--- mitä ihmettä esiin pitää vetää jotkut äitsykin ongelmat ja yh-kohtalo, jos on sellaisen itse valinnut,
nyyh nyyh nyyh nyyh
voi miten sääli, poikapojuparka, miten kauhean kurja lapsuus ja äitiä käy sääli, voi voi voi voi
Ilposta meni maku
3
311
Vastaukset
- Ilpofani
hei, kylhä ne muutki oli tollasii.
- Morrison84
Eikös se Ilpo juuri ollut ylpeä äidistään ja idyllisestä lapsuudestaan eikä surkutellut lapsuuttaan. Ja millä perusteilla voit sanoa hänen äitinsä valinneen yksinhuoltajuuden? Kannattaako osoittaa oma lapsellisuutensa tällaisilla viesteillä, jos ei tiedä yhtään mistä puhuu.
Ilpo vaikuttaa ihmiseltä, joka rakastaa musiikkia ja tekee sitä täydestä sydämestään eikä rahan takia. Huomaahan sen jo siinäkin, että hän haluaa pitää monet yksityisasiat omana tietonaan. Itse ainakin toivon Ilpon voittavan, sillä hän on mielestäni joukon paras laulaja ja luonnollisin esiintyjä. Aito, muut huomioon ottava ihminen, joka säteilee karismaa. Ottaisin mielelläni itselleni Ilpon kaltaisen hienon miehen.. vaikka muutaman vuoden olenkin vanhempi. - ...
Puumat Ilpon perässä...:D
Ei, kunnioitan kyllä Ilpon halua pitää yksityisasiansa ominaan. Laulutaidollisesti ehkä jäljellä olevista huonoin, mutta karismaattinen ja kiva jätkä. Ahkeralla treenamisella tulee ihan hyvä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658