Sun silmiä aristaa
hän tupakkaansa karistaa
sä tiedät miten tässä vielä käy
Hän sun tarinaasi imee
koko ajan ahnaammin
kun sun maailma on pimee
hänellä on paremmin
sä siksi vuodatat sun huolet
hän hiljaa hymyilee
ja kun kyyneliäs nuolet
hän haukottelee ja lausuu
Niinhän se on
kaamean onneton
on se joka ei saa rakastumaan
itseensä ei ainuttakaan
voi sua, onneton
noinko vaikeeta se on
kummaa miten et saa rakastumaan
itseesi et ainuttakaan
yhtään ketään
miten säälittävää
Sun silmiä aristaa
hän tupakkaansa karistaa
sä tiedät miten tässä vielä käy
Hän kiusaa sua ja vainoo
ivapuheillaan
hän on silti ainoo
joka saa sut hikoomaan
hän viipyy vielä pitkään
sä toivot pidempään
miten silloin häpesitkään
kun ensi kerran hän lausui
Niinhän se on...
Ja kun hän on muualla, kun hän on pois
sinut pelko ja turtumus täyttää
jos toiveet ois totta ne kauniita ois
nyt ne kaikki sun virheesi näyttää
Niinhän se on
Sopii Narsistiin kuin nyrkki silmään. Itse suht nuori. yhdeksäntoistavuotiaana jäin koukuun, nyt 21-vuotta ja vieläkin tekee tiukkaa päästä irti.
Näistä sanoista voimaa
4
152
Vastaukset
Oliko tuo runo omasi? Kuvaavat sanat oli kyllä; "Hän kiusaa sua ja vainoo ivapuheillaan hän on silti ainoo joka saa sut hikoomaan"
Nuoruudessa on se hyöty että on monella tapaa joustava, mutta ei niitä kolhuja ole kiva saada missään iässä.Aloittaja---------:
Oletko todellakin vasta 21-vuotias? Kirjoittanut myös tuon runon?
Ihailen jos hieman ihmettelen kuitenkin "näkökykyäsi", se on poikkeuksellista. En ole ikärasisti mutta asioita joita tuot esille ei puolitoista-, kaksin- tai kolminkertaisesti vanhemmatkaan ihmiset aina ymmärrä, kokemuksistaan huolimatta.
Osaat kuvaannollistaa hienosti asioita. Jatka tästä, kirjoita lisää. Ja lisää.
Ja sinä pääset irti. Tietenkin pääset. Ajattele sinun kaunis elämäsi odottaa sinua seikkaillakseen kanssasi. Oikeat ja aidot ihmiset ja tunteet.- ----------
eie!!!!i, runo ei ole omani vaan maija vilkkumaan sanoista kyse kappaleen nimi taisi olla noinko vaikeaa se on? sattui vain mielestäni hyvin. anteeksi etten sitä muistanut sanoa :))) Ja joo. kyllä olen 21-vuotias. Kirjoitan omia kokemuksiani ja haluaisin auttaa muita uhriksi joutuneita. :/ Narsismi on sairaus joka pitää saada tietoon, ja ihmiset jotka sen uhriksi joutuvat ymmärtävät etteivät ole tilanteessaan yksin. Itse en aikoinaan ymmärtänyt en edes ollut kuullut kyseisestä sairaudesta, tai ymmärtänyt edes ihmisen mielen olevan niin kiero.
---------- kirjoitti:
eie!!!!i, runo ei ole omani vaan maija vilkkumaan sanoista kyse kappaleen nimi taisi olla noinko vaikeaa se on? sattui vain mielestäni hyvin. anteeksi etten sitä muistanut sanoa :))) Ja joo. kyllä olen 21-vuotias. Kirjoitan omia kokemuksiani ja haluaisin auttaa muita uhriksi joutuneita. :/ Narsismi on sairaus joka pitää saada tietoon, ja ihmiset jotka sen uhriksi joutuvat ymmärtävät etteivät ole tilanteessaan yksin. Itse en aikoinaan ymmärtänyt en edes ollut kuullut kyseisestä sairaudesta, tai ymmärtänyt edes ihmisen mielen olevan niin kiero.
Narsismi on luonnehäiriö. Sitä tavallaan on jokaisessa meissä, hyvässä ja jonkin verran pahassa. Narsistusuusasteita on erilaisia. Luonnehäiriöitäkin on erilaisia. Oma juttunsa on tietysti narsistinen persoonallisuushäiriö . Häiriö tai mistä se johtuu, on hyvä tiedostaa. Kannattaa myös miettiä, mitä itse suhteessa on kokenut tai miksi antanut ikävien asioiden tapahtua. Etsii syitä siis omasta reagoimisesta, en tarkoita pelkästään käyttäytymistä. Ihmiset muuttuvat tälläisessä suhteessa. Tekevät asioita, joita eivät muutoin tekisi, arvot muuttuvat. Tutustamalla sisimpäänsä, aukenee ehkä jotain ymmärryksiä. Siksi, koska tiedät jatkossa paremmin. Se on ainakin lohdullista, etteivät kaikki vastaantulevamme kanna tätä häiriötä, suhde onnistuu terveemmältä pohjalta.
Moni täällä palstalaisista olevat tulevat tänne kun ovat kohdanneet ensimmäisen kokemuksensa tästä. Saamme lisää ja jaamme tietoa muille, kokemuksiamme. Yritämme tukea tai jopa neuvoa vastaantulijoita, muita kulkijoita. Kirjoita rohkeasti vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024692Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493192Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411480450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25910- 184894