Olen tullut siihen pisteeseen että nyt on pantava pikivippikierre poikki. Haluaisin kaikki kulutusluotot ja vipit yhdeksi lainaksi mutta mistä edullisin?
Velkaa on noin 3000 euroa. ikää on vain 24 vuotta ja tulot about 1100-1400e/kk... palkka vaihtelee kuukausittain. Osuuspankki missä olen ollut koko ikänä ei lainaa myöntänyt... useimpiin netin lainoihin ikä on yli 25 jotan jään auttamatta pois hakijana. Onko kenelläkään ehdotuksia?
pikavipit pois kerrallla
33
3357
Vastaukset
- Yks lainaaja
Ellos antaa lainaa helposti. Joka kuukausi maksat saman summan pois, eikä lainassa ole mitään avausmaksuja, niin kuin monissa muissa lainoissa.
Teidät tarkan summan, minkä kuukausittain maksat.
Lainalaskurilla sinun on helppo se katsoa.
Ellos Yksityislaina, sieltä minäkin otin lainani, koska piti saada nopeasti rahaa.- kalliit lainat pois
Tässä hyvät paikat
www.lainaa.shopfi.info
itse sain apua ja elämä hymyilee taas!
- ulosotto hanki ja..
Voisit kokeilla velkajärjestelyä. Lue vaikka täältä http://www.velkajarjestely.fi lisää aiheesta.
- lainat anteex
Ellos yksityislaina on aivan helvetin kallis. Todellinen vuosikorko yli 30%. Tuo velkajarjestelyyn hakeutuminen kuullostaa itseasiassa siltä, että pitääpä lukea lisää.
- ei korkoa
Otappa yhteyttä spostiin [email protected] saatan lainata sinulle ko summan.
- luonnossa 24 n
ottaako severi setä lunnossa maksua vastaan
- laina apua
hyvät paikat
www.lainaa.inno-net.com
josko tästä löytyy lainaa
hätään
itse sain apua
- Järkimies75
Heh.
Velkajärjestely on sitä varten jos kaikki toivo lainojen takaisin maksamisesta on menetetty. Silloin on mahdollista järjestellä vlainoja siten että velkojat saavat edes osan euroistaan takaisin. Ei siihen pääse siksi ettei nyt vaan huvittaisi maksaa velkojaan. Et ole lapsi enää, aikuisena on tapana vastata tekojensa seurauksista. - lärvimies
Täällä se huseraa tämä kaikkien "moralistien äiti" neuvomassa kuinka pitää pelata.eikö sinulla ole s....na muuta tekemistä.tosi järkimies!
- mk
Jos ei muu auta niin lainaa vanhemmilatasi niin saat kainan ilman korkoa ja omalla sinulle sopivalla maksuajalla niin selviät helpommin. Ellokselta ja muilta koronkiskontayrityksiltä kyllä laina irtoaa mutta kun korko on 25% paikkeilla ja miksi pankkisi ei antanut lainaa koska jos ei ole merkintää luottotiedoissa niin ei ole mitään syytä evätä lainaa mutta älä vain mene sanomaan syyksi että maksat pikavipit pois niin silloin ne eivät sitä anna. Kysy työnanatjalta summa palkkaennakona ja tilista vaikka 200 lyhennät niin pääset kahdessa vuodessa pois vippikierteestä niin helpottaa.
- vippaa milli tai 100
rahaa seksii hulinaa !!
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176 - BillyHill
Hieno homma että ajattelet asioita ja yrität tehdä niille jotain. 3000 euron velka on tietysti iso raha, mutta helposti hoidettavissa kun ryhtyy sitä tosissaan lyhentelemään. Pikavippi firmojen kanssa on monelle käynyt niin että niistä pikkuvipeistä onkin paisunut kymmenientuhansien eurojen potti joita ei todellakaan kannata yrittää millään elloslainoilla paikkailla, muutoin on pian uusi kymppitonni niskassa todella tuntuvine korkoineen. Ainahan voit tiedustella muista pankeista, jos osuuspankista ei myönnetty lainaa. Velkajärjestelyn kautta voi olla myös mahdollista ottaa asiaan tolkku.
