Boozt.com

Jenskuliini92

Eli onko kukaan tilannu vaatteita kyseisestä nettikaupasta. Mulle ihan uus tuttavuus ja haluaisin tietää et sijaitseeko EU-alueella vai tuleeks tulleja tai jotain?

55

33595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M---M-

      Hyvin on toiminut, tuli nopeasti. UPS toi kotiin asti.

    • no ei

      no ei todellakaan kannata tilata, kysyin etukäten voiko palauttaa ja sanottiin et ok voi ja he maksaa postikulut. Nyt kuulemma pitääkin maksaa itse palautuskulut (yli 30e) kun tuotteessa ei ole mitään vikaa. ruotsista siis tulee

      ihan kusetusta. eihän kukaan voi olla 100% varma onko tuote semmoinen kun kuvassa ym.

    • jaanakaisa63

      Ei kannata tilata. TIlasin, palautin osan ohjeiden mukaan, enkä koskaan saanut rahoja takaisin. Eivät kuulemma saaneet pakettia.

      • Helmianna

        Ei todellakaan kannata tilata. Mulle kävi samalla tavalla. Palautin osan tuotteista ja paketti ei kuulemma ole saapunut perille. Nyt sitten hirveät sotkut laskutuksen kanssa. Todella suuri pettymys ainakin minulle tämän firman toiminta.


      • EIzev
        Helmianna kirjoitti:

        Ei todellakaan kannata tilata. Mulle kävi samalla tavalla. Palautin osan tuotteista ja paketti ei kuulemma ole saapunut perille. Nyt sitten hirveät sotkut laskutuksen kanssa. Todella suuri pettymys ainakin minulle tämän firman toiminta.

        Ei kannata tilata tuolta mitään ... Palautin 2 tuotetta ja saappaat on hävinnyt ..... Hyvä ei maksanut vielä ,maanantaina aloitan taistelu. Suomen kuluttajan laki takana! 24.08.2017


      • Anonyymi

        Tilasin vaatteita ja palautin asianmukaisesti.Ei ole löytynyt,jotenka maksoin laskun.Se on pienemmän pahan tieMaksetaan sitä kymmeniä vuosia vakuutus maksujakin.Olen lähettänyt s postia,luvataan vastata 48 tunnin kuluessa,ei kuulu mitään.En usko näkeväni rahojani enää.Täytyy alkaa kysellä kuluttajan suojan perään.Kyllä se tilaukset pois.Klarna pankki siinä vois tehdä jotakin,heillä on väylät.


    • Vaatekaupat

      Boozt on luotettava nettkauppa ja lähettää tilauksia Ruotsista (EU), joten tulli- tai lisämaksuja ei tule. Palautuksen postikulut pitää maksaa itse. Muista säilytää postin kuitti palautuksen lähettämisestä. Se toimii tositteena palautuksen lähettämisestä.

      Täältä löytyy lisää vinkkejä johon kannattaa tutustua ennen kuin tilaa vaatteita netistä:
      http://vaatekaupat.com/artikkelit/neljä-tapaa-tehdä-ostoksia-turvallisesti

      • ???

        kyllä vaan mulle sanoivat, kun laitoin postia ja kysyin palautuksesta, että palautus on ilmainen, eli ostaja ei joudu sitä maksamaan!


    • postintäti

      Tilasin tuolta 45e arvoiset kaksi paitaa ja palautin ne. Olen Postissa töissä, ja heille löytyy asiakaspalautussopimus-osoite myös Suomeen.
      Palautin paketin ja silti tuli lasku ja väittävät etteivät ole saaneet palautustani.. Laitoin spostia (asiakaspalvelua heillä on ainoastaan englanniksi. ) ja pyysin suomenkielisen palvelun nroa, mutta siihen numeroon en ole saanut ikinä yhteyttä.
      Ajattelin maksaa ostokseni 5e erissä jos vaikka joskus löytyisikin paketti ja saisin rahat takaisin. Maksoin ekasta laskusta 5e, ja seuraavan laskun saavuttua huomasin että loppusummasta oli korkeiden korkojen takia lähtenyt vain alle euro.
      EN SUOSITTELE !!!

