Finnairin kone jumissa ja käryää?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011040713510016_uu.shtml

Eihän se hääviä ole ollut tuo Finnairin taso muutenkaan kuin ehkä turvallisuuden puolella, tuurilla lie sekin.

Minä olin tuolla eräällä Aasian kentällä vaimoni kanssa odottelemassa vajaan kahden tunnin lennolle pääsyä, mutta määränpäässä satoi vettä niin paljon, että koneemme ei lähtenyt ajallaan. Jouduttiin siinä sitten viettämään aikaa terminaalissa, mutta hyvin meille tiedotettiin viiveestä ja milloin yritetään uutta lähtöä ja tarjoiltiin kunnon ruoat ja juomatkin. Finnair ei tiedottele mitään ja evääksikin on jaettu vain jaettu pullo vettä ja panini, hehheh.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.

JES JES ! FINNAIR ON FINNAIR !

Parhaimmillaan Oulun ja Helsingin välinen lento oli 2 tuntia myöhässä, silloin kun lentelin ahkeraan työnvuoksi hesan ja Oulun väliä, minulle ei kyllä tarjoiltu ilmaiseksi mitään, tosin en kerjännytkään, vaan makselin syömiseni ja juomiseni ITSE !
      Äskettäin jouduin odottamaan tyttökaveriani ostosreissulle lähes tunnin, odotellessani sain syödä ja juoda jääkaapistamme, ihan mitä halusin, ja ihan ilman erityis maksuja !
      Kyllä palvelussa ja PALVELUSSA on isoja eroja ! EIKÖ ?

Late Lapista. Maltilliset Mersuilijat Ry!

• Niin on.

Meille tuli sapuskat siellä ihan yllätyksenä ja pyytämättä.

• Late Lapista.

SIVISTYNEIDEN MAIDEN, SIVISTYNEET IHMISET!

Osaavat palvella asiakkaitaan pyytämättäkin, Suomi ja Finnair ovat vielä kaukana sivistyneistä! VALITETTAVASTI !
      Rosvojen johtama maa ei voi ollakaan pitkälle sivistynyt valtakunta !

Late Lapista. Mersulla varmimmin Ry!

• muita vaihtoehtoja?

Toivottavasti Finnair osaa pitää huolta turvallisuudesta entiseen malliin säästöistä huolimatta. Turvallisuus on myös Finnairille kilpailuvaltti, mitä yhtiö ei tunnu itse oikein huomioivan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      52
      4528
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      149
      4187
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3832
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3790
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      43
      3615
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      77
      3453
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3021
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2696
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2394
    Aihe