Mutta sinä vain leikit kanssani tehden minusta kauhean ihmisen. Olen pahoillani, että näin kävi, mutta en voi mitään sille vihalle jota sinua kohtaan tunnen jos olisit edes vaivautunut selvittämään asiat, olisivat ne nyt myös toisin! En ilmeisesti ollut sen arvoinen, että olisit vaivautunut tekemään selvää ja selvittää asiat vai etkö kehdannut seistä tekojesi takana, mutta valitettavasti tekojasi et pakoon pääse. Ja anteeksi haluan pyytää siitä vihan määrästä sinua kohtaan en muusta, sillä sinä olet se joka pyytää ensin anteeksi sen olet sentään velkaa!! Minun virheeni oli se, että annoin sydämeni sinulle ja mitä sain palkaksi????? Vihaavan mielen!
Rakastin
17
1949
Vastaukset
- JK
VAI NIN
- tlh
Tuon vastauksen tunnen, mutta enpä ollut minä viestin kirjoittaja. Tosin sitä lukiessani tuli tunne et olisin sen voinut vaikka kirjoittaa.
- .. joskus nyt vihaan
Viikolla alkoi töissä soida täysillä Irinan Pokka ja voisin omistaa sen sinulle! Kuvittelet olevasi hyväkin "saalis", mutta silmissäni olet arvosi valitettavasti menettänyt ja ihan itseäsi saat siitä syyttää! Älä erehdy luulemaan, että kaipaisin sinua en halua sinulta yhtään mitään, en edes sitä anteeksi pyyntöä, sillä annoit jo ymmärtää ettet sitä todellakaan voi tehdä! (Onhan se helpompikin elää vihoissa kun sovussa?) Minua helpottaa jo tieto, että tiedän sinun lukeneen ja tiedät miksi sinua niin paljon vihaan.
Irinaa lainatakseni: "Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää sinua", sillä olen lopulta onnellinen, että näin tapahtui, et ole arvoiseni ihminen en tarvitse sinua elämääni! - hitsinvitsit
Hui ihan kuin olisin itse aloituksen kirjoittanut, niin voisin samaistua kirjoitukseen. Onpa näemmä muille potaskaa tapahtunut. Karmeinta on kun ihminen johon luottaa pettää totaalisesti. Kyllä siinä väkisinkin toivoo että toivottavasti edestä löytyy.
- Jii.
No huh, huh... Onpas katkeraa. Kyllä minäkin tulin dumpatuksi ilman selityksiä erään ihmisen taholta, ja kyllä -olin helvetin vihainen jonkin aikaa. Vihaisena oleminen ja vihaaminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa, enkä häntä missään vaiheessa vihannut. Vihan tunteenikin ovat laantuneet, ja jäljellä on vain suru siitä miten kaikki meni. Olisipa minullekin olemassa toinen mahdollisuus, mutta eipä taida olla.
- emootioloukku
Sellaisiakin tapauksia on, että osapuolet eivät ole koskaan tavanneet ja silti nainen sanoo "sitä" miestä vihaavansa kun ei sitten tavattukaan.
Eli tunnetasolla "pettämistä", pettymystä.- ihmettelen vaan
Nyt en ihan ymmärtäny.....
- :)
niin alas kuin minä ei voi kukaan mennä :)
mies juo ja juo ja juo
humalapäissään puhuu pehmosia ja on tosi mies
netissä esiintyy kilttinä naisille siis
korviani myöden täynnä tuota potaskaa
ei ihme mitä paskaa syöttää ihan kaikille
aina kun olen erimieltä hän käskee lähtemään
ohoijaa ja kuinka surkea lapsuus miehellä
ei tulisi mieleen kertoa totuutta
joku voi jo pian arvata :)- ap
Alhaalta ei ole kuin yksi tie - ylös päin! Kaikkeen ei tarvitse alistua, jokaisen on tehtävä valintansa itse, kukaan ei tee sitä puolestasi. Ehkä julmaa, mutta niin se vain on. Niin kauan kuin hyväksyt, niin kauan sitä jatkuu... eikä mikään muutu.
- :) ylöspäin
kiitos :)
en ole ensimmäinen hänen uhrinsa ;)
luin kaikki ne hänen lähettämät seksi ehdotukset - tiedän
ehkä hän ei ymmärrä jotain vajavuutta hänessä
riskin otit ja varoitat nyt toisia- Tsemppiä!
En oikein tiedä ketä tarkoitat, mutta riski kannattaa aina ottaa! Sen voin kokemuksesta sanoa! Ei voi voittaa jos ei yritä, se on kuitenkin aina suunta eteenpäin tai ainakin edes pyrit parempaan.
- kokematon :)
kiitosta sinulle jospa se joskus menee ohi ;)
- JK
NINNTEET
- ??
Anteeksi miten?
- **
http://youtu.be/NhNjHjcip_I
Kiitos Yö! - -S-
Anteeksi olemassaoloni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019