      • boozt.com

        Hei!

        Olen Booztin asiakaspalvelussa työskentelevä Suomen vastuuhenkilö. Ensiksi haluaisin sanoa, että olen erittäin pahoillani palautustavaroiden aiheuttamasta sotkusta ja huonosta palvelustamme.

        Olemme viimeisten viikkojen aikana käyttänyt paljon aikaa rahtaus- ja logistiikkaprosessejemme parantamiseen ja mielestäni samanlaisia ongelmia ei pitäisi toistua.

        Mainitsit, että et ole vieläkään saanut palautustavaroistasi kuuluvaa summaa kokonaisuudessaan takaisin. Pyytäisin että ottaisit yhteyttä minuun asiakaspalvelussa, joko sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse ( 800 2669 8266). Viestisi välittyy minulle.

        Pahoittelen tilannetta vielä kerran.

        Terveisin,
        Ismo

        Boozt.com


      • EI KIITOS!
        boozt.com kirjoitti:

        Hei!

        Olen Booztin asiakaspalvelussa työskentelevä Suomen vastuuhenkilö. Ensiksi haluaisin sanoa, että olen erittäin pahoillani palautustavaroiden aiheuttamasta sotkusta ja huonosta palvelustamme.

        Olemme viimeisten viikkojen aikana käyttänyt paljon aikaa rahtaus- ja logistiikkaprosessejemme parantamiseen ja mielestäni samanlaisia ongelmia ei pitäisi toistua.

        Mainitsit, että et ole vieläkään saanut palautustavaroistasi kuuluvaa summaa kokonaisuudessaan takaisin. Pyytäisin että ottaisit yhteyttä minuun asiakaspalvelussa, joko sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse ( 800 2669 8266). Viestisi välittyy minulle.

        Pahoittelen tilannetta vielä kerran.

        Terveisin,
        Ismo

        Boozt.com

        En todellakaan tilaa enää koskaan Boozt.comista! Palautin tilaamani tuotteen,mutta sain silti kaksi "karhulaskua".Soitin pariin otteeseen asiakaspalveluun ja asian piti olla kunnossa.Silti tuli vielä lasku,jossa uhattiin ulosotolla!! Pöyristyttävää!!! :( En suosittele!


    • TaPi85

      EI TODELLAKAAN OLE LUOTETTAVA YRITYS!!! palautetuistakin tuotteista JOUTUU maksamaan! kannattais yrityksen laittaa palautus osoitteet vähä tarkemmin ettei asiakkaiden tartte turhia maksella!!!

      • TaPi85

        nii ja ei auta vaikka kuin ois kuittia ja todisteita siitä että on PALAUTTANUT tuotteet!


    • kys.topic
    • JeijeiJei

      kts. Boozt.com -> palautuskäytäntö......

    • nettishoppailija

      hei postintäti. mikä on heidän palautusosoite suomeen? sain paketissa vääriä tuotteita ja palautan kaikki saamani tuotteet. laitoitko sinä palautuksesi suomen osoitteeseen? onko se maksullista? vastaathan pikaisesti, kiitos!

    • boozt.com

      Hei "nettishoppailija"!

      Työskentelen booztin suomenkielisessä asiakaspalvelussa ja voin vastata kysymykseesi.

      Pystyt palauttamaan ilmaiseksi suomesta tilaamalla palautuksen noudon UPS-nimiseltä yritykseltä. Tämä hoituu soittamalla numeroon 09 2311 3406 tai tilaamalla nouto osoitteesta www.ups.com kohdasta "tilaa nouto". Antamastani numerosta vastataan myös käytännön kysymyksiin noutoon liittyen.