- yx kortti, yx korko&
hei! en ole nyt aivan varma tästäkään ehdotuksesta, mutta tuli mieleen tämä vaihtoehto: mm. suuret kodinkone, tietokonene ym. liikkeet tarjoavat esim. 3000-5000 e mastercard luottokorttia, jos luottotiedot on kunnossa. takaisin maksusta voi sopia, esim jonkun kuukausisumman. mutta kun olet saanut luottokorttitilin nollille, pistä se heti saksilla kahtia, ettei tule houkutuksia uuteen velkaan. tsemppiä sulle, toivottavasti pääset irti noista helvetin pikavipeistä, tällä masterilla et maksaisi kuin yhteen paikkaan korkoa ym. edellyttää tietysti, että ostat esim. jotain elektroniikkaa, esim tv, tietokoneeseen jotain laitetta tms.
- yx korko, yx kortti
PS. tuli mieleen tuon edellisen kirjoittajana, että muistaakseni itselläni oli tuohimastercard 5000 luotolla ja maksu määräyti saldon mukaan. 5000 maksu 10%, eli 500 /kk. sai muistaakseni pienemmälläkin %:lla. mutta jos käytät vain n. 3500 maksuihin, niin maksat silloin 350/kk. äläkä sorru joninjoutavaan laitta loppuja rahoja luottotililtä menemään, vaikka katetta vielä oliskiskin....meet ojasta allikkoon. itse sain tuohikortin muistaakseni euroniksiltä. ihan tarjosivat sitä itse.
- Mikä on tuohimasteri
Mulla on MasterCard, jossa luottaraja 5000,-. Kuukausieräksi on sovittu 174 € jo haettaessa. Laskuri laskí ja tuo oli pienin mahdollinen eräper kk.
Visalla (OP) luottaraja myös 5000,- ja kk-lyhennys 150,-. - yx laina, yx korko
Mikä on tuohimasteri kirjoitti:
Mulla on MasterCard, jossa luottaraja 5000,-. Kuukausieräksi on sovittu 174 € jo haettaessa. Laskuri laskí ja tuo oli pienin mahdollinen eräper kk.
Visalla (OP) luottaraja myös 5000,- ja kk-lyhennys 150,-.musta tuntuu, että tuohimastar on vaan nimi kortille näissä luottokorttiviidakoissa. sen sain tosiaan yhdellä puhelinsoitolla , jossa myyjä tarkisti luottotiedot ja kirjoitin hakemuksen liikkeessä. kortti ja tunnusluku tuli postissa kotiin aika nopeasti. maksut määräytyivät kulutussaldon mukaan muistaakseni 5-10%.
- 4+4
Onhan se hienoa haluta katkaista kierre. Se nyt vaan katkeaa lopettamalla uusien vippien ottaminen ja maksamalla vanhat pois. Pikkuhiljaa yksi kerrallaan alkaen yleensä pienimmästä tai joskus ehdoiltaan kalleimmasta vaikka se olisi isompikin.
- KomeaKoponen81
Köyhät kyykkyyn,mä saan kahdessa viikossa tollaisen 3000€ summan käteen!!
Kannatti opiskella aikoinaan!!- RICA EN AMORES
Onnitteluni KomeaKoposelle.Hienoa, että on noin vahva itsetunto, olet siis sekä komea että rikas ja kyykyttelet mielelläsi köyhiä.Vaikuttaa,että kärsit sielun köyhyydesta,ja joistakin muistakin traumoista. Toivottavasti vielä 20 vuoden kuluttua voit itseäsi peilistä ihastellessasi ajatella samoin. Neuvoni 3000e:n velalliselle, velkajärjestelyä kannattaa hakea vain kuntien luottoneuvonnasta, tai takuusäätiöltä, koska velkasaneeraukseen pääsee yleensä vain jos velkaantuminen ei ole ollut "kevytmielistä".Pahasti pelkään ,että pikavipit katsotaan kevytmieliseksi velkaantumiseksi,olkoon syy niiden ottamiseksi mikä tahansa.
