Mitä teette byrokratian pois kitkemiseksi ja ennenkaikkea virkojen vähentämiseksi sekä viranhaltijoiden palkkojen saattamiseksi oikealle tasolle eli 2000-3000€/kk? Nyt viranhaltijoiden tulot ovat heidän omaisuuden kartuttamista, ei palkkaa, joka on pois hyvinvointipalveluista. Omaisuus karttu kuukaudessa 8000-20.000€. Siis mitä teette tälle ongelmatabulle heti kun uusi kausi alkaa?
mitä teette?
2
81
Vastaukset
- Pois kehvelit!!!!
http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/1314117/aanestaa-voi-aamuyhdeksasta-iltakahdeksaan
Yrittäkää nukkujat nyt edes tämä yksi päivä olla sen verran hereillään, jotta käytte ÄÄNESTÄMÄSSÄ! Ja jos haluatte nykymenon jatkuvan valtakunnassamme, äänestäkää kokkeleita, kepuleita, vihreitä, RKP;tä tai SDP;tä!
Mutta jos haluatte STOPIN tälle maassamme vallitsevalle, nykyiselle leipäjono ja köyhien kusetus kulttuurille, niin äänestäkää persuja tai jotakin pienpuoluetta, sillä jokainen ääni joka siirretään noilta alussa mainitsemiltani rosvo klikeiltä, muille puolueille parantaa maailmaa TAKUULLA !
PS; MUISTA ÄÄNESTÄÄ ! Ellei persuista tai pienpuolueista löydy sopivaa ehdokasta, piirtäkää vaikkapa VITUN kuva kuponkiinne - 15
Persuja äänestettiin.
Kiitos Soinille, palautti uskon demokratiaan ja sai sinnetänne Sinnemäen ulos hallituksesta, pois kansaa kurittamasta tasaveroillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882