      Palautuksesi palautusosoite on se mikä lukee paketin mukana tulleessa palautustarrassa.

      lisätietoja palautuskäytännöistämme löydät osoitteesta http://www.boozt.com/fi/fi/customer-service/return-policy

      Ystävällisin terveisin,
      Alex
      boozt.com

    • Nettiostaja

      Sijaitsee Ruotsissa, eikä tule tulleja eikä muutakaan. Uusia brändejä ropisee valikoimiin koko ajan. Tosi helppo tilaussysteemi ja kamat tulee kuriiripostilla. Mahtava ostospaikka kun yhdestä paikasta voi ostaa eri brändivalmistajien tuotteita. Vihdoinkin nyt Skandinaviassa tällainen nettikauppa :-)

    • Nettitilaaja

      Olen käynyt ostoksilla BOOZT.COM nettikaupassa ja hyvin toimii. Palautuksien kanssa ei ongelmia.
      SUOSITTELEN!!!!!!!

    • aito_aino_

      minäkään en ole saanut rahoja takasin kun palautin HOMEESSA toimitetun laukun takaisin!!

    • mmuui

      itse tilasin kuun puolivälissä neuleen, ja seuraavalla viikolla tuli soitto että tulee kontiinkuljetuksena. neule ei koskaan saapunut sinä viikolla, ja ottivat eilen yhteyttä, että tänään tulee. sain sen neuleen sitten tänään ja olen ok tyytyväinen.

    • kirsismi82

      Hei!

      Minä tilasin 27.10 takin joka tuli 3.11, ei sopinut. Tilasin uuden ja samalla noudon palautukselle UPS kautta ensimmäiselle takille, nouto tuli ajallaan sekä samalla uusi takki. Palatus lähti yhtä toimivasti kuin tulikin, vaan tänään 16.11 sain laskun jossa tuo eka takki 53,90e joku muu summa 53,90 e.. En siis ole tilannut tätä ennen Boozt:sta kuin tämän yhden takin ja sen palautin.. Ihmettelen erittäin suuresti tätä 'haamutuotetta'... uuden takin summa on ihan eri kuin kumpikaan noista ja valitsin nimenomaan kuukausimaksun. (Onneksi en luottokortilla tai ennakkoon kuitannut!)

      Laitoin juuri asiakaspalveluun [email protected] selvityspyynnön asiasta sekä otin yhteyttä UPS palveluun palautuksen vahvistamiseksi liittäen mukaan seurantakoodin.
      - Sekä otan kuitit mukaan töihin ja käyn jututtamassa lakimiestämme joka onneksi työnkautta löytyy... Toivon tosiaan että tämä selviää ilman suurempia ongelmia, mutta petyin kyllä Boozt palveluun ensi ihastumisen jälkeen :(

    • Boozt-asiakaspalvelu

      Hei Kirsi!

      Pahoittelemme tapahtunutta. Tulemme selvittämään asian perinpohjaisesti ja tulet saamaan meiltä korvaukseksi aiheutuneesta vaivasta alennuskoodin sivustollemme. Tulemme lähettämään sinulle sähköpostia asian tiimoilta, missä selvitämme tapauksesi.

      Ystävällisin terveisin
      Alex
      Asiakaspalvelu
      Boozt-team

      • -

        Ei voi kuin ihmetellä tällaista kaupankäyntiä. Hyvitystä saa, mutta se vaatii uutta tilausta. Todella kurja tapa, varsinkin kun on niin negatiivinen kokemus, ettei varmasti tee mieli tilata enää ikinä yhtään mitään.

        Nämä tekstit luettuani tiedän itse, että tästä nettikaupasta en ainakaan tilaa mitään.


    • tyytyväinen asiakas

      No niin. Luin tän keskustelun sen jälkeen kun olin tehnyt tilauksen ja olin ihan paniikissa. TURHAAN.

      Tilasin maanantaina myöhään illalla ja paketti tuotiin kotiini perjantai aamuna. Tilasin palautuksen osalle tuotteista UPS:ltä samana päivänä ja paketti noudettiin seuraavana maanantaina. Soitin varuiksi nyt asiakaspalveluun, joka muuten on SUOMEN KIELINEN! Ja palautus oli saapunut perille ja laskun summakin korjattu.

      Joten siis uskaltaa todellakin tilata tuolta. Tilaan jatkossakin.
      Kiitos siis boozt.comille ihanista vaatteita, hyvästä asiakaspalvelusta ja oikein mukavaa joulunaikaa :)

    • pöppö

      Voi ei, ja minä tilasin tuolta juuri tänään. Tilasin laskulle. Apua. Mua pelottaa että jos en vastaanota koko pakettia, niin ne silti laskuttaa mua siitä? Minä en halua alkaa testaileen onneani laskuasioissa, ties minkä maksuhäiriö merkinnän vielä saan.

      Harmi kun heistä on vaan negatiivista tietoa täällä netistä, muuten ois ollu niin halvat hinnat ja kaikkea.

    • +++++++++++++++

      Mulla ei Booztin kanssa ole ollut mitään ongelmia. Monesti olen tilannutkin. Sieltä saapi ihanaisia vaatteta niin itelle, miehelle kun muksuillekkin!

    • emmiliiii

      olen tilannut useamman kerran booztista, aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta nyt sain paketissa naisten juhlamekon sijasta 5 vuotiaan lapsen puseron... ymmärtäisin vielä jos olisi tullut väärä koko tai väri.

      Toivottavasti palautus ja korvaus sujuu ongelmitta

    • Voi eiii...just tilasin puseron ja aika kallis onkin ......PERKELE!!! Katsotan miten käy....GRRRR

    • peltohiiri3

      " Käytämme Bring:ä kuljetusyhtiönä toimittaessamme Suomeen. Bring toimittaa paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Kun paketti on noudettavissa postin toimipisteestä saat asiasta ilmoituksen tekstiviestitse."

      ^-- nettisivuilla lukee noin, mutta miksi tuotteet toimitetaan sitten kotiovelle ? helpompaa olisi hakea postista kun ei koskaan tiedä koska ovat tulossa...

      hitto kun menin tilaamaan, luin toimitusehdotkin yms kaikki ja menin tilaamaan yhden mekon ennen kuin tulin lukemaan näitä nettikeskusteluita... ärrrr ! nyt pelottaa että miten käy .. :( onneksi tilasin sentään laskulla, vähän vähemmän riskejä :D

    • lcjöaljeföoa

      Missä siellä tollasta lukee?
      Itse juuriki tänään tilasin sieltä, nyt hoksasin ettei sitä voi enää peruuttaa koska toimittavat niin nopeasti. Eli tuotteet ovat jo pakattavana.

      Ainakin mitä äsken sivuja luin niin sieltä en löytänyt kuljetus/lähettiyhtiöistä mitään, palautussivuillakin oli vain että postin kautta palautus. Oliskohan muuttunut tuo käytäntö?
      Todella toivon. :/

    • dfjslejsldj

      Ihmiset, mielipiteitä tästä firmasta!
      Oma pakettini pitäis saapua huomenna tai ensi viikolla alkuviikosta.
      Olen tuo edellinen kirjoittaja.

      Mietin todella että mihin se paketti saapuu, tuovatko todella mulle kotiovelle asti sen?
      Tästä en ainakaan mitään merkintää löytänyt nettisivuilta.

      Ja toisekseen, jos mikään tuotteista ei sovi, niin uskaltaako niitä alkaa palauttaa? onko se palautua sit tehtävä todistajien läsnä ollessa, joku poliisi paikalle että varmana on tavara matkaan lähtenyt. :D

      Mistään lähettifirmastakaan en nettivuilta mitään ole löytänyt. Todella outoa että jos käytäntö oikeasti on sellainen, eikä siitä asiakkaille etukäteen kerrota.

      Itse ainakin aion ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä jos ei maksut ja mahdolliset palautukset hoidu oikein.

      Kyllähä tämä vähän laittaa p*skat housuun, jos joudunkin maksamaan tyhjästä!

      Todella kaipaisin muiden kokemuksia tästä, josko olisi toiminta parantunut.

    • Tiivi-Taavi-Hipsu

      Minäkin tilasin eilen kaksi yalvihaalaria (hyvällä alennuksella) ja vasta nyt huomasin keskustelut. Katsotaan miten minun käy. Tuleeko haalari vai jotain iha muuta.. hellehattu tai sateenvarho. Tiedä häntä. :)

    • Turhautunut.

      Vinkkinä kaikille: ÄLÄ KOSKAAN TILAA BOOZTILTA MITÄÄN!!!!! Valitettavasti olen törmännyt todella huonoon toimintaan tilausten osalta. Samoja ongelmia ei ole ollut esimerkiksi Nellyn osalta, jota olen käyttänyt paljon. Tilatkaa vaatteenne mieluummmin siis Esimerkiksi Nellyltä. BOOZT BOIKOTTIIN.

    • Jemina 4+2

      Omalla kohdalla Boozt toiminut moitteett. Jos vaatteet ei miellytä, niin voi palauttaa ilman kuluja... joten aika riskitöntä ja helppoa shoppailua. Booztilla hyviä tarjouksia lähes joka viikko, ja siksi se toisaalta myös koukuttaa :) Ite tsekkaan Booztin tarjoukset ja alekupongit täältä: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/boozt-com/

    • jjhjyb u o

      niillä nyt uusi asia, että vaan kortilla maksajat saa ilmaisen toimituksen. epäreilua. mulla ei ole tapana maksaa etukäteen tuotteista joita en ole omalla silmalla nähnyt eikä sovittanut. nyt en tilaa enää booztilta.

    • Zalndostaostaja

      Onko uusia kokemuksia?

    • ziuziu18

      Useamman kerran olen sieltä tilannut ja olen ollut älyttömän tyytyväinen! Tuotteet ovat tulleet todella nopeasti. Sunnuntain iltana jätetty tilaus on jo keskiviikkona odottanut lähipostissa hakemista. Myös palautus on sujunut ilman mitään ongelmia. Olen tilannut Visa Electronilla ja maksanut tuotteen jo heti tilausta tehdessä. Booztissa on myös usein alennuksia tai netistä löytyy alennuskoodeja, ilmaiset toimituskulut yms :)

    • murrrSentään

      Olen tilannut muutaman kerran. Yleensä toiminut moitteetta. Nyt täytyy kyllä sanoa, että oon näreissäni. Palautin tuotteen, mutta rahoja ei ole kuulunut. Kaikki tein ohjeen mukaan ja sain palautuskuitin ja vahvistuksen, että suorittavat maksun. Sitten tuli viesti, että pitää vielä maksutiedot s-postina laittaa, sillä jostain syystä maksu ei ole onnistunut. Noh, tein tämän pyynnöstä ja laitoin ne maksutiedot. Tässä oon kohta 2kk.oottanu, eikä vieläkään kuulu. Odottelen nyt vastausta, kun laitoin palautetta asiasta.

    • Rättejärättejä

      Tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kauheita rättejä. Noh makunsa kullakin...

    • Anonyymi

      Tilaamassani Kari Traan merinovillapuvussa oli jo valmiiksi iso reikä ja kangas oli ihan haperoa.

    • Anonyymi

      En suosittele tilaamaan. Reklamaation hoitaminen heidän kanssaan todella vaikeaa ja työlästä. Ovat luvanneet jo viisi (!) kertaa tehdä rahapalautuksen mutta sitä ei edelleenkään ole tehty. Omalta osaltani teen jatkossa ostoksen muualta. Todella pettynyt heidän toimintaan.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Meilra kkyllä ruli paketti kun jaksatte vain odotus, ihan pian tulisi. odota aika niin tuli.

