Näin on! Ai niin, ensin pelattava prinssiottelu.
Lomanne alkaa pian!
5
128
Vastaukset
- Jyp Fornever
Vaude. Olisihan se historiallisen hienoa, jos runkosarjan 8. lennäätäisi meidän Jypin rantapalloilemaan.
Kyllä nyt nähdyn perusteella emme ole ansainneet enempää. Melkein on turha edes haaveilla enää loppuottelusta, koska sieltä ei sitten ole mitään saatavissa. Levännyt Hifki kävelee toisen finalistin yli.
Näköharhaa koko runkosarjan voitto. Ei runkosarjan voittamisella ole mitään arvoa. Väittäisin jopa sen olevan painolasti.
Jos Jyp nyt luhistuu pronssipeliin, niin silloin on analyysin paikka. Voiko nykyinen valmennusjohto enää jatkaa. Sanoisin, että ei. Samoin 5-10 pelaajaa voisi pakata laukkunsa ja suunnistaa vaikka SaiPaan.- korjaaja.
Blues oli runkosarjan 9 pässi!
- Namppa35
"Levännyt Hifki kävelee toisen finalistin yli." Tota mä kommentoisin siten että jos Jyp pääsee finaaliin, silloin kyllä Ifki kävelee helposti mestaruuteen. Mutta jos ja kun pluussi menee finaaliin, Ifki joutuu tosi koville. Uskaltaisin jopa veikata että Pluussi jatkaa yllätyksiään ja tuo "pojan" Espooseen.
- pronssi voitetaan
Mutta tehän häviätte kullan me voitetaan pronssi
- Jyp. Never!
"Blues oli runkosarjan 9 pässi!"
Opettele järjestysluvun kirjoittaminen, ennenkuin tulet päsittelemään - pässi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693