- KomeaKoponen81
RICA EN AMORES kirjoitti:
Onnitteluni KomeaKoposelle.Hienoa, että on noin vahva itsetunto, olet siis sekä komea että rikas ja kyykyttelet mielelläsi köyhiä.Vaikuttaa,että kärsit sielun köyhyydesta,ja joistakin muistakin traumoista. Toivottavasti vielä 20 vuoden kuluttua voit itseäsi peilistä ihastellessasi ajatella samoin. Neuvoni 3000e:n velalliselle, velkajärjestelyä kannattaa hakea vain kuntien luottoneuvonnasta, tai takuusäätiöltä, koska velkasaneeraukseen pääsee yleensä vain jos velkaantuminen ei ole ollut "kevytmielistä".Pahasti pelkään ,että pikavipit katsotaan kevytmieliseksi velkaantumiseksi,olkoon syy niiden ottamiseksi mikä tahansa.
Miksi ihmeessä luulet mun kärsivän sielun köyhyydestä??
Tai traumoista?
Ehei,olen onnellinen ja tulen aina olemaan!!!!!! Onneksi 'Koposelle' etteivät 'Koposen' suuret puheet hänen suutaan halkaise.
Kyllä ovat menneet Suomen valtion sijoittamat koulutusrahat hukkaan kun ovat tuollaisen surkimuksen kuin 'Koposen' saaneet tulevaksi pummikseen. 'Koposelta' loppuu ruuti ennen kuin muilta hiljempaa kulkevilta.
Vaikken olekaan kateellinen, mutta olis mukava katsoa 20 vuoden päästä kun 'Koponen' on jo loppuunajettu it-deeku, jota aina viikonloppuisin päästetään avohoitolomalle lataamosta.
- köyhä ja onnellinen
Ei onnelliset ja muuten sinut itsensä kanssa täällä elämöi.
Todella fiksut hyvin tienaavat eivät suomi24 palstoilla aikaansa kuluta.
Näin on näreet.
Toivon aloittajan saavansa asiansa kuntoon.Tsemppiä ! - ehkä...
Joustoluotto voi olla myös yksi vaihtoehto. Sinulla ei vielä ihan kauheasti velkaa ole. Jos menet velkajärjestelyyn, luottotietosi laitetaan siksi aikaa pois. n. 3 v.
Tarkkana kannattaa olla jatkossa. Osuuspankki myöntää joustoluottoa netinkin kautta, siellä on laskuri. Ikärajasta en osaa sanoa. - Nyt velaton
Otappa heti yhteyttä asuinkuntasi velkaneuvojaan, ja varaa aika neuvontaan.
Sun vielä aika pieni velka voisi hoitua esim. sosiaalisella luotolla tai takuu
säätiön takaamalla luotolla. Ei kannata noita kalliita ( Ellos ym.) luottoja hakea,
niillä vaan murheet kasvaa. - vapaa jo vuodessa
Sen velkajärjestelytakuun saa sitten KERRAN elämässään, eli minkään parin tonnin takia sinne ei todellakaan kannata mennä. Kyllä 1100-1400 euron palkasta pitää pystyä lyhentämään parisataa kuussa: syö halvemmalla, säästää menoista jne. että jos toi mimmi ei sitä osaa, on turhaa velkajärjestelyihin mennä, päätyy vaan samaan jamaan parissa vuodessa uudelleen.
OIkeesti, 3000 euroa on niin pieni laina, että se pitää pystyä hoitamaan ja ihmettelen vaan, jos on säännölliset tulot, miksei se osuuspankki lainaa myönnä. Kun sieltä saa takuutontakin lainaa aikapaljon kun on asiansa hoitanut hyvin ja tavalliset tulot, vaikka pienetkin, eli joku tässä mättää.
Ei todellakaan kannata ottaa velkaa eikä vippejä, ellei oikeasti ole jossain äärimmäisessä hädässä ja kannattaa kyllä tehdä kaikkensa että luottotiedot ja etenkin asunto säilyy. Sitä velkajärjestelytakuuta voi tulla joskus oikeasti tarvitsemaan ilman omaa syytä, joten sitä ei kannata tuhlata, seuraavalla kerralla ei ehkä kukaan pelasta. Toivottavasti töitä löytyy enemmän ja niitä jaksaa tehdä, kun pariakin työtä tekee vuoden niin että saa sen 300 euroa kuussa lisää noihin tuloihin (millä lainaa lyhentää), ja elää järkevästi, niukasti ja sen mukaan mitä tienaa, niin tuommoinen laina on maksettu vuodessa.
Kannattaa siis vaan etsiä lisätöitä ja hyväksyä se, että kun on itse lainannut ja bailannut, on itse raadettava ja rahat kasaan kaavittava. Maksupäivä tulee aina ja ei siinä mitään, nyt kun otat asian tosissaan, niin sä olet taas jaloillasi, ja paljon paremmissa kantimissa vuodessa. Hanki sivutyö/parempipalkkainen työ, tee enemmän töitä, älä ota lainaa.
Se palkitsee sut muutenkin pitkällä tähtäimellä paremmin, usko pois. Saavutuksen tunne on hienompi tunne kun se, että keppuloimalla jotenkin selviää.- saldo 0.
Pahoin pelkään että aloittaja on vekslaillut itsensä nurkaan. Jotain kertoo tuo, ettei oma osuuspankki anna lainaa tuon vertaa?
- huolet ja velat pois
Kato www.velkajarjestely.fi
siinä apu kaikkeen. - vertailijakertailija
Idea hyvä, toivottavasti toimii. Jos sul on ref-merkintä, niin vaihtoehdot on aika vähissä. SVEA luotottaa myös reffiläisiä, mutta aika kovilla kuluilla. Jos et pankeista noita luottoja saa, niin käytä jotain luottolaskureita halvimman löytämiseen.
Laita googleen pikalainalaskuri, niin siinä google antaa ainakin pari erilaista vaihtoehtoa:
http://rahalaskuri.fi/pikavippilaskuri
https://www.nettipankkiiri.fi/web/pankki/kulutusluotto-vertailu
http://laskurit.com/lainalaskuri.php
Kaiken kaikkiaan vaihtoehtoja on, ja kannattaa tarttua. - nettipankkiiri etsii
Googlaamalla kulutusluottovertailu tai kulutusluottolaskuri löytyy
https://www.nettipankkiiri.fi/web/pankki/kulutusluotto-vertailu
nettipankkiiri.fi laskurin avulla kallein vaihtoehto on Direkt laina. Ei tosiaan kuluiltaan halvin vaihtoehto, mutta myöntävät lainaa jos 2 merkintää ja niissä tiedot, että merkinnät jo hoidettu. Takaajia lainalle tarvitaan vain jos haettava summa on suurempi (yli 4000 €). Pienemmät lainat myöntävät näköjään ilman takaajia tai vakuuksia vaikka olisi nuo merkinnät. - taka metsää riittää
tere. ville setä lainaa kyllä sinulle tarvittavat rahat. voit luottaa!
- Tietopankkijäbä
Jos et saa pankista yhdistelylainaa tai luottoa, ratkaisu voi olla Ostosrahan, Credigon tai Cash Buddyn pitkäaikainen luotto. 1-5 vuotta maksuaikaa, muutaman prosentin kuukausikorko. Ei vedä vertoja pankkilainalle mutta on kyllä parempi kuin ei mitään. http://www.pikavippihetitilille.fi
- yuyuuyt
Oletko ajatellut lainojen yhdistämistä? Lue lisää http://www.xn--lainojenyhdistminen-twb.com/
- wdewfewrifrewjifejr
No mitä luulet aloittajan tarkoittaneen vuonna 2011 lauseella "Haluaisin kaikki kulutusluotot ja vipit yhdeksi lainaksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628