    • Anonyymi

      Tilasttiin just vaatteita. Tuli kengät

    • Anonyymi

      En kirjaudu tänne koska ei ole minun paikkani tämä foorumi muuten.. Etsin kokemuksia Booz.com verkkokaupasta. Minä olen tilannut useasti saanut tuotteeni ja palautuskin on toiminut moitteitta. MUTTA NYTTEN!!!! (10 kirosanaa)!!! Tein tilauksen 373.05e arvosta ei siis kyseessä ole edes mikään 20e pikku ostos. Tilauksen tein 30.10.2021 enkä edelleenkään tänään 12.11.2021 ole nähnyt pakettiani. DB Schenker on kuljetus yhtiönä tässä ja heihin olen ollut yhteydessä koska Booz.com ei ole ilmeisemmin kiinnostunut minun tapauksestani vaikka rahani kyllä on jossain heidän tilillä. Kuljetus firmasta selviää ettei kyseisellä seurantatunnuksella ole mitään minulle tulevaa pakettia eikä siihen täsmää edes kuukaudet nimestä puhumattakaan. Plus ei minun nimellä ole mitään pakettia edes tulossa. Useita kertoja olen ollut Booz.com yhteydessä puhelimella vedetään luurit korvaan, sähköpostiin joko ei vastata tai vastataan toinen antaa alennus koodin (ööö siis tilaanko nyt heti lisää kun saan muutaman prossan alea) Järkihoi!!!! No tämän jälkeen seuraava henkilö on töykeä ei ymmärrystä ja sitten en olekkaan vastausta saanut enää... Noo kohdassa minun tilaus on edelleen tilaukseni lähetetty... Tähän on mennyt aivan turhaa aikaa, vaivaa, rahat kadonnut, tuotteita en ole saanut, en palvelua, en hyvää mieltä enkä mitään muutakaan. Seuraava vaihtoehto on rikosilmoitus jonka teen viimeistään maanantaina. Ihan heti en olisi uskonut näin käyvän mutta todellakaan en voi suositella tätä kenellekkään!! Pitää kyllä jakaa tämä minun kokemus muuallekkin nettiin / foorumeihin / palstoihin ihan varoituksena muillekkin.

      • Anonyymi

        Hei, olisiko tilannepäivitystä? Tilasin juuri itse ja nyt pelottaa


      • Anonyymi

        Kannattaa tälläisissä tapauksissa ehdottomasti ottaa suomen kuluttajasuoja asiamieheen yhteys!! He auttavat!


    • Anonyymi

      Olin juuri tilaamassa mutta kaikilla on ollut aikalailla hankalaa. Hyvä kun tämä palsta löytyi. Mitä ihmettä henkilö kunta kirjoittaa tänne. Tuota en nyt käsitä.

    • Anonyymi

      Moikka, kauankos teillä meni aikaa tilaamissanne kengissä / vaatteissa yms. Tilasin 25.3 kengät, ei ole lauantain jälkeen ollenkaan mitään kuulunut. Hermostuttaa, että ostos ei ollenkaan tule.

    • Anonyymi

      Dont order from Boozt. They'll say returning is free but its not. And also their invoicing system is so unclear that you'll end up paying even more.

    • Anonyymi

      Tähän mennessä vain hyviä kokemuksia, mutta nyt sitten erittäin huono. Tilausta ei kuulunut useaan viikkoon, Schenker sanoi ettei pakettia ollut koskaan edes toimitettu kuljetukseen. No Boozt auliisti palautti rahani ja ajattelin asian olevan sillä selvä. Sitten kuitenkin noin kuukausi tilauksesta paketti yllättäen tulikin, ja johan oli Boozt haukkana välittömästi vaatimassa uudelleen maksua ilman minkäänlaista hyvitystä! Lähettivät uudestaan ja uudestaan jotain maksulinkkejä, jotka eivät toimineet. Ja täysin ala-arvoista, että tällaiseen jo päällä olevaan keskusteluun vastataan aina vuorokauden viiveellä. Nyt sitten lopulta lähettivät suoran tilinumeron, johon pitää maksaa. Ei minkäänlaista hyvitystä, vaan saisin jonkun alennuksen seuraavasta ostoksesta. No mitään seuraavaa ostosta ei kyllä tule, vaan olen tästälähin entinen asiakas.

    • Anonyymi

      Tuotteita ei saa palautta "liikaa", joudut estolistalle.

    • Anonyymi

      Tilasin toppatakin, kaikki meni hyvin. En muistanut, että olin rekisteröitynyt Fb-tunnuksilla, mutta pystyin tilaamaan ilman tunnuksia suoraan verkosta.

    • Anonyymi

      Täytyy litraa vielä omaa kokemusta. Sain nopeasti pakettini ja sitten tein palautuksen. Laittoivat mulle 9.01 spostia, että rahaa tulee tilille 3-5 päivää kuluttua, mutta odotan edelleen 🤬🤬🤬
      EN SUOSITTELE.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe