sekä hyviä laulajia että söpöjä, mutta MIKSI IHMEESSÄ nätit nuoret tytöt stailataan näyttämään aivan...sanonko miltä? Joltain sellaiselta, mitä he eivät luontaisesti ole. Teennäisyys paistaa olemuksesta. Kun he olivat alkukarsinnoissa niin jokainen oli omalla tyylillään se oma itsensä. Nyt he ovat Idolsin stailistien käsittelyssä menettäneet oman persoonansa.

6

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi pieru

      Higway star meni ihan ok kitarasooloon asti, mutta sitten kaveri päätti rääkäistä soolon päälle ??? Voi viddu !!

    • Miss Piggy

      Itse taas pidin Ilpon esityksestä kaikkein eniten! mies oikein säteilee lavakarismaa ja ääni on vähintäänkin jumalainen.. ei tämä silti hänen paras esityksensä ollut, mutta Ilpo on edelleen ehdoton voittajasuosikkini.

    • Ketuttavat coverit

      "Sitten toinen asia. Miksi aina sanotaan: "Hanoi Rocksin Up Around the Bend"? Minulle tuo biisi on C.C.R:n olkoonkin, että Hanoi Rocks sen on ottanut ohjelmistoonsa . "

      Mua suorastaan kanssa ärsyttää joka kerta, kun laitetaaan jonkun legendaarisen bändin tai artistin biisi jonkun coverin esittäjän, kuten nyt Hanoi Rocksin piikkiin. Tätä tapahtuu usein, ihmiset tai tuotanto ei viitsi sen vertaa, että ottaisivat selvää asioista, jos eivät kerta tiedä kenen biisi kyseessä.

      Kaksi muutakin harhaluuloa ketuttaa joka kerta:

      1) I'm your lady, you are my man - alkup. esittäjä on Jennifer Rush eikä Celine Dion

      2) I will always love you - alkup. esittäjä ja säveltäjä Dolly Parton, eikä joku Whitney Houston.

      On aika harva toimittaja ja muusikko, joka osaa nämä asiat oikein. Joskus on kuullut sitäkin, että Kari Tapion biisiä "Olen suomalainen" pidetään tosiaan suomalaisena. :D Kai sitä on itse jo niin vanha, että on kuullut biisit jo alkuperäiseltä esittäjältä ennen covereiden tekoa, ja siksi ärsyttää tuo mokailu.

    • vielä vanhempi pieru

      Luinko väärin?
      En nyt välttämättä olis ihan samaa mieltä. Ihan hyvin kaveri vetää, vaikka saattaa vähän sairauskin vielä haitata suoritusta.
      Kuunnellaanpa tätä alkuperäisempää kuitenkin ennen kuin tuomitaan. Onko se nyt sen täydellisempi, kysyn vaan?
      http://www.youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c&feature=fvwrel

      Toisessa kohdassa täysin samaa mieltä; CCR:n Up Around The Bend.
      Tämäkin
      http://www.youtube.com/watch?v=4edMCgaD5yE&feature=relmfu
      vaikka onkin HELVETIN hyvä, on silti CCR:n biisi.

      Ja tyttöjen stailauksesta. Stinalle sopii juuri tuollainen tyyli. Hennariikan kohdalla sitä teennäisyyttä, kieltämättä, ja kappalevalinnan kanssa, ihmettelin kun ei pudonnut. Mutta Lotalla myös huono kappalevalinta, eikä tainnut olla paras päivänsä.

    • ...

      Stina esitti biisinsä Hanoi Rockin sovituksen mukaan.

    • Retkuilija

      Todistaa Gillanin ylivertaisuudesta, kukaan muu ei highway staria osaa laulaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1761
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      272
      1724
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1710
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      108
      1546
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1443
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      52
      1247
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      291
      1